|
کدخبر: 139439

نزولی شدن قیمت پرتیراژهای ایران خودرو

رصد قیمت محصولات ایران خورو در ۱۳ آذر از نزولی شدن بازار پرتیراژهای ایران خودرو حکایت دارد.

خودرو نزولی شدن قیمت پرتیراژهای ایران خودرو

نزولی شدن بازار محصولات پرتیراژ ایران خودرو دیروز در حالی ثبت شد که چهارشنبه بازار شکل صعودی به خود گرفته بود و غالب محصولات این شرکت رشد قیمت را تجربه کرده بودند.

در میان محصولات ایران خودرو نیز دو خودرو پرطرفدار این شرکت یعنی ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که چهارشنبه رشد قیمت داشته اند؛ امروز روند نزولی را تجربه کردند، به طوریکه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دیروز با ۴ میلیون تومان کاهش، ۱۹۵ میلیون تومان و تیپ ۵ نیز با ۱۰ میلیون تومان افت با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در بازار معامله شد؛ سایر محصولات این دو خانواده نیز دیروزدر بازار افت قیمت را تجربه کردند؛ با این حال سمند lx‌جهت مخالف را در پیش گرفت و نسبت به روز پیش از آن افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را ثبت کرد، اما در خصوص دو خودرو «lx سمندبا موتور EF۷ » و «سورن » به دلیل عدم عرضه امکان کشف قیمت آنها در بازار وجود نداشت.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو محصولاتی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، ، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، « پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX »قرار دارند که توانسته‌اند نظر خریداران را به خود جلب کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار

با ارزیابی بازار خودرو می‌توان گفت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول خانواده ۲۰۶ که بیش از همه تاکنون توانسته نظر خانواده‌ها را به خود جلب کند دیروز در بازار با محدوده قیمتی ۲۴۵میلیون تومان قیمت خورد و ۷ میلیون تومان ارزان تر از روز پیش از ان در بازار خرید و فروش شد.

اما از خانواده سمند نیز دیروز تنها امکان خرید « سمندLX » در بازار مهیا بود و این خودرو برخلاف سایر محصولات در بازار با افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت در بازار ۱۸۰ میلیون تومان معامله شد. به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه محصولات این خانواده شاید دلیل افزایش قیمت این خودرو در بازار بوده است.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها