|
کدخبر: 122343

نسخه ارتقا یافته پژو ۲۰۷i چه ویژگی هایی دارد؟ + تصاویر

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا در آینده نسخه ای کامل تر از خانواده پژو ۲۰۷i را به بازار معرفی کند. در حال حاضر کامل ترین نسخه ۲۰۷i با سقف شیشه ای عرضه می شود و به گفته مدیران این خودروسازی، بزودی آپشن ها و ویژگی های جدیدی بر روی این خودروی کلاس B نصب خواهد شد.

خودرو نسخه ارتقا یافته پژو ۲۰۷i چه ویژگی هایی دارد؟ + تصاویر

با آغاز تولید نسخه ارتقا یافته پیشرانه TU۵ که با نام EC۵ عرضه خواهد شد، ایران خودرو برنامه دارد تا به مرور زمان این موتور ۱٫۶ لیتری را جایگزین نمونه قبلی کند.

پژو۲۰۷آی

با توجه به اینفوگرافی منتشر شده از نسخه جدید ۲۰۷i، مشخص است که بزودی این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC۵ با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز می شود. همچنین فعلا قرار است تا این پیشرانه با جعبه دنده دستی ۵ سرعته بر روی ۲۰۷i ارتقا یافته نصب شود. پیشرانه EC۵ نسبت به TU۵ دارای پمپ روغن متغییر، زمان بندی هوشمند سوپاپ ها، استاندارد آلایندگی پایه یورو ۵ و چند برتری دیگر است و در بحث استهلاک عملکرد بهتری نسبت به نمونه قدیمی دارد.

پژو۲۰۷آی۱

برخی منابع خبری می گویند که پژو ۲۰۷i جدید و با پیشرانه EC۵، در نمونه اتوماتیک به جعبه دنده شش سرعته AT مجهز است و به مراتب عملکرد بهتری را نسبت به جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AL۴ به نمایش می گذارد.

پژو۲۰۷آی۲

در حال حاضر پژو ۲۰۷i با امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تریم داخلی پارچه، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، پخش DVD، بلوتوث، دوربین و سنسور پارک عقب، رهیاب ماهواره ای، ترمز ABS، EBD و BA تولید می شود و نسخه پانوراما این خودروی کلاس B به سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی مجهز است. همچنین نسخه صندوق دار پژو ۲۰۷i به غربیلک فرمان چرمی و آینه تاشو برقی مجهز بوده و در سایر موارد تفاوتی با نسخه هاچ بک ندارد.

پژو۲۰۷آی۳

حال اطلاعات اولیه نشان می دهد که نسخه جدید ۲۰۷i با امکاناتی مانند سنسور باد لاستیک، شیشه های عقب دودی، تریم داخلی چرمی، سنسور نور، رینگ آلومینیومی، صندلی برقی راننده و شاگرد، کیسه هوای جانبی، آینه تاشو برقی و… به بازار می آید. همچنین نمونه های کامل تر پژو ۲۰۷i جدید به سیستم کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS هم مجهز خواهند شد. از سویی گویا گرافیک چراغ های عقب ۲۰۷i جدید تغییر کرده و نسبت به نمونه های فعلی متفاوت است.

پژو۲۰۷آی۴

باید به این نکته توجه داشت که هنوز زمان عرضه نسخه ارتقا یافته پژو ۲۰۷i با پیشرانه EC۵ مشخص نیست و فعلا این اتفاق در قالب یک پروژه تعریف شده است. اما گویا ایران خودرو برنامه دارد تا در آینده نزدیک نسخه های جدیدتر و کامل تری از خانواده ۲۰۷i را به بازار عرضه کند.

پژو۲۰۷+اینفو

منبع: اسب بخار

ارسال نظر