|
کدخبر: 167388

شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو

فروش اقساطی خودرو این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ چرا که راهکاری اقتصادی و مقرون به صرفه برای خرید خودرو را فراهم می‌کند.

خودرو شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو

اما خرید قسطی خودرو با ظرافت‌های خاصی همراه است که بی توجهی به آنها می‌تواند برای خریداران پشیمانی بزرگی را رقم بزند. ما در این مقاله سعی داریم درباره این ظرافت‌ها و همچنین مزایای خرید اقساطی خودرو مطالب مهمی را ذکر کنیم. پس خواندن هیچ از قسمت‌های این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

مزایای خرید قسطی خودرو چیست؟

این روزها که شرایط اقتصادی مردم جامعه همراه با تورم افسارگسیخته هر روز دشوارتر می‌شود، همه به سمت خریدهایی می‌روند که شرایط بهتری دارد. مردم این روزها علاوه بر کیفیت به صرفه‌ی اقتصادی خرید هم بسیار توجه دارند و حتی برای خریدهای سوپرمارکتی ترجیح می‌دهند سراغ فروشنده مطمئنی بروند که کالاها را ارزان‌تر عرضه می‌کند.

آگهی-خودرو۲

اما در بازار خرید و فروش خودرو چنین شرایطی را در طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌توان جستجو کرد. جایی که خریداران می‌توانند با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو نسبت به خرید قسطی خودرو اقدام کنند. این روزها گرچه برخی خانواده‌ها به اندازه تعداد اعضایشان، خودرو دارند، اما همچنان هستند شمار زیادی از افراد که در رویای خرید ماشین غوطه ورند. فروش قسطی ماشین می‌تواند آنها را به این رویا برساند، خیلی سریع و فوری و فقط در ازای پرداخت نقدی نیمی از قیمت کلی خودرو.

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو که نباید از آنها غافل شد

 همان طور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، فروش اقساطی خودرو همواره با نکات ظریفی همراه است که بی توجهی به آن می‌تواند خسارت بار باشد. خرید خودرو به صورت اقساطی همانقدر که راه گشا و جذاب و شیرین است، ممکن تلخ و همراه با دشواری هم باشد. پس بهتر است این قسمت از مقاله را با دقتی مضاعف بخوانید.

  • به بعضی فروشنده‌هایی که بدون اعتبار وارد بازار خودرو شده‌اند توجه نکنید.
  • مجموعه‌ها و شرکت‌هایی را برای شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو انتخاب کنید که مجوز داشته باشند.
  • حتما از مدارکی که باید برای خرید اقساطی خودرو ارائه کنید، اطلاع کافی کسب کنید.
  • سعی کنید که قبل از اقدام برای خرید قسطی خودرو از شرایط قانونی خرید و فروش اقساطی خودرو اطلاع یابید.
  • با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که تضمین تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدار داشته باشد.
  • حتما این یک نیم خط را فراموش نکنید: "توجه به تعهدات فروشنده خودرو و زمان اجرای آن."

مهم‌ترین تعهدات مجموعه ارائه دهنده طرح فروش اقساطی خودرو

 مجموعه‌ای که طرح فروش اقساطی خودرو را اجرا می‌کند تعهدات مختلفی را به شما می‌دهد که رعایت دو مورد آن لازم و ضروری است.

فروش قسطی خودرو باید همراه با تعهد تحویل فوری باشد تا پرداخت اندک همراه با دریافت زودهنگام خودرو لذت بخش باشد. اگر خودرو به زودی به دست خریدار نرسد، دیگر اجرای این طرح با اقدامات عجیب و غریب کارخانه‌ها که از حالا برای تحویل یکسال و اندی بعد پول می‌گیرند چه تفاوتی دارد؟

تعهد مهم دیگری که در طرح فروش اقساطی خودرو باید فروشنده به خریدار بدهد این است که همراه با تحویل فوری و آنی خودرو، سند آن را هم به نام خریدار ثبت کند. این اقدام خیال خریدار را بابت پولی که می‌دهد آسوده می‌کند. بهرحال الان ارزان ترین خودروی موجود در بازار ایران حدود یکصد میلیون قیمت دارد و پرداخت بخشی از قیمت آن باید همراه با ارائه سند و مدرکی معتبر باشد و چه چیزی مطمئن‌تر از سند خودروی خریداری شده.

فروش اقساطی کرمان موتور

از حدود دو دهه پیش بود که کرمان موتور با عرضه محصولات مختلف دوو نظیر دوو سی ال او، دوو ریسر و دوو ماتیز در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. کیفیت خوب مونتاژ و عرضه این محصولات کره‌ای خریداران کرمان موتور را هم افزایش داد، تا خاطره‌ای خوش در استفاده از محصولات این کارخانه در ذهن مردم شکل بگیرد.

در این میان متقاضیان همواره به دنبال طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور بودند تا اینکه در سال‌های اخیر هم عرضه مدل‌های مختلف جک و لیفان از کشور چین، بار دیگر توجهات به این فعال بازار خودروی ایران را افزایش داد.

آگهی-خودرو۳

خوشبختانه و به مدد طرح‌های متنوع مجموعه‌های معتبری چون سایا خودرو امکان فروش اقساطی کرمان موتور فراهم شده و خریداران از سراسر ایران می‌توانند تنها با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو نسبت به خرید انواع خودروی جک به صورت اقساطی اقدام کنند.

معتبرترین مجموعه خرید و فروش اقساطی خودرو کدام است

حال که نکات مهمی درباره فرآیند خرید قسطی خودرو ذکر شد و تعهدات مهمی در حوزه فروش قسطی خودرو هم مورد اشاره قرار گرفت، فرصت مناسبی است تا با معرفی یک مرجع مطمئن برای خرید اقساطی خودرو این مقاله را تکمیل کرده و هر آنچه برای خرید خودرو به طور اقساطی مورد نیاز است، در قالب یک بسته فشرده محتوایی عرضه شود.

مجموعه سایا خودرو که در خلال متن هم به آن اشاره شد، با بهره گیری از تجربه حضور موفق در بازار خرید و فروش خودرو و در راستای آسودگی خاطر مشتریان سراسر کشور، طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودرو تعریف کرده است.

آگهی-خودرو۴

سایا خودرو به عنوان فروشنده‌ای خوشنام و معتبر هر دو تعهد مهم: تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدار را برای تمامی طرح‌های فروش قسطی خودرو اجرا می‌کند. به این ترتیب خریداران این مجموعه می‌توانند در ازای پراخت بخشی از قیمت خودرو آن را به صورت فوری تحویل گرفته. ضمن اینکه سایا خودرو برای کاهش فشار مالی به مشتریان امکان دریافت اقساط خودرو در چندین نوبت را هم در نظر گرفته است.

سایا خودرو؛ ارائه‌دهنده پرطرفدارترین خودروهای ایرانی و خارجی به صورت قسطی

به جز محصولات پرطرفدار جک که در طرح فروش اقساطی کرمان موتور از سوی سایا خودرو عرضه می‌شود، این مجموعه به فروش اقساطی خودرو های دیگری از ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و پارس خودو هم می‌پردازد. در کنار فروش قسطی خودرو های پرطرفدار ایرانی، سایا خودرو برخی خودروهای خارجی را هم به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر از طرح‌های متنوع فروش قسطی خودرو و امکانات ویژه‌ای که سایا خودرو برای آن در نظر گرفته، به سایت این مجموعه مراجعه کنید. ضمن اینکه کارشناسان سایا خودرو آماده هستند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی تمامی سوالات و ابهامات شما در مورد خرید و فروش اقساطی خودرو را پاسخ دهند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر