|
کدخبر: 169472

پیش بینی قیمت خودرو تا انتخابات ۱۴۰۰

نمایشگاه‌های خودرو همچنان بسته است و بازار خودرو شرایط خوبی ندارد. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهش سطح داد و ستدها پیش‌بینی کرده است که قیمت خودرو تا انتخابات ریاست جمهوری گران نمی‌شود.

خودرو پیش بینی قیمت خودرو تا انتخابات ۱۴۰۰

فروشندگان خودرو می‌گویند با کاهش ارزش دلار قیمت خودرو تا حدودی تعدیل شده است. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو معتقد است با اعمال محدودیت‌های کرونایی، خرید و فروش خودرو به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب گفت: با توجه به بسته بودن واحدهای صنفی و بنگاه‌های شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو به مردم توصیه می‌کنیم فعلا دست نگه دارند و خودرو نخرند.

به گفته او، خرید و فروش خودرو در فضای مجازی مورد تائید نیست؛ چراکه با بسته بودن واحدهای صنفی فعلا دلالان در بازار نقش دارند و ممکن است خودروها را با قیمت بالاتری به مردم بفروشند.

چندی پیش شورای رقابت برای افزایش دوباره قیمت خودرو خیز برداشت و قرار شد قیمت خودروها هر سه ماه یک بار گران شود. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به این موضوع اظهار کرد: قیمت خودرو از بازار تا کارخانه هنوز حباب دارد. این در حالی است که با افزایش قیمت خودرو از محل کارخانه خودرو در بازار گران نمی‌شود.

به گفته او، با افزایش قیمت خودرو در بازار مردم توان خرید ندارند. پیش‌بینی ما این است که قیمت خودرو تا انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکند و ثابت بماند.

هفته گذشته نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «این روزها دغدغه مردم این است که چطور از کرونا جان سالم به در برند. بنابراین کسی خودرو نمی‌خرد.»

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    حالا ما خودرو نخریم،،،تا کی نخریم بابا و الله فکر کنم اداره کشور دست دلالان پس ای ن مسولیین فقط مفت پول بیت المال میگیرن اورزه هیچ کاری ندارین،بخار داری بزن تو سر قیمت قانونی براش بزار

  • ناشناس ارسالی در

    نکندمی خواهیدبعدازانتخابات گران کنیدکسی پول نداردنان بخوردچندین تفردلالاِ توبازا رریخته خودرو را گران می کنندکه بویی ازان سانیت نبرده اندمثل انسانهای خونخوارمی ما نند

  • ناشناس ارسالی در

    بیا گرون کن. قیمت تمام شده پراید 1000 دل اره چند دلار میفروشین؟

  • علی محمدی ارسالی در

    باسلام موقعی شما میتوانید ادعا کنید که قیمت ماشینهای ایرانی را بقیمت سال 1357برسانید نه اینکه باقیمت سرسام آور دارید به مردم میدهید این کاردرستی نیست به مملکت و صنایع ماشین سازی لطمه میزنید

  • محمدی ارسالی در

    به والله دروغ میگین . اف اچ 500 دیروز و امروز 350 میلیون گذاشته روش

  • ناشناس ارسالی در

    فعلا راکده، بعد انتخابات افزایش نجومی می شه

ارسال نظر