|
کدخبر: 162776

فینالیست های بهترین خودروی ۲۰۲۱ + تصاویر

لیست فینالیست‌های رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ دنیا اعلام شده است.

فینالیست‌های بخش اصلی این رقابت فولکس‌واگن ID.۴، هوندا e و تویوتا یاریس هستند. نکته جالب اینکه از این سه فینالیست، دو خودرو تمام الکتریکی هستند. این سه ماشین با مغلوب کردن رقبای لوکس و غیرلوکس سرسختی شامل آئودی A۳، ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه، ب‌ام‌و سری ۴، مرسدس بنز CLA، کیا K۵، کیا سورنتو و مزدا MX-۳۰ به فینال رسیده‌اند.

فینال-فولکس

بخش خودروی شهری سال کاملاً تحت سلطه ژاپنی‌ها است زیرا فینالیست‌های این بخش هوندا e، تویوتا یاریس و هوندا فیت هستند. در بخش خودروی لوکس سال، مرسدس بنز S کلاس، لندروور دیفندر و پولستار ۲ برای رسیدن به قهرمانی باهم به رقابت خواهند پرداخت که برای رسیدن به این مرحله، آستون‌مارتین DBX و ب‌ام‌و X۶ را پشت سر گذاشته‌اند.

فینال-هوندا

در بخش خودروی پرفورمنس سال، با حذف ب‌ام‌و M۲ CS و ب‌ام‌و X۵ M، سه خودروی آئودی RS Q۸، پورشه ۹۱۱ توربو و تویوتا GR یاریس به فینال رسیده‌اند؛ و نهایتاً فینالیست‌های بخش طراحی سال هم شامل هوندا e، لندروور دیفندر و مزدا MX-۳۰ می‌شود که پولستار ۲ و پورشه ۹۱۱ توربو را از گردونه رقابت خارج کرده‌اند. برندگان رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ دنیا در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) اعلام خواهند شد.

فینال-یاریس

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها