|
کدخبر: 164883

سوزوکی کیزاشی کارکرده در بازار چند؟ + جدول

سوزوکی کیزاشی در سال ۲۰۰۹ با ورود به بازار آمریکا شمالی معرفی شد و پس از ۷ سال، ایران‌ خودرو «کیزاشی» را به‌عنوان یکی از محصولات به‌روز کمپانی ژاپنی معرفی کرد. سوزوکی کیزاشی اتوماتیک فول و نیمه‌فول در کلاس بدنه سدان و در کلاس اتومبیل D تولید شده است.

خودرو سوزوکی کیزاشی کارکرده در بازار چند؟ + جدول

این خودرو به یک موتور ۴ سیلندر بنزین سوز با حجم ۲۳۹۳ سی‌سی مجهز است. این خودروی موتور جلو ۱۶ سوپاپ دارد و دارای انژکتور با قابلیت پاشش چند نقطه‌ای است. حداکثر قدرت خروجی کیزاشی ۱۸۵ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۳۲۰ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه، و توان خروجی حجمی کیزاشی نیز ۷۷ اسب بخار بر لیتر است.

این سدان ژاپنی دارای جعبه‌دنده انتقال قدرت خودکار پیوسته و یا CVT با ۶ دنده است. شتاب صفرتا صد این خودرو ۸.۸ ثانیه و حداکثر سرعتی که با سوزوکی کیزاشی می‌توان تجربه کرد ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است.

مصرف سوخت کیزاشی در شهر ۱۰.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ متر گزارش شده است. مصرف سوخت این خودرو در خارج از شهر در هر ۱۰۰ متر ۷.۸ لیتر، و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن ۷.۹ لیتر است.

سوزوکی کیزاشی دارای ترمز دیسکی خنک‌شونده جلو و عقب است. این خودرو همچنین مجهز به ترمز ضدقفل، سیستم ترمز کمکی و توزیع الکترونیکی نیرو است.

 مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین-دست-دو-سوزوکی

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها