|
کدخبر: 160242

قیمت نوبرانه خودروهای ۱۴۰۰ بالا رفت!

خودروهای مدل ۱۴۰۰ نیامده با رشد قیمت در بازار روبرو شدند، این اتفاق در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو امسال برخلاف سالهای گذشته بازار خودرو در رکود بسر می برد و ثبات قیمت در بازار حاکم است.

خودرو قیمت نوبرانه خودروهای ۱۴۰۰ بالا رفت!

با رسیدن به روزهای آخر سال خودروها مدل سال جدید کم کم وارد بازار می شوند، سنتی که همه سالها برای خودروهای تولیدی اسفند اجرا می شود و این محصولات با پلاک سال جدید شماره گذاری می شوند؛ رخ دادی که در سال جاری نیز صورت گرفت، اما نکته جالب توجه در سال جاری رشد قیمت این خودروها در بازاری است که در رکود به سر می برد.

در این راستا برای سال ۱۴۰۰ برای « تیباصندوقدار» قیمت ۱۲۲ میلیون تومان در نظر گرفته شد قیمتی که امروز و تنها ۴ روز پس از اعلام نرخ جدید با رشد یک میلیونی در بازار مواجه شد و قیمت « تیباصندوقدار» به ۱۲۳ میلیون در بازار رسید.

از سوی دیگر قیمت در نظر گرفته شده برای «تیبا۲ معمولی» مدل ۱۴۰۰ نیز ۱۳۱ میلیون تومان بوده که این خودرو نیز امروز رشد ۲ دومیلیون تومانی قیمت داشت و در بازار با ۱۳۳ میلیون تومان معامله شد.

روش پلاک گذاری با مدل جدید هرچند در راستای رعایت خریداران صورت می گیرد، اما بازار را دستخوش تغییراتی می کند، بطوریکه بسیاری از خریداران در روزهای آخر سال دست نگه می دارند تا بتوانند خودرو با پلاک جدید خریداری کنند که این امر بازار را با نوسان بسیاری روبرو می کند.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها