|
کدخبر: 161896

آمریکایی ها این خودرو را خیلی دوست دارند!

آی‌سی‌کارز (iSeeCars) با تجزیه‌وتحلیل فروش ۱.۲ میلیون دستگاه خودروی نو و کارکرده در فوریه ۲۰۲۱ به این نتیجه رسیده که شورلت کوروت خوش‌فروش‌ترین خودروی بازار ایالات‌متحده محسوب می‌شود.

خودرو آمریکایی ها این خودرو را خیلی دوست دارند!

این سوپراسپرت آمریکایی در ماه ژانویه نیز خوش‌فروش‌ترین خودروی بازار بوده است. نمونه‌های صفرکیلومتر کوروت به‌طور متوسط تنها ۱۳ روز در نمایندگی‌های فروش می‌مانند. برای مقایسه، میانگین زمان فروش برای همه خودروهای صفرکیلومتر بازار در ماه فوریه ۴۹ روز بوده است.

خریداران کوروت همچنین خودروی خود را به آپشن‌های زیادی هم مجهز می‌کنند زیرا طبق داده‌های آی‌سی‌کارز، متوسط قیمت کوروت‌های فروخته‌شده در ماه فوریه ۸۶¡۵۸۰ دلار بوده است. این یعنی خریداران به‌طور متوسط برای کوروت حدود ۲۶ هزار دلار بیشتر از قیمت پایه ۶۰ هزار دلاری آن می‌پردازند. تحلیلگر آی‌سی‌کارز دراین‌باره می‌گوید:

کوروت موتور وسط جدید برای دومین ماه متوالی خوش‌فروش‌ترین خودروی بازار بوده است. به دلیل وقفه‌های قبلی در تولید، هم‌اکنون بازار با کمبود کوروت C۸ مواجه است درحالی‌که در دو هفته اول فوریه نیز به دلیل مشکل در تأمین قطعات، تولید این خودرو متوقف شد.

کوروت۲

آی‌سی‌کارز در تجزیه‌وتحلیل فروش خودروهای کارکرده نیز به بررسی خودروهای مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ پرداخته است. در این لیست کوروت در رتبه پنجم قرار دارد و به‌طور متوسط ۳۰ روز منتظر خریدار می‌ماند. میانگین قیمت کوروت‌های کارکرده هم ۶۷¡۳۳۳ دلار بوده است. طبق این بررسی، متوسط زمان موردنیاز برای فروش خودروهای کارکردهٔ بازار ۴۲ روز بوده است.

منبع: پدال
  • داود ارسالی در

    اين خبر ربطي به كشور ما ندارد و أصلا مفي د نيست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها