|
کدخبر: 168631

کیا اسپورتیج جدید از راه رسید + تصاویر

کیا در حال توسعه نسل جدید اسپورتیج می‌باشد اما پیش از معرفی آن اقدام به بهبود نسل فعلی و برای مدل سال ۲۰۲۲ کرده است.

خودرو کیا اسپورتیج جدید از راه رسید + تصاویر

خانواده اسپورتیج ۲۰۲۲ شامل تریم های LX، نایت فال ادیشن، EX و SX است. این کراس اوور کره‌ای به‌صورت استاندارد با حالت تک دیفرانسیل عرضه می‌شود اما سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس است. مدل نایت فال ادیشن جدیدترین عضو این خانواده بوده و جایگزین مدل S شده است.

پکیج LX Value ادیشن با رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره، کلید هوشمند با استارت دکمه‌ای و صندلی‌های جلوی گرم شونده بخشی از بهبودهای این مدل محسوب می‌شوند. همچنین تریم EX به‌صورت استاندارد دارای سانروف پانورامیک بوده و پکیج EX Tech و SX توربو نیز از به‌روزرسانی نقشه‌ها برای جزئیات بیشتر سود می‌برند.

کیا-اسپورتیج-جدید-۲

دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده و دستیار نوربالا به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارند. هشدار نقاط کور و ترافیک پشتی نیز به‌صورت استاندارد در مدل‌های نایت فال ادیشن، EX و SX توربو وجود داشته و با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان آن را برای مدل LX Value ادیشن سفارش داد.

کیا-اسپورتیج-جدید-3

قیمت اسپورتیج ۲۰۲۲ از ۲۴۰۹۰ دلار برای LX دیفرانسیل جلو و ۲۵۵۹۰ دلار برای مدل LX چهار چرخ محرک شروع می‌شود. نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک نایت فال ادیشن نیز با قیمت ۲۸۰۹۰ و ۲۹۷۹۰ دلار در دسترس هستند. به این لیست باید EX دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک با بهای ۲۸۳۹۰ و ۲۹۸۹۰ دلار را اضافه نمود. نهایتاً هم مدل SX توربو در دسترس است که نسخه‌های تک دیفرانسیل و چهار چرخ محرک آن قیمت‌های ۳۳۷۵۰ و ۳۵۲۵۰ دلاری دارند.

کیا-اسپورتیج-جدید-4

نیروبخش تمامی نسخه‌های اسپورتیج به‌جز مدل فول پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری است. مدل SX با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۴۰ اسب بخاری عرضه می‌شود.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها