|
کدخبر: 146914

پیش بینی قیمت خودرو بعد از ۲۲ بهمن

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از احتمال واردات خودروهای خارجی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در دولت جدید فضای تازه‌ای را تجربه می‌کنیم. ما هم به واردات خودرو خوش‌بین هستیم و ممکن است واردات خودرو آزاد شود!

خودرو پیش بینی قیمت خودرو بعد از ۲۲ بهمن

هر چند واردات خودرو به مناطق آزاد در سال آتی ممنوع اعلام شده است اما به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، احتمالا در دولت بعد واردات خودروهای خارجی آزاد شود.

مهدی دادفر معتقد است: فعلا هیچ اتفاق جدیدی در بازار خودرو رخ نداده و بازار خودرو راکد است. ممکن است قیمت خودروهای خارجی بعد از ۲۲ بهمن بین ۱۰ تا ۲۵ درصد دیگر افزایش یابد.

این صحبت‌های دبیر انجمن واردات خودرو در شرایطی مطرح می‌شود که بر اساس لایحه بودجه سال بعد، دولت حدود دو هزار میلیارد تومان درآمد عوارض گمرکی از محل واردات خودرو پیش‌بینی کرده است، این برنامه‌ریزی در بودجه ۱۴۰۰ نشان‌دهنده آن است که ممنوعیت دو ساله واردات خودرو پایان می‌یابد.

احتمال واردات خودرو به سرزمین اصلی!

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو به تجارت‌نیوز گفت: در دولت جدید فضای تازه‌ای را تجربه می‌کنیم. ممکن است در دولت آینده سیاست هم تغییر کند. ما هم به واردات خودرو خوش‌بین هستیم!

دادفر درباره وضعیت واردات خودرو تا پایان سال اظهار کرد: تا پایان سال اتفاقی جدیدی رخ نمی‌دهد و واردات خودرو هم منتفی است.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با واردات خودرو از دو بخش تشکیل شده است. علاوه ‌بر اینکه واردات خودرو به مناطق آزاد در سال آتی ممنوع اعلام شده، بخش دوم این مصوبه این است که در سال آتی می‌توان خودروهای موجود در مناطق آزاد را برای ورود به سرزمین اصلی ثبت سفارش کرد. برخی معتقدند که براین اساس، عملا به‌صورت گسترده مجوز واردات خودروهای کارکرده و دست‌دوم یا به‌ عبارتی مستعمل صادر شده و در صورت تایید در صحن علنی مجلس احتمال واردات خودروهای موجود در مناطق آزاد به سرزمین اصلی بسیار زیاد است.

منبع: کارگر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    تابیست ودوی بهمن مملکت تبدیل میشه به گل وبلبل همه چی ارزون میشه همه خوب میشن کرو ناهم میره بعدش دوباره همه چی کرون میسه چ ماقدار ها هم میریزن توخیابونها مثله هر س ال!

  • در متن ارسالی در

    نیمیخرن مردم آگاه شدن و در قِبال قیمت ها ی آبدوخیاری، پشت کرده و آروغی به قیمت ها زده و با لبخندی در جهت ثبت نام میروند و با علم خود مقداری صبر میکنند که باج پرد اخت نکنن، شخص خودرو رو شُندور عباسی تحوی ل گرفته حالا میخواد از قِبِلِش برسه به ۱ ۵ درصد سهام شرکت مرسدس، مردم فهمیم آگاهن برای پول خود حرف شنیدن هر کس در پستی، پ ولِ سر سفره ی خود و خانواده ی محترم خود رو که تو پاکت مجانی تقدیم یک عده نمیکنن که کنن نخودو کیشمیش، عین واقعیت. شیوه ی تفکر«تجزیه»دانائی قدرت است.

ارسال نظر