|
کدخبر: 163205

بایدها و نبایدهای تولید خودوری ارزان

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید هرچند تولید خودروی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم است اما نباید ایمنی و کیفیت خودرو با بهانه تولید خودروی ارزان قیمت زیر سوال رود.

خودرو بایدها و نبایدهای تولید خودوری ارزان

علی جدی درباره برنامه ایران خودرو برای تولید خودروی ارزان قیمت، گفت: تولید خودروی ارزان قیمت مشروط بر اینکه کیفیت و ایمنی چهارچرخ‌ها خدشه‌دار نشود، یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای تولید خودروی ارزان قیمت، افزود: از آنجا که حذف هزینه‌های سربار منجر به کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولیدی می‌شود، خودروسازان می‌توانند با حذف هزینه‌هایی که تاثیری در کیفیت و ایمنی نداشته باشد، زمینه تولید خودروی ارزان قیمت را فراهم کنند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هرچند تولید خودروی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم است اما نباید ایمنی و کیفیت خودرو با بهانه تولید خودروی ارزان قیمت زیر سوال رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال که چرا تولید خودروی پراید متوقف شد، توضیح داد: از آنجا که پراید از نظر ایمنی و کیفیت ایراد داشته و مردم از آن گلایه مند بودند، خط تولید آن متوقف شد بنابراین باید به این نکته توجه کرد که تنها تولید خودروی ارزان نباید هدف خودروسازان باشد بلکه باید علاوه بر کاهش قیمت‌ها، کیفیت نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورها در نظر گرفته شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر