|
کدخبر: 165771

بازار خودرو فریز شد!

محصولات ایران خودرو امروز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ برای چهارمین روز در هفته جاری بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

خودرو بازار خودرو فریز شد!

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو که به نوعی می توان از آن به عنوان تعطیلی بازار خودرو یاد کرد و تداوم مذاکرات هسته ای موجب شد تا محصولات ایران خودرو طی روزهای اخیر بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

به گفته فعالان بازار خودرو «سمند LX» که از ابتدای هفته گذشته همواره با رشد قیمت روبرو بود طی روزهای اخیر بدون تغییر و با قیمت ۱۹۳ میلیون تومان معامله شد.

«سمند LX با موتورEF۷» نیز امروز در بازار با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

 در میان خانواده ۲۰۶ نیز «پژو ۲۰۶ تیپ دو» امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار ۲۴۵ میلیون تومان فروخته شد.

در میان محصولات این گروه «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز که روز گذشته افزایش دو میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرده بود امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۴۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

قیمت-محصولات-ایران-خودرو-25-فروردین

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها