|
کدخبر: 118055

انتشار مشخصات پژو «۲۰۷i» توسط ایران ‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی و ایمنی نسخه جدید پژو ۲۰۷i را منتشر کرد.

خودرو انتشار مشخصات پژو «۲۰۷i» توسط ایران ‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی و ایمنی نسخه جدید پژو ۲۰۷i را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است ایران‌خودرو در نسخه جدید پژو ۲۰۷i به‌جای پیشرانه TU۵ از نسخه بهبودیافته آن یعنی پیشرانه EC۵ استفاده کند. این پیشرانه توانایی تولید ۱۱۰اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد که در ۲۰۷i جدید همراه با جعبه‌دنده ۵‌سرعته دستی عرضه خواهد شد.

پیش از این ایران‌خودرو اعلام کرده بود به‌زودی راناپلاس را نیز به پیشرانه EC۵ مجهز می‌کند. K۱۳۲؛ محصول جدید ایران‌خودرو نیز از همین پیشرانه بهره خواهد برد.

ازجمله تغییرات پیشرانه EC۵ نسبت‌به TU۵ باید به استفاده از پمپ‌روغن متغیر، زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و استاندارد آلایندگی یورو۵ اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشرشده توسط ایران‌خودرو، نسخه جدید پژو ۲۰۷i موسوم به نسخه پانورامیک، به تجهیزات رفاهی و ایمنی نظیر تریم داخلی چرم و پارچه، تنظیم برقی تکیه‌گاه صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان برقی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، کروزکنترل، کیسه هوای کناری به صورت آپشنال، سنسور پارک و دوربین دید عقب، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای سرنشینان عقب، زیرپایی سه‌بعدی داخل اتاق و کف صندوق‌عقب و عایق زیر در موتور، سیستم مالتی‌مدیا به همراه نمایشگر ۷ اینچی لمسی و... مجهز خواهد شد. باتوجه به برنامه تولید انتظار می‌رود این محصول جدید در فاز نخست با همان پیشرانه TU۵ راهی بازار شده و به تدریج پیشرانه EC۵ جایگزین آن می‌شود.

 

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها