|
کدخبر: 128571

طرح تبدیل حواله‌های هایما S5 توربو اعلام شد

با توجه به مشکلات مربوط به شرایط تحریم و سخت تر شدن تامین قطعات خودروهای مونتاژی، گویا تولید محصولات «هایما» با چالش هایی مواجه شده است. درحال‌حاضر شاهد هستیم که پس از طرح تبدیل «هایما S۷ توربو»، طرح تبدیل «هایما S۵ توربو» هم اعلام شده است.

خودرو طرح تبدیل حواله‌های هایما S5 توربو اعلام شد

بر اساس این طرح تبدیل حواله داران هایما S۵ توربو می‌توانند با پذیرش این طرح به جای تحویل خودروی ثبت نامی، یک دستگاه پژو پارس اتوماتیک را به همراه یک دستگاه پژو پارس TU۵ دنده‌ای تحویل بگیرند. اطلاعیه منتشر شده از جانب گروه صنعتی ایران خودرو به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو میرساند، با توجه به ایجاد تاخیر در تحویل خودرو هایما S۵ و بنا به درخواست مشتریان، شرایط تبدیل تعهدات معوق هایما اس۵ (تبدیل به یک دستگاه پارس TU۵ اتوماتیک + یک دستگاه پارس TU۵) به پیوست اعلام می‌گردد.

توضیحات مهم:

۱ – شرایط تبدیل جدول پیوست صرفا برای تعهدات معوق هایما S۵ است.

۲ – شرایط تبدیل بسیار ویژه و محدود بوده است.

۳ – شرایط به این شرح است که قرارداد ابتدا توسط نمایندگی به یکدستگاه پارس اتوماتیک با موعد تحویل فوری تبدیل و سپس بعد از ارسال درخواست کتبی از سوی نمایندگی به سازمان فروش، یک دستگاه پارس TU۵ با موعد تحویل ۳۰ روزه در محل سازمان به صورت فروش نقدی با نرخ زمان تحویل هایما اس۵ ایجاد می‌گردد.

تبصره: زمان پرداخت وجه خودرو دوم (پارس TU۵) پس از ایجاد قرارداد، حداکثر ۴۸ ساعت است.

زمان و تاریخ فعال سازی: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۲

 

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها