|
کدخبر: 161616

بوگاتی در اختیار پورشه قرار گرفت!

فولکس واگن به تازگی کنفرانس رسانه‌ای سالانه خود را برگزار کرد و در این رویداد آینده بوگاتی را مشخص کرد.

صنعت و معدن بوگاتی در اختیار پورشه قرار گرفت!

همانطور که احتمالا به خاطر دارید، فولکس واگن سال گذشته برندهای بوگاتی، دوکاتی و لامبورگینی را مورد بررسی قرار داد. چند ماه بعد، در اواسط ماه دسامبر اعلام شد که لامبورگینی و دوکاتی عضو گروه فولکس واگن باقی خواهند ماند.

این شرکت درباره بوگاتی اظهارنظر نکرده بود، اما حالا هربرت دیس مدیرعامل گروه فولکس واگن از این مراسم برای رد شایعات مبنی بر فروش این برند به ریماک استفاده کرده است. دیس گفته است: «پورشه در حال آماده‌سازی یک شراکت با ریماک است که مسئولیت آن برعهده پورشه خواهد بود.»

وی در ادامه توضیح داد که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما فولکس واگن می‌خواهد مسئولیت بوگاتی را به پورشه بسپارد. احتمالا پس از آن پورشه یک سرمایه‌گذاری مشترک با ریماک ایجاد خواهد کرد، که پورشه سهم کمتری در آن دارد.

پورشه به تازگی ۷۰ میلیون یورو در ریماک سرمایه‌گذاری کرده تا سهم خود در این شرکت کروات را به ۲۴٪ افزایش دهد. با توجه به این سهم قابل توجه، احتمال ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک با ریماک خیلی زیاد است.

در سال گذشته، فروش محصولات بوگاتی در سراسر جهان به ۷۷ خودرو کاهش یافت. با این حال، این فقط نشانگر افت ۶٫۱٪ نسبت به سال ۲۰۱۹ بود که طی‌ آن ۸۲ بوگاتی به فروش رسیده بود.

علاوه بر این، گزارش سالانه فولکس واگن تأیید کرد که نسخه جدیدی از شیرون در اواخر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. این مدل احتمالا شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ است که در اواسط ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

 

منبع: خودرو بانک

ارسال نظر