|
کدخبر: 147898

ریزش قیمت خودرو در بازار + جدول

دیروز نرخ بسیاری از خودروها تا ۴ میلیون تومان نیز کاهش یافت که نشان از ورود بازار خودرو به یک دوره کاهشی دیگر است.

خودرو ریزش قیمت خودرو در بازار + جدول

قیمت خودرو اغلب روزهای این هفته را در شرایط کاهش و افزایش اندک و نوسانی سپری کرد. پیش از این در گزارشی به این مسئله اشاره کردیم که استارت کاهش محسوس نرخ خودرو چشم به بازار ارز دارد.

اتفاقی که دیروز بالاخره رخ داد و با کاهش محسوس نرخ ارز و به خصوص نرخ دلار، مقاومت بازار خودرو در برابر کاهش نرخ هم فرو ریخت.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار

دیروز نرخ بسیاری از خودروها تا ۴ میلیون تومان نیز کاهش یافت که نشان از ورود بازار خودرو به یک دوره کاهشی دیگر است. دیروز نرخ دنا با ۴ میلیون تومان کاهش به ۲۵۳ میلیون تومان رسید و نرخ سمند LX هم با کاهش ۴ میلیونی به ۱۷۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس، پژو پارس دوگانه سوز و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هم هر یک ۴ میلیون تومان ارزان شدند. نرخ پژو ۲۰۷ دنده‌ای با این افت روی ۲۷۶ میلیون تومان ایستاد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به نرخ ۱۸۸ میلیون تومان از سوی فروشندگان اعلام شد.

در گروه خودروهای سایپا کاهش نرخ در محدوده ۲ میلیون تومان بود. نرخ خودروهای سایپا به دلیل فاصله کمتر نرخ کارخانه و بازار با نوسان افزایشی و کاهشی کمتر هم همراه است.

قیمت ارزان‌ترین خودرو در بازار

در هفته‌ای که گذشت روند قیمت‌ها در بازار خودرو تقریبا نزولی بود به طوری که امروز نرخ پراید ۱۱۱ نسبت به جمعه هفته گذشته ۳ میلیون تومان کاهش نرخ داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در یک هفته گذشته انواع خودروی پراید تقریبا کمترین نوسان نرخ را در بازار ثبت کرده و نرخ خودروهای این خانواده کاهش بین یک تا ۳ میلیون تومان داشته است.

قیمت پراید ۱۳۲ در ابتدا و انتهای هفته برابر با ۱۰۹ میلیون تومان بود که با وجود نوسانات در طول هفته، نرخ خودرو در این محدوده تثبیت شد.

با وجود تثبیت نرخ انواع پراید، هنوز رونقی در خرید و فروش مشاهده نمی‌شود و خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها تحت تاثیر نرخ ارز هستند.

 

قیمت ۲۶ دی

قیمت ۱۹ دی 

میزان تغییر

پراید ۱۱۱

۱۲۴ میلیون

۱۲۷ میلیون

۳ میلیون کاهش

پراید ۱۳۱

۱۰۶ میلیون

۱۰۸میلیون

۲ میلیون کاهش

پراید ۱۳۲

۱۰۹ میلیون

۱۰۹ میلیون

---

پراید ۱۵۱

۱۱۳ میلیون

۱۱۴ میلیون

یک میلیون کاهش 

پراید ۱۵۱ آپشنال

۱۲۱ میلیون

۱۲۲ میلیون

یک میلیون کاهش 

 

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    پراید 7میلیونی شده 125میلیون بعد که میشه 124 میلیون میگن ریزش قیمت
    واقعا ک ه جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگ هاست

  • ناشناس ارسالی در

    کم به ریش مردم بخندید کم مردمو مسخره کنی د کاهش چند میلیونی خودرو در بازار یعنی چ ه میان تو بازار قیمت رو بالا میبرن بعد ک ارخانه میگه خودرو ساز داره ضرر میکنه قیم ت رو نسبت به حاشیه بازار تعیین کنید .این پولها خوردن نداره .جیب مردمو خالی میکنی ن که چی بشه .

ارسال نظر