|
کدخبر: 136836

پیش فروش جدید ایران خودرو و سایپا از امروز + شرایط و جزییات

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا از امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.

خودرو پیش فروش جدید ایران خودرو و سایپا از امروز + شرایط و جزییات

پس از برگزاری قرعه‌کشی هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، این شرکت قصد دارد تا طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول خود را از امروز (دوشنبه) به مدت چهار روز به اجرا بگذارد. موعد تحویل این خودروها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذرماه همان سال پیش‌بینی شده است.

این در حالی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام برای هشتمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU۵، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و دنا پلاس خود را از روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۹ آبان ماه) آغاز کرد و روز گذشته (یکشنبه)، ۱۰ هزار مشتری نهایی آن را به شیوه قرعه‌کشی تعیین کرد.

اکنون گروه صنعتی ایران‌خودرو در این طرح که از امروز (دوشنبه) آغاز و به مدت چهار روز (پنجشنبه ششم آذرماه) اجرا خواهد شد، از متقاضیان برای مشارکت در تولید پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پارس TU۵، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت کرده است.

حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این طرح، مشتریان نهایی همچون روال همیشگی عرضه خودروها در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، به شیوه قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است که موعد تحویل خودروها از فروردین تا آذر ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته‌شده نیز بر اساس نوع محصول از ۹ تا ۱۲ درصد متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه نرخ خودرو نیز مطابق نرخ زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان خواهد بود. پس از برگزاری قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان، مشتری منتخب به مدت پنج روز فرصت خواهد داشت تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را مطابق جدول قیمت‌های علی‌الحساب واریز کند؛ الباقی مبلغ خودرو نیز در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی مشخص و توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

ایران_خودرو

طرح پیش فروش سایپا

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا ویژه آذرماه ۹۹ نیز از امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می‌رساند این شرکت در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو و عرضه به مصرف‌کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا را به شرح زیر اعلام کرد.

سایپا

 

ارسال نظر