|
کدخبر: 162157

دو دستگاه "تارا" در انتظار برندگان دو مسابقه تلویزیونی‌

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، با اختصاص دو دستگاه محصول جدید "تارا" به عنوان جایزه، از دو مسابقه تلویزیونی که توسط پلیس راهور ناجا با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای تهیه شده، حمایت می‌کند.

خودرو دو دستگاه "تارا" در انتظار برندگان دو مسابقه تلویزیونی‌

ایران‌خودرو جوایز دو مسابقه تلویزیونی "دوراهی" شبکه دوم سیما و "فرهنگ ترافیک" شبکه سه سیما که توسط راهور ناجا تولید شده را با ارایه دو دستگاه خودروی "تارا" تامین کرده است.

این خودروساز در زمینه ارایه محتوا برای طرح سوالات فنی مربوط به خودرو و پاسخ‌های آن نیز در این مسابقات حضور فعالی دارد.

دو برنده خوش شانس این مسابقات جذاب و دیدنی، دو دستگاه خودروی "تارا" محصول جدید ایران‌خودرو را از آن خود خواهند کرد. این مسابقات در شب‌های نوروز از شبکه دوم و سوم‌سیما پخش می‌شود.

همچنین ایران‌خودرو، اقدام به تامین جوایز برنامه‌های رادیویی فرهنگ ترافیک در شبکه سلامت کرده است. به برندگان مسابقاتی که در این شبکه‌ رادیویی برگزار می‌شود، اهدای دو هزار کد تخفیف اشتراک امدادیار ایران‌خودرو، فارغ از نوع خودرو در نظر گرفته شده است. با این کد تخفیف، دارنده خودرو مجاز به استفاده رایگان از خدماتی مانند حمل رایگان به تعمیرگاه، پنچرگیری و... خواهد شد. در این پویش، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) و امداد خودرو ایران نیز حضور فعالی دارند.

افزون بر این، ایران خودرو با اختصاص کارت هدیه از برندگان مسابقه نقاشی کودکان، نوجوانان و بانوان فرهنگ‌یار با موضوع ترافیک که توسط راهور ناجا برگزار خواهد شد، تقدیر می‌کند. فراخوان شرکت در این رقابت نیز متعاقبا از سوی ناجا اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایکو پرس
  • محمد ارسالی در

    سلام ماشین بخرم

ارسال نظر