|
کدخبر: 143341

کدام خودروها ۵ ستاره شدند؟ + فیلم

شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران کیفیت خودروها در آبان ماه امسال را منتشر کرد. این نهاد که تاییدیه وزارت صمت را داراست عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را برعهده دارد. این گزارش عملکرد خودروها را هم از لحاظ کشف عیوب عملکردی و ایمنی و هم از لحاظ عیوب ظاهری مورد بررسی قرار می دهد.

خودرو

در این بررسی خودروها در ۵ سطح قیمتی دسته بندی شده و بر اساس رده کیفی امتیاز بندی می شوند. تنها خودروی ۵ ستاره تولید داخلی کدام است؟

 

منبع: اکوایران
  • ناشناس ارسالی در

    بله از نظر مافیایی انحصارگرا و رانتخواره ا، بهترنی کار- به بهانه حمایت از تولید د اخل- ممونعیت رود انواع کالا است تا محترک ان وگرافروشان با سرکیسه کردن اقشار طبقه متوسط و فوردست، به ثروتهای سریع قارونی ب رسند و ارزش پول میلی صدها درصد در رعض یک ی-دوس ال کاهش دهند! و حالا یک کارگر آرزو ی خرید خودرو بریا صد سال هم نداشته باشد! در حالیکه خودروی یک کالای مصرفی است! کامیون و وانت میتواند کالای واسطه ا ی باایجاد ارزش افرزوده باشد و تمام انوا ع خودرو از سواری تا کامیونی با کارکرد ز یر ده سال مفید است با قیمت ارزان وارد شو د و موجب رقابتی شدن و شکستن انحصار و ران تخورای شود.
    بخصوص بخاطر کرونا تقاض ای جهانی خرید (بر خلاف ایران!) کاهش یاقت ه، و در کشورهای پیشرفته میلیون ها خودرو نو دست دوم کم کارکرده سواری تا باری روی دست فروشندگان مانده و میتوان با قیمت ارز ان وارد کرد و از این فرصت تاریخی برای با زسازی و افزایش توان ناوگان خودرویی کشور استفاده کرد. البته تجربه نشان داده مافیا که دشمن داخلی مردم ایران هست هر بار چنی ن فرصتها سوزانده و اجازه نداده مردم ایرا ن طمع راحتی و رفاه و ارزانی بچشند!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها