|
کدخبر: 124036

ماجرای تحویل خودروی نیم میلیاردی به مجلسی ها

در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شده تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت یکی از گزینه‌ها فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) بوده که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود.

خودرو ماجرای تحویل خودروی نیم میلیاردی به مجلسی ها

در چند روز گذشته تعدادی خودرو توسط مجلس به برخی نمایندگان متقاضی تحویل داده شده است.

ماجرا از این قرار است که در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شده تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت:

١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه‌ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می‌شود.

٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل‌ونقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه‌های دفتری ماهانه حذف می‌شود.

٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود. تحویل این خودرو به نماینده، ٣٠٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.)

‌پ.ن: تاکنون فقط یک نماینده مجلس گفته که گزینه سوم را انتخاب کرده؛ بد نیست سایر نمایندگان نیز توضیح شفافی در اینباره به افکار عمومی ارائه دهند که کدام گزینه را انتخاب کرده‌اند؟

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر