|
کدخبر: 143328

فوری / کاتالوگ ایران خودرو تارا منتشر شد

گروه صنعتی ایران خودرو پس از معرفی و رونمایی از «تارا» مشخصات فنی نمونه دنده ای و اتوماتیک این خودرو را بر روی وبسایت خود منتشر کرد. ایران خودرو تارا یک سدان کلاس C به حساب می آید که تولید آزمایشی آن آغاز شده و قرار است تا در هفته های آتی، تولید انبوه آن شروع شود.

خودرو فوری / کاتالوگ ایران خودرو تارا منتشر شد

با توجه به کاتالوگ منتشر شده، تارا در نسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار می آید و به پیشرانه EC۵ یا همان TU۵ پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱٫۶ لیتری توان ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند و به فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ ها و پمپ روغن تطبیقی مجهز است. این توان از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

تارا+جدول

ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سامانه ABS، EBD، سامانه کنترل پایداری ESC، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور باد لاستیک و… از جمله امکانات مشترک میان تارا دنده ای و تارا اتوماتیک است.

تارا

اما در تارا اتوماتیک امکانات بیشتری دیده می شود و این خودرو به سانروف، دوربین عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو (۴ حرکته برقی و دو حرکته دستی برای صندلی راننده – دو حرکته برقی و دو حرکته دستی برای صندلی شاگرد)، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، کیسه هوای جانبی جلو، آینه های تاشوی برقی و… مجهز است.

تارا۱

تارا۲

تارا۳

منبع: اسب بخار
  • فرزند بیکار بازنشسته ارسالی در

    ای کاش به جای ساخت این خودروهای جدید کمی آپشن به همین خودروهامون اضافه بکنن
    چون ■برای زدن پول مثل شاهین که هیچ آپش نی مثل سانروف و... نداشت● این تارا هم مث ل شاهینه همین عکسارو با دقت بیشتر نگاه ک نید میبینید !!!! ((((خبری از سانروف و ری نگ آلمینیومی و آینه های جانبی راهنمادار نیست))))!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها