|
کدخبر: 163818

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو

محصولات ایران خودرو مدل ۱۴۰۰ امروز در بازار با افزایش ۲ تا ۳ میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته معامله شد.

خودرو جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو

براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمند LX» امروز همانند دو روز گذشته بالاترین افزایش قیمت را در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو به خود اختصاص داد و با رشد ۳ میلیون تومانی در بازار با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان معامله شد.

 در میان خانواده ۲۰۶ نیز مدل صندوقدار این خانواده که روزهای گذشته را بدون تغییر قیمت سپری کرده بوده امروز افزایش قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۲۴۴ میلیون تومان در بازار معامله شد.

قیمت

«سمند LX با موتور EF۷» نیز امروز رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و در بازار با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

اما سایر محصولات پرطرفدار ایران خودرو به غیر از « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشد قیمت یک میلیون تومانی در بازار داشتند. این خودرو همانند روز گذشته در بازار قیمت ۲۵۸ میلیون تومان معامله شد. در میان خانواده سمند نیز «سورن» بدون تغییر و با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

اما «پژو ۲۰۶ تیپ دو» در بازار رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها