|
کدخبر: 140670

آخرین وضعیت قیمت‌ ها در بازار لوازم یدکی خودرو

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین اصفهان گفت: قیمت لوازم یدکی خودرو افزایش داشته اما این روند افزایشی مربوط به روزهای اخیر نیست.

خودرو آخرین وضعیت قیمت‌ ها در بازار لوازم یدکی خودرو

اسماعیل معصومی با تکذیب افزایش قیمت لوازم یدکی خودروهای سبک در روزهای اخیر، اظهار کرد: هرگونه لوازم یدکی مربوط به خودروهای سبک و سنگین در واحدهای صنفی این اتحادیه، طی روزهای اخیر افزایش قیمت را تجربه نکرده است و افزایش قیمت رینگ خودرو نیز صحت ندارد.

وی افزود: قیمت انواع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین در بازار از ابتدای سال تاکنون تغییراتی داشته و شاهد افزایش قیمت چندین نوع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین اصفهان با بیان اینکه قیمت‌ها افزایش داشته اما این روند افزایشی مربوط به روزهای اخیر نیست، تصریح کرد: قیمت لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین نیز همزمان با موج افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور گران شده است.

معصومی اضافه کرد: از آخرین قیمت رینگ خودروی پراید و روند احتمالی افزایش آن در بازار اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: اغلب لوازم یدکی که از سوی واحدهای صنفی این اتحادیه در سطح شهر به فروش می‌رسد، تولید داخلی بوده و افزایش قیمت آن نیز به تصمیم کارخانجات تولید لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین بازمی‌گردد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین اصفهان با بیان اینکه تعیین‌کننده اصلی قیمت لوازم یدکی، کارخانجات تولیدی هستند، خاطرنشان کرد: کارخانجات تولیدی بر اساس قیمت مواد اولیه استفاده شده در روند تولید قطعات لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین نسبت به قیمت‌گذاری این محصولات اقدام می‌کنند.

معصومی یادآور شد: کارخانجات شاخص تولید‌کننده انواع لوازم یدکی خودروی سبک و سنگین در استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی قرار دارند.

اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین تهران پیش‌تر از افزایش قیمت برخی از محصولات واحدهای صنفی این اتحادیه در روند معاملات بازار خبر داده بود.

منبع: ایمنا

ارسال نظر