|
کدخبر: 140760

قیمت روز رانا LX کارکرده در بازار + اینفوگرافی

رانا LX همزاد ۲۰۶ اس دی در بازار به حساب می اید این خودرو سال ۸۹ قرار بود با ۱۰ میلیون تومان به بازار بیاید اما کارکرده آن اکنون بالای ۱۰۰ میلیون تومان است.

خودرو قیمت روز رانا LX کارکرده در بازار + اینفوگرافی

خودرو رانا خودرو پس از سمند و تیبا، سومین خودرو ملی به‌شمار می‌رود رانا ابتدا به عنوان جایگزینی برای پیکان، تحت عنوان پروژه «نیو پیکان» طراحی شد. بعد از عرضه پژو ۲۰۶ صندوقدار این خودرو برای مدتی مسکوت ماند و در نهایت در سال ۱۳۹۱ رانا جایگزین تیپ‌های ارزان‌تر پژو ۲۰۶ اس‌دی شد.از اواخر ۱۳۹۲ تیپ LX رانا به بازار آمد که نسبت به مدل پایه‌ای رانا، یعنی تیپ EL، ویژگی‌های جدیدی مانند بهبود و تغییر رنگ تریم داخلی، سنسور عقب، شیشه بالابر برقی عقب، اسپیکرهای درب عقب و نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد داشت.

در گزارشی به براورد های قیمتی از این مدل خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع هستند که بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری می کنند. گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

رانا+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها