|
کدخبر: 160553

قفل سنگین در بازار خودرو!

رصد بازار پرطرفدارهای سایپا نشان دهنده تداوم ثبات قیمت در بازار است.

خودرو قفل سنگین در بازار خودرو!

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند و همه ساله در هفته های پایانی سال مشتریان را یا برای خرید و یا تبدیل خودرو به بازار می کشاندند. اما این رویه در سال جاری تغییر کرده و ثبات قیمت در بازار خودرو در روزهای پایانی سال جاری رقم خورده است.

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شده تا تقاضا در بازار کاهش یابد.

آرامش در حالی در بازار خودروهای پرطرفدار سایپا مدل ۹۹ حاکم شده که قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۰ در بازار رشد داشته اند. در این راستا برای سال ۱۴۰۰ « تیباصندوقدار» که ۱۲۲ میلیون تومان قیمت خورده بود امروز و تنها ۴ روز پس از اعلام نرخ جدید با رشد یک میلیونی در بازار مواجه شد و قیمت آن به ۱۲۳ میلیون تومان در بازار رسید.

از سوی دیگر قیمت در نظر گرفته شده برای «تیبا۲ معمولی» مدل ۱۴۰۰ نیز ۱۳۱ میلیون تومان بوده که این خودرو نیز امروز رشد دومیلیون تومانی قیمت داشت و در بازار با ۱۳۳ میلیون تومان معامله شد.

قیمت-خودرو-25-اسفند

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها