|
کدخبر: 122142

خبر بد برای برندگان قرعه کشی خودروها

مراسم قرعه‌کشی خودرو با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهاد‌های ذیربط برگزار شد. در این مراسم هم افراد واجد شرایط و هم افراد فاقد شرایط شناسایی شدند و پس از جداسازی این دسته از افراد مراسم برگزار شد.

خودرو خبر بد برای برندگان قرعه کشی خودروها

افراد واجد شرایطی که در این مراسم برنده شدند، می توانند تا ۷۲ ساعت مبلغ مورد نظر را واریز کنند و طی مراحلی و بعد از گذشت مدت زمانی خودروی خود را تحویل بگیرند، اما در اینجا برای برخی افراد زنگ خطر به صدا در می آید چرا که آنها واجد شرایط نبوده اند و سیستم به اشتباه آنها را تشخیص داده است، هر چند که برخی می گویند سیستم خود به اشتباه افراد را انتخاب می کند.

برندگان این قرعه کشی هیجان انگیز برای ثبت نام اقدام می کنند؛ غافل از اینکه نمی دانند یکی از شروط این ثبت نام را ندارند. آنها باید برای جداسازی یارانه خانوار جدید خود به سازمان هدفمندی مراجعه می کردند که نکرده اند و باعث شده سیستم آنها را با خانواده پدری بشناسد!

حالا برای پیگیری به ایران خودرو می روند، کارخانه ای که قرار است خودروی خود را از آن تحویل بگیرند. پس از پیگیری های مستمر متوجه می شوند که از لیست حذف شده اند و اکنون با یک برگه جدید در دست مواجه هستند، "اقرار نامه ای برای اعلام رسمی از لغو برنده شدن در قرعه کشی"!

محمدی یکی از متقاضیان خرید خودرو از ایران خودرو حدود یک ماه و نیم پیش در مرحله دوم قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردم و برنده یک دستگاه شدم اما برای ما پیامکی آمد که مبلغ مورد نظر را واریز نکنید.

او بیان کرد: دلیل آن را که پرسیدیم و زنگ زدیم گفتند شما اسمتان از لیست برنده‌ها خارج شده است، زمانی که دلیل را پرس و جو کردیم گفتند، چون یکی از افراد خانواده شما پلاک خودرو به نام دارد، به همین دلیل اسم شما از لیست حذف شده است.

این متقاضی گفت: در صورتی که نه من و نه همسرم پلاک به نام نداریم؛ زمانی که پیگیری کردیم متوجه شدیم آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها استعلام گرفته اند و در آنجا، چون اسممان از خانواده پدری خارج نشده و پدر همسرم خودرو به نام دارد، بنابراین اکنون خودرو به ما تعلق نمی‌گیرد.

محمدی گفت: ما در پی این موضوع اعتراض کردیم و به دنبال این شکایت متوجه شدیم که افراد دیگری به این مشکل بر خورد کرده اند که ما با ۱۵۰ نفر از آنها آشنا شدیم.

این متقاضی ادامه داد: به گفته خود مسئولان ایران خودرو حدود پنج هزار و ۴۳۱ نفر به این مشکل برخورد کرده اند. ایران خودرویی‌ها گفتند ما خودمان مشکل را برطرف خواهیم کرد و نیاز به پیگیری شما نیست.

محمدی افزود: از آن زمان تاکنون حدود یک ماه است که گذشته و سوال ما این است که در زمان ۲۴ ساعت چطور توانستند ۲ هزار نفر را استعلام بگیرند، اما حذف شدگان را نمی‌توانند مجدد استعلام بگیرند.

او افزود: در پیگیری‌های اخیر ما در مورد این موضوع، گفتند به ما وقت دهید تا این موضوع را پیگیری کنیم. اکنون برایمان پیامکی آمده که مدارکی را که مورد اعتراض است را بیاورید تا بتوانیم مجدد از ثبت احوال استعلام بگیریم.

این متقاضی تشریح کرد: در کنار آن برایمان شرطی گذاشتند مبنی بر اقرار نامه‌ای که باید امضا کنیم. در آن اقرار نامه ذکر شده که ما به این موضوع شکایت نداریم و هر تصمیمی که ایران خودرو بگیرد ما آن را انجام خواهیم داد. اکنون خود این اقرارنامه جای سوال دارد؟ می‌گویند اگر ما استعلام بگیریم چه غلط باشد و چه درست شما هیچ حقی ندارید.

تغییر روش در استعلام پلاک فعال خانوار!

یک منبع آگاه در خصوص استعلام مجدد برندگان قرعه کشی ایران خودرو، گفت: برای این دسته از متقاضیانی که در مرحله دوم قرعه کشی شرکت کردند و از لیست حذف شده اند، قرار است مجدد استعلام گرفته شود. در مرحله قبل از سازمان هدفمندی یارانه ها استعلام گرفته شده اما این بار قرار است از سازمان دیگری استعلام گرفته شود.

او بیان کرد: هر کاری یک سیکل قانونی دارد که باید سپری شد. اکنون منتظر هستیم تا از مدیریت بالا دستور بگیریم و تا چند روز دیگر نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا!

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: محدودیت نداشتن خودرو در خانواده فقط برای طرح فروش فوق‌العاده وجود دارد. این طرح که تحویل ۳ ماهه دارد با شعار عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا ایجاد شده است، پس اولویت ما در تحویل خودرو خانواده‌هایی هستند که خودرو ندارند.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: این موارد باید بررسی شود و علاوه بر این که در موارد بعدی اصلاح می‌شود در قرعه کشی فعلی هم قابل بررسی هستند. خودروساز‌ها می‌توانند با نهاد‌های ذیربط مشکل را بررسی و آن‌ را رفع کنند.

صادقی نیارکی تشریح کرد: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه تعداد معوقات ماست که نسبت به سال گذشته به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است چرا که میزان پیش فروش‌ها در سال گذشته بسیار کاهش پیدا کرد و خودروی بیشتری تولید شد تا مشکلات این حوزه کنترل شود.

او گفت: ۴ ماه ابتدایی امسال ۲۰ درصد رشد در تولید و ۱۵ درصد رشد در تحویل خودرو داشته ایم، از طرفی تعداد خودرو‌های ناقص ما ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. با این روند تا دو ماه آینده خودروساز‌ها تمام معوقات تک خودرویی خود را تحویل خواهند داد.

زوجین جوان گوش به زنگ باشید؛ سریعا یارانه خانواده جدید خود را از خانوار پدری جدا کنید

یک مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز مشکل ثبت نام خودرو و دریافت آن برای زوج‌های جوان، گفت: این موضوع ارتباطی به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ندارد. زوج‌های جوان باید با مراجعه به پیشخوان و پلیس +۱۰ نسبت به جداسازی حساب یارانه‌ای خود اقدام کنند.

وی افزود: در هیچ یک از ثبت نام‌های دولتی این شرط اجرایی نمی‌شود و به نظر می‌رسد که خودروساز‌ها قصد دست به سر کردن برندگان را دارند.

اما سوالی که اکنون پیش می آید، چرا در ابتدا برای شناسایی هر خانوار و بررسی پلاک فعال در آنها از سازمان ثبت احوال استعلام نگرفتند و از سازمان هدفمندی یارانه ها اقدام کردند، موضوعی که بسیاری از خانواده ها با آن به مشکل بر خورده اند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ایرانی جانم فدای وطنم ارسالی در

    با سلام به نظر بنده شما برای هر خانوار م ثل قدیم کوپن بدین خیلی خوب تر و بنحو مرد م هم هست . بابا جمع کنید این کاسه کوزه ر ا مردم را سر کار گذاشتید، ماشین ها را در پارکینگ هایتان دپو کردید و بازار گرمی م یکنید، مگر سهمیه روغن و برنج میدهید،اوای ل انقلاب لوازم خانگی قرعه کشی میکردن الا ن آن روزها برگشته که مردم خبر ندارن؟

    • فرهاد ارسالی در

      اونایی که این قوانین را میزارن یافامیل آ قای طبری هستن یادوست وهمکار چونایشان وقت ی سرکاربودن مثل اینها خیلی دقت داشتن که حقی ناحق نشه

    • ناشناس ارسالی در

      خب من بابام ماشین داره من ندارم ی جوانم با حقوق کم چرا نباید بتونم شرکت کمک

    • محمدرضا ارسالی در

      همش دروغه،دروغ گوهای بزرگ
      من حاضرم تو یه تریبون زنده حساب کنم که با این تی راژ تولید،شما خودتون دارین ماشینو دست دل الای خودتون میرسوند نه مردم عادی.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      چه هدفی مد نطر است.. اگر عرضه را به بالانس تقاضا برسانیم با واردات خودرو هم سنگ ساخت داخل خواهید دید نه قرعه کشی می خواد وخیلی از این مسائل که باب کردید از سکه می افتد.

    • ناشناس ارسالی در

      هممون سرکاریم‌

  • ناشناس ارسالی در

    مرده شورتونو ببرن
    آخه قرعه کشی خو درو چه ربطی به یارانه داره .دزدای پلید ک س کش

    • ناشناس ارسالی در

      این یک سیاست هست مردم رو اذیت کنن سیاست ولع راه انداختن تا مردم روی بیارن دلالی مقصر مردم نیستن هرکسی هم دنبال خرید فروش ه از بدبختیه مشکل ایراد کار از راس هست ک ه به خودرو سازها بها داده چون منفعتش رو دربر داره هروقت رئیس جمهوری آمد که واقعا بفکر مردم بود کاسه کوزه این رأیت های تا زه به درون رسیده هم چیده میشه شاه می‌فهم ید که وزیر رأیت زاده نمیگذاشت گدا صفت نم یگذاشت اما اسلام با همه خوبیهاش اینش بده که رأیت زاده رو با خان زاده یکی میدونه

    • علی ارسالی در

      مرده شور کسی رو ببره که تو این قرعه کشیا شرکت میکنه
      اوضاع همینه تا وقتی شر کت کنید

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی این شرط ها مسخره اس برای برنده شدن در قرعه کشی خودرو بعد جالب اینجاست خودرو ها فقط به مافیای خودرو برای معامله کردنش ون تعلق میگیره

  • ح ارسالی در

    همش رانت رانت رانت من که باشه بچه قدیم قد خودرو ندارم چی میشه ی عده خودرو ارزون میگیرن ابزارآلات میفروشن

  • امیررضا ارسالی در

    به نظرم هدف اصلی از ایندست کارها بی عزتی و بی احترامی به ملت هستش . مرگ بر خود م ا که برای آشغالهای لگن شما سر و دست می ش کنیم . ننگ بر ما آخه این همه ذلت هم مگه میشه

  • نوری ارسالی در

    گو به قبر پدرتون با این بازی هایی که مرد م خاک تو سر رو هر روز گول میزنید

  • فاطمه ارسالی در

    تقصیر ما مردم احمق ک صف کشیدن واسه ثبت ن ام از ماست که برماست .....نکنید بابا ی ب ارم شده متحد باشید نمیمیرید از بی ماشینی

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا راست میگه نخرید به گو خوردن میوفت ن

  • مهنازسلیمانی ارسالی در

    آخه خود فرد پلاک فعال ب نامش نباشه چ ربط ی ب بقیه اعضای خانواده دارید....
    و اقعا مسخرس

    • ناشناس ارسالی در

      اره بخدا من همسرم وانت داره منم ثبت نام کردم مثلن برای خودرو که مگن نمیشه پلاک ف عال دارین بخدا مسخرشو دراوردن اصلن معلوم نیست اینا چه غلطی میکنند

  • مردباغیرت ایرانی ارسالی در

    بدبختی اینه

  • سعید ارسالی در

    مقصر اصلی ما خود مردم هستیم که هر روز به این آشغالهای کثیف و دزد و اشک صفت سواری میدیم......
    وقتی مثل گدا و گشنه ه ا میریم صف میبندیم آخرعاقبتشم میشه این&g t;>>>>>>>>>&g t;>>

  • خسرو ارسالی در

    یکبار مثل آ دم بگید اگر خانواده ای ماشین داره ماشین نمی تواند بگیرد والسلام

    • ناشناس ارسالی در

      این شرط ماشین داشتن خانواده فقط برای ایر انخودروست؟چون پدرم ماشین داره و به اسم م ادرم از سایپا یه ماشین دراومده

    • ناشناس ارسالی در

      چرا پیام من رو ثبت نمیکنید

  • ناشناس ارسالی در

    تو استرالیا با ۱۰۰ میلیون تومان میشه دو تا ماشین خوب خرید نه یه پراید آشغالی ،ما شین خوب .
    تازه منت مشتری رو هم می کشن .
    چون اونجا اختلاسگر و دزد ندا ره که خون مردم رو تو شیشه کنه .
    از این عملکردتون معلومه کیا پشت میز میشینن .به جای استعلام از ثبت احوال از سازمان هدفمندی یارانه ها استعلام کردید واقعا نی تتون چیه ?

    • Tarlan ارسالی در

      دقیقا منم باهات موافقم👌👌

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه دیگ بریم یارانمونم‌ حذف کنیم ک میخا یم تو قرعه کشی مسخره و دروغ شما دزدا شرک ت کنیم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ۸ساله دارم کار میکنم و ارزوم این بو د یک ماشین بخرم با اینکه خستم شد از بس م اشین قرض میگیرم از دوستام الان وقتش رسید ه خودم یک ماشین بگیرم اما چند بار ثبت نا م کردم برنده نشدم نمیدونم چکار‌کنم بخدا پولی که دارم داره بی ارزش میشه و میترسم ماشینی که دوست دارم نتونم بگیرم با این گ یرونی... میترسم بمیرم و ساحب یه ماشین نش دم 😓 سمیر جلیوی زاده ۰۹۳۵۵۲۱۳۵۶۷

  • ناشناس ارسالی در

    وووو

    • ناشناس ارسالی در

      سلام فقط زوجین نیستن که از پدر و مادر جد ا سازی نکردن خانوادهای هم هستن که زن و ش وهر از هم جدا شدن (طلاق) و یارانه هاشون رو جدا نکردن و حالا به مشکل بر می خورن ب اید از یه نهاد دیگه استعلام گرفته بشه

  • Sam ارسالی در

    تا زمانی که این ملت ظلم رو قبول کنه وضع همینه.
    این ملت حقشه. خلایق هرچه لا یق

    • ناشناس ارسالی در

      این ملت بیچاره اونایی که با شرف دارن زندگی میکنن چه گناهی کردن. خوب دوست دارن یه خونه یه ماشین حداقل بتونن داشته باشن بعد کلی زحمت کشیدن. ولی هر چی عذاب دارن مسئولینش میدن. اگر کسی هم ماشین ثبت نام نکنه جور دیگه ازیت میکننو مردمو سر کیسه میکنن. این ظلم هم روز به روز بیشتر میشه از طرف این بی وجدانا کمتر نمیشه. فقط یه راه داره تموم بشه عذابمون اونم خدا بهمون رحم کنهو امام زمانمون بیادوخودش کمکمون باشه تا تموم بشه این مشکلات بدبختی. گرونی اعتیاد بیکاری مریضی که به دروغ میگن واکسنی دارویی براش نیست. بدبختمون کردن هر کسی با یه مشکل داره با بدبختی زندگی میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    خلایق هر چه لایق

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی طرح های ۳ ماه دارید پس چرا طرح۱۴ ماه میزارید با قیمت روز حداقل اطلاع رسانی کنید که توی اون طرحهای بلند مدت شرکت نکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام بی‌عرضه گی از خود ملت هست بابا یک ماه هیچی نخرید

  • یه بدبخت ارسالی در

    هر چی خاک تو این کره خاکی بخوره تو سر ما بااین مسولینمون به ما که رسید آسمون تپی د آدم میشناسم تو دو سه سال اخیر پنجاه ما شین ثبت نام کرد ومیلیاردر شد وداره به ری ش مسولین میخنده پارکینگ خونش پر ماشینه ب رن استعلام اونا رو بگیرند

  • محمد ارسالی در

    مسخره ها خودتون مسخره کردید وزیر بی شعور صمت

    • ناشناس ارسالی در

      وزیر زنیم صمت

  • ایرانی ارسالی در

    خداوند شکم اینهارو با هیزم جهنم سیرکنه ب گن خدا بسه دیگه خدایا دیگه خسته شدیم ۱۵س ال جون کندیم بانون حلال پول حلال مسکن ما شین تهیه کنیم باید صدسال دیگه م بهش اضاف ه کنی البته اگرجونتو نگیرن خدا به دادتون نرسه خداکنه قعرجهنم پرکنید

  • ناشناس ارسالی در

    بایدمثل خوشان دزد بود

  • محمد کریم زارع ارسالی در

    سلام به مردم بدبخت ایران فقط خدا بداد ما برسه از دست این دزد ها راحت بشیم چرا ا لکی میگید خودرو ملی شما عرضه درست کردن پ یچ هم ندارید فقط دروغ و حقه بازی بی پدر ومادرا تف به قبر مردهاتون

    • ناشناس ارسالی در

      ناراحت نشین ولی خاک بر سر همه ما که داخ ل ایران موندیم ببینین کسای که از ایران رفتن ببینین چطور پول دار شدن ایران در حا ل پسرفت وگران شدن هست با 200 میلیون پول ایران میشه یک خونه ویک ماشین داخل فرانسه خرید ولی با پول ایران 405 200 بهت نمید ن قوطی

  • رضا ارسالی در

    توجه کنید که تمام این مشکلات پیش امده به سود خودرو ساز و به ضرر خریداران نگون بخ ت است پس می توان نتیجه گرفت که اینکارها مهندسی شده می باشد،چرا هیچوقت ضرری متوجه حودرو سازها نمی شود چون از حمایت قاطع د ولت برخوردارند.

  • کمیته مجازات ارسالی در

    کجا مسیر و اشتباه رفتیم که اینچنین گرفتا ر عده ای شیاد و از خدا بی خبر شدیم!بهتری ن خودرو رو توی بلاد کفر با بهترین شرایط با سلام و صلوات و پنج سال گارانتی و پشتی بانی تحویل کفار میدهند!اما اینجا تو کشور امام زمان و شیعه برای بدست آوردن یک تاب وت متحرک باید التماس کنی و صدبرابر قیمت واقعیش پول بدی،تازه اگه تو قرعه کشی برند ه بشی......قومی که از اوج عزت به حضیض ذ لت رهنمون شد تازه هنوز روز خوش مونه!روزه ایی در پیش است که روزی یکعدد نان با یک ل یوان آب بهمون بدن و بابتش شکرگذار باشیم و از امنیتی که داریم خوشحال باشیم....روح انی متشکریم

    • Ali ارسالی در

      مشل ازماست.که فکر میکنیم یکی باید بهمون بگه کدوم درسته کدوم غلط.منتظرید فلان آیت ا...بگه حرامه...نخرید.اونا واسه انقلاب بود بعدش کی تاحالا۴۰ساله فتوایی داده...ه یچکی.پس خودت شروع کن نخر.ازخودت وخانوادت

  • مهدی ارسالی در

    خونه خراب ها اگر بحث پلاک خانوار هست خوب قید کنید،، اگر من دیدم و ثبت نام کردم ن وشته بودید فرد پلاک انتظامی نداشته باشه اسمی از خانواده نبود آخه خدا نیست و نابو دتون کنه چرا مثل آدم نمی نویسید و زمان ث بت نام حرفش میزنید خدا به حق خونه ریخته حسین نیست و نابودتون کنه...یا سید الشهدا

  • ناشناس ارسالی در

    ما 10سال یارانه نمیگیریم ماشینم نداریم ولی بازم اسممون در نیومد همش الکیه

  • علی ارسالی در

    یعنی بدبختر و فلک زده تر از مردم ایران ت و دنیا هست آیا؟؟؟ واقعا اینه حق مردم؟آخه کدوم عقلی قبول میکنه به دنا اتومات ۶۰۰ میلیون پول بده،،،خدایا خودت ظهور کن

  • Keramat ارسالی در

    همینایی که میگن مردم نخرن مردم متحد بشن مردم فلان مردم بهمان اولی ثبت نام میکنن
    اولی تو صف خرید سکه و دلارن

  • امیر ارسالی در

    مقصر اصلی خود ملت کوفی صفته که یاد گرفتن رو خرابه خونه دیگران برج بسازن انشالله به تیر غیب گرفتار شن مقصرین و حریسین

  • . ارسالی در

    کشور جهان سومی از این بهتر نمیشه

  • پدرام ارسالی در

    خبرمرگتون عمدا گزاشتید همه ثبت نام کنن و ۲۰تومنشونو بگیرین بعد خبر مرگتون تیتر ب زنین خبر بد برای ثبت نام کنندگان.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتت تون کنه الکی ملت و اسگول کردید

  • سمانه ارسالی در

    من پلاک فعال دارم ماشن مال کسی دیگه سندش بنام منه خودمان با ۵نفر خوانده سالهاست ارزوی ماشن دارم نمیتونیم بخریم ولی ابندف عه ثبت نام کردیم که اولش اسم مان درنمیاد دکمش میگه پلاک فعال دار ید که درصورت ما شن مال فامیلا شوهرم هست

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً آقایون دولت دم شما گرم که اینقدر لطف میکنید به مردم این کشور ... کارشون ا ینقدر درسته نه کسی می‌تونه اختلاس کنه نه کسی دزدی می‌کنه نه کسی پارتی بازی می‌کن ه ونه کسی پارتی بازی ووووغیره کارشون چنا ن درسته که میخوان عدالت حضرت علی رو انجا م بدن.خخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    من شنیدم بعضی ها 8 میلیون میگیرن اسمت رو وارد لیست میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    اینا همش یه مشت ادم عوضی وکلاهبردارند که دارند سر مردم شیره میمالند وقانونی هم ت و مملکت نیست خودشون قانونند

  • بینام ارسالی در

    وقتی که ما ملت بیعرضه ایم ، پس حقمون هس هر بلایی سرمون بیاد . خلایق هر چه لایق

  • رضا ارسالی در

    جالب اینجاست که من قرارداد بستم وپول هم واریز نمودم .فردا پیامک ارسال شد که قرار داد ملغی وپول به شبا شما واریز میشود. حا لا اقرار نامه محضری که شکایتی در این مور د ندارید.نکته جالبتر اینکه برای فوق العا ده مرحله سوم قادر به ثبت نام در سایت ایر ان خودرو نیستم تا ۳ سال آینده واقعا برای این مسئولین متاسف هستم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام تو قرعه کشی قبلی سایپا اسم من دراومد اما چون تاریخ تحویلش زمستان سال بعد بود انصراف دادم حالا هر وقت میخوام دوباره برای ثبت نام اسم بنویسم( سایپا یا ایران خودرو )پیام میده که چون اسمتون قبلا دراومده نمی تونید ثبت نام کنید
    تو رو خدا پیگیری کنید

  • محمد ارسالی در

    سلام تو قرعه کشی قبلی سایپا اسم من دراومد اما چون تاریخ تحویلش زمستان سال بعد بود انصراف دادم حالا هر وقت میخوام دوباره برای ثبت نام اسم بنویسم( سایپا یا ایران خودرو )پیام میده که چون اسمتون قبلا دراومده نمی تونید ثبت نام کنید
    تو رو خدا پیگیری کنید

  • Arash ارسالی در

    موندیم بخندیم یا گریه کنیم بحال مردم .
    فقط لطفا دیگه خودرو ثبت نام نکنید .در واقع دارید برا گرانی بعدی مجوز به بازار میدید .لطفا جمع کنید این بذل و بهشون رو .دارید با صف گدا پروری و گرانفروشی ایجاد میکنید .
    اگر ایران و ایرانی رو دوست دارید باید یه چیز دیگه تولید کنید که بدرد صادرات بخوره ماشین بنز هم بدون مالیات وارد کنید بگذارید مردم کمی احساس ارزش داشته باشند

  • ارغوان ارسالی در

    یعنی چی؟؟من پژو ثبتنام کردم از پول خودم برای خودم.همسرمم دتده واسهدخودش.پولمم ری ختم‌.الان چی میشه۴۵تومن من؟

  • غلامحسین ارسالی در

    از مدیر محترم درخواست می شود پیشنهادات ر و مرور کنند واگر حاوی فحش و کلمات خلاف ع فت است حذف کنند، بالاخره از همن جا باید شروع کرد و جلو حرف های زشت را گرفت، در ه مین صفحه سه پیام مانده به اولین پیام را بخوانی که با مرده شور شروع شده است.

  • ۹ ارسالی در

    مسئولین ازبدبختی مردم لذت میبرن.پس دوست دارن ملت بدبختیشون زیاد بشه تابیشتر حال کنن

  • ناشناس ارسالی در

    ثبت نام با این همه توهین و تحقیر و آخرش سر کاری واقعا حرامه حرام آخه ماشین داشتن به چه قیمت شرفمون کجا رفته ول کنید فرض کنید ۵۰ سال پیشه آیا پدران ما بدون ماشین زندگی نکردن ؟ محلشون نذارید

  • ناشناس ارسالی در

    تو شرایط ثبت نام همچین چیزی نیست از خودت خبر درنیار سمپاش

  • مهدی ارسالی در

    یعنی خاک برسرتمام مسولین بی غیرت ودزداین مملکت که به گوه کشیدن همه مملکتورفت

  • آخه تا کی ارسالی در

    ننگ بر دزدای کثیف تا کی باید این بی حساب ی ادامه داشته باشه چرا همیشه باید راه دز دی برا یه عده ای باز باشه دوران خدمت یه خودکار میخواستیم از انبار بگیریم ده نفر باید امضا میزدن حالا تولید خودرو افتاده دست چند تا شرکت محدود اون هم انبار میشه تا روز به روز این فرقون ها رو گرون تر به مردم بندازن یکی بگه این کشور صاب داره ی ا نداره ننگ بر دزدای کثیف ننگ برشما که خ ودتون باعث گرونی خودرو هستید وگرنه این ب ه اصطلاح ماشین ها به درد هیچ بدبختی غیر از ملت ایران نمیخوره دستتون توی جیب فقرا و ضعفا هست بیرون هم نمیاد دزدای کثیف دز دای طماع دزدای بی وجدان دزدای عوضی دزدای دنیا پرست دزدای آشغال

  • ناشناس ارسالی در

    چرااین موردراجزیکی ازشروط ذکرنکردیدکه اگ ردرخانواده حتی یک نفرهم ماشین داشته باشد فرددیگرازهمان خانواده نمیتوانددراین طرح شرکت کنیددرضمن شایدهمان فردهم ماشینی راک ه داردمربوط به10الی13سال پیش بوده وبه دل یل بالابودن قیمت خودروتوان عوض کردن آن ر انداشته وهرساعت باید3یا4میلیون خرج درست کردنش رابپردازدبااین وضعیت بداقتصلدی

  • حسین ارسالی در

    پسر ۳۸ ساله خانواده مجرد بیکار با هزار ق رض و وام میره یک پراید مدل پایین میگیره و در آژانس کار میکنه حال پدر این خانواده نمیتونه برای خودش در خرید خودرو شرکت کن ه چون پسر بی کارش یک پراید برای رفع بیکا ری خریده واقعا که!!!

  • سینا ارسالی در

    یه روز خوب میاد...

    • احمد ارسالی در

      باشما موافقم حتماً یک روز خوب خواهد آمد

  • لیلا ارسالی در

    مسیولین بیداربشید لطفا
    مردم رو در یابید .خداصاحبش برسونه.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سر اون کسی خودرو ثبت نام میکنه خودرو میگیره اونم با هزار منت واون گرونی براتون متاسفم خاک عالم کل جهانیان بر سر تون فقط کافیه دو ماه خودرو نخرید بعد ببینید چطور مثل سگ بهتون التماس میکنن بیایید خودرو بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    تف تو ذات اون کسی که ماشین ثبت نامه کنه یا بخره

  • ناشناس ارسالی در

    تو شرایط فروش اسمی از خانوار نیومده فقط نوشته فرد ثبت نام کننده پلاک فعال نداشته باشه نه خانوار. یعنی دارن دروغ میگن؟

  • ناشناس ارسالی در

    آخه ازهمان اول قبل ازثبت نام یکی از شرای طتون این باشه که هرخانواده فقط بایدیک ما شین داشته باشه دیگه نیازی نیست که استعلا م بگیریدومردم راهم سرکاربزارید

  • ناشناس ارسالی در

    یکی از بدبختی میمیره یکی تز سیری میترکه یه خانواده چندتا ماشین داره حتی برای سگش م ماشین خریده ی ادم بدبختی مثل ما حصرت ی پراید غروازه داره پنجاه ساله پرایدی که هیچ امنیتی جانی نداره واقعا تو چه مملکتی داریم زندگی میکنیم با اینهمه سرمایه دار ه نفت و گازش وکشورای جهان ندارنواقعا چی میشه گفت😡😡

  • مهدی ارسالی در

    یک بار ادم باشیم فکرکنید خودرو وجود نداش ت هم برای سواری هم برای سود کردن یک بار حدود دوماه خرید نکنید به خدا اتفاقی براد ون نمی افتد بعد سودش رامیبینید ثبت نام ن کنید خرید خودرو نکنید اگه خودرو قیمتش نص ف نشد

  • ناشناس ارسالی در

    شما خودرو سازان همه تون از یه کرباسین ...این هم میگذرد .....فعلا بادلال ها کار کنید گور پدر ما مستضعفان ...شما به آرمان های امام راحل خیانت کردید وقشر آسیب پذیر جامعه را به تمسخر گرفتید انشاالا نوبت شما هم خواهد رسید که ملت با مشت آهنین ریشه شمارو خواهند کند

  • امیرعلی اثرکار ارسالی در

    به حضرت عباس خیلی لازم دارم کمک کنید یه ماشین گیرم بیاد09175887353

  • محمد ارسالی در

    زنده باد تدبیر و امید دولت روحانی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام . ایتقدر ظلم چه خبره داشتن یه ماشین پراید مدل پایین اونم ثبت نامی ۱۳ سال جل وتر دیگه چه ارزشی داره که دیگه نتونیم ثب ت نامی ماشین بخریم خدا خیرتون نده با این قانونتون!!!!!!!@

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اگه خدایی هست چرا جواب این ظلم های شما را نمیده خانواده ای که یه پراید اسق ات داشته باشه از درد ناچاری سوار میشه یع نی حالا بره ماشینشم بفروشه که شاید ۱درصد برنده شه که تو وضعی که هست دیگ همون ماش ین اسیاتی رو هم نمیتونه بخره

  • ناشناس ارسالی در

    خدالعنتتون بکنه تکه تکه بشین چرا اه ای م ردم بی گناه نمیگرتون ..

  • سعید ارسالی در

    کجای دنیا دیدین یا شنیدین مشتری برا یه خ ودرو منت بکشه پولشم پیش پیش حاضره بده ول ی خودرو بهش ندن 😐 بعدشم آخه بیشرفا شاید یکی بگه اینجوری دست دلالا کوتاه میشه ولی یه جوانی مثلا باباش ماشین داره اینم میخ واد ماشین داشته باشه اونوقت چیکار باید ب کنه !!!

    یا زنو شوهری دوتاش ون شاغلا حالا تحت یه شرایطین که برا تردد به محل کار باید دوتاشون خودرو داشته باش ن .مثلا میخواین عدالتو رعایت کنین ولی ما که میدونیم هدف باز یه چیز دیگس با این ق انونا فقط یه عده بیچاره نمیتونن ماشیندار بشن وگرنه برا دلال راه میانبر زیاده .شم اهای بیشرف که ملت میدونن دلسوز مردم نیست ین گران میفروشی به جهنم ولی اگه هدفتون ا ین نیست که جلو اشباهه بازارشو بگیرین راح ت میتونین با اضافه کردن خط تولید اینقد ت ولید کنین که هر ایرانی پنج تا ماشین داشت ه باشه .

    خیلا نمیدونن که خو دروسازا خودشون نمیخوان بیشتر تولید کنن. یارو بیشرف میگه ماشینا ای که تو انبارا خ وابیدن هر کدوم به خاطر یه قطعه الکی نمیش ه ازشون استفاده کرد اون قطعه هم به خاطر تحریم گیر نمیاد حالا سوال اینجاس برا بقی ه ماشینا که تولید میشه چجور قطعه دارین و لی برا این همه ماشین که انبار کردین قطعه پیدا نمیشه؟؟؟؟😐 سوال دوم اینکه مگه نمیگ ین خودرو ملی خودرو ملی ! مگه نمیگین تمام قطعات داخلیه پس چرا قطعه از بیرون میاد . سوال دیگه اینکه مثلا پراید که میگین کا ملا بومیه پس چجوریه که بیشتر قطعاتش یا چ ینیه یا کره یا فرانسه یا آلمان !!!! یعنی این کشورا همشون برا پراید ما قطعه درست میکنن😬 درددل زیاده ولی چه فایده 😞

  • neda ارسالی در

    چه ربطی به خانواده داره
    خب پلاک ب ه نام شخص نگاه کنید


    الان ماکه یه نیسان بار داریم یعنی نمیتو نیم سواری بخریم

    • Babak ارسالی در

      اره والا همینو بگو بابام نیسان بار داره من نمیتونم ماشین ثبتنام کنم 😶به همون نیس انشم راضیم اگه بده سوارشیم😂

  • ناشناس ارسالی در

    تهرانی‌ های‌ کثیف‌ بیاید‌ خوزستان‌ پس‌ چ ونتون‌ پاره‌ میکنیم

  • کارگر ارسالی در

    مردم ما خودمون مقصریم اقای رییس جمهور کج ارفت رونق اقتصادی شدروغن اقتصادی لعنت به تو ذات خراب وزیرات بقران کمر قشرکارگرشک وندین خدالعنتت کنه دیگه خونه دارشدن کار گر شدیه رویای دست نیافتنی وطن فروش جنایت کارغرب زده روباه اه زن وبچه کارگر تیغی ب شه توگلوی زن وبچه های غربیتون بیت المال یعنی همین بیت المال یعنی تریلیاردی دزدید ن رفتن وبه ریش ماخندین ای بی غیرت به حق عزای حسین ریشتون کنده شه

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکشید ببین باچه چیزای سرمردم گرم م یکنن

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرتون با یارانتون و قرعه کشیتون

  • ناشناس ارسالی در

    خودشون دارن میگن ورشکسته شدن باز برید پول بدید بهشون تا همونم بخورن و یک ابم روش با این طرحها دارن کلاه توکلاه میکنن تا کی گندش دربیاد

  • ارمان ارسالی در

    خودشون وبچه هاشون بهترین ماشینها سوار می شن ول برای این مردم بدبخت ستمدیده چه شرط ی میزارن اونم برای ارابه های مرگ.فقط میت ونم بگم خیلی جاکش ودیوسید

  • آزادی بیان ارسالی در

    لااقل از این عراقی ها یادبگیرید برید ببی نید ماشین های ایرانی رو چطور مثل زباله ا نداختن کنار خیابون،ولی تویوتا ها و لندکر وزهای غول پیکر رو کردن تاکسی به اندازه ی ک دینار مردمش ارزش ندارن ولی دولتشون چطو ر داره براشون مایه میذاره نه قبض برق اب و گاز دارن اصلا کنتور ندارن نه جریمه راه نمایی و رانندگی چراکه میگن حروم هستش بعد شم یارانه هر نفر 280دینارهستش یعنی 2میلی ون و هشتصد کشوری که همه ی سرمایه نفت و گ از و برق رو داره میخره حتی یه کارخونه هم نداره ولی اقتصادش قوی هستش تا دیروز به این کشور با نگاه دشمن نگاه میکردن الان د ارن قربون صدقه اش میرن که تورو خدا بیا م اشینای مارو بگیر ننگ بر این مسولین خائن و دزد بی شرف
    البته هرچه برسر این ملت بیارن بازم کمه ای ملت ترسو بز دل مثل کشور های خارجی اتحاد داشته باشید که اگه یه ذره آمار بیکاری جوانان میره بالا فور ا تظاهرات میکنن آزادی بیان داشته باشین ا گه همه باهم اتحاد و هم پیمانی داشته باشی د دولت هیچ غلطی نمبتونه بکنه نترسید هفتا د میلیون جمعیت رو نمیتونه بکنه تو گونی ب بره
    یکم غیرت داشته باشید واقعا جای تاسف هستش به نون شب تون موندید افتادید بپای این دزدان که ماشین بدن براتون حیف ب اکری ها که آخرش شدید شما بنزین رو لیتری کنن 50تومن بازم ساکت میشید تخم مرغ رو کن ن دونه ای 5تومن بازم ساکت میشید یدونه ما شین ندن بهتون اعتراض میکنید فورا ای گداه ای لاکچری تو خونتون سیب زمینی پیدا نمیشه داره دنبال ماشین میگرده
    تف به ذات تون
    برید گم شید اگه بگن شلوارتون ر و دربیارید یه ماشین میدیم فورا شورتتون ر و هم درمیارید
    بنایی که کج بالابره ...
    خلاصه بی تعارف میگم هفتاد میل یون نفرهم دزدن چون مفسدان اقتصادی و دزدا ن اقتصادی در ریشه این ملت هست آقایی که د اری از طبری حرف میزنی طبری یه رانت خوار نیستش یه انسان معمولیه که بخاطر پول و حم ایت دولت اوردن دارن هی سرکوفتش میزنن و ب زرگش میکنن تا حالا تو کدوم جلسه دادگاه د یدی از خودش دفاع کنه میخوان بگن ماهم در صحنه هستیم و بیکار نیستیم.بعد سه ماه میگ ن حکم اعدام اومده بری اتریش میبینی طبری کنار دریا با شلوارک مقیم شده داره حالشو میبره اینا همش سیاسته این کقافت های بالا دستی هستش

  • م ارسالی در

    تمام این قرعه کشها سیا بازی برای بالا بردن قیمت و خالی کردن جیب مردم .فقط طلا بخرید

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسرتون با اون قرعه کشی تون



  • ابلهطلا ارسالی در

    طلا بخرید من پارسال یک چهار چرخ بنام سای نا گرفتم در برج ده فروخت ۶۴ تومان .۱۳۵گر م طلا خریدم .چهار چرخ ۱۳۵تومان.طلاحدود ۱ ۶۰تومان.من ۲۵تومان تاحالا برد کردم

  • حسین الله توکلی ارسالی در

    تمام خودروها را در نمایندگی ها دپو در شه رستانها از جمله آمل حالا با این وضعیت ما شین به مردم میدهیدخدا ازتون نگذره انشالل ه

  • ناشناس ارسالی در

    اما چنین شرطی نبود تو شرایط که عدم فعال بودن پلاک در خانوار من که چنین شرطی ندید م!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      ما وانت داریم میتونیم سواری ثبت نام کنیم ،؟؟

  • علی جبار ارسالی در

    از اول میگفتید پول کم داریم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط یه یوزارسیف میتواند این اوضاع را درس ت کند.

  • ایرانی سرافراز ارسالی در

    عزیزان لطفا کم لطفی نکنید ما کلی زحمت کش یدیم به این درجه از موفقیت برسیم با همه دنیا قهریم ،به جز زیمباوه و ونزوعلا ...< br /> ماشین چیه همه باید سوارکاری ماهر ب اشیم 😂
    تفریح چیه یه مومن واقعی به صورت چروکیده و بد بو سوار بر موتور باید فداکاری کند ،آن کافرین هستند که فقط در گ ناه و رفاه هستند 😢

  • ناشناس ارسالی در

    مملکت رو دارن غارت میکنن.یکی دو نفر رو میگیرن میبرم محاکمه که ما مثلا قانونمون اینه ودرسته نه.خودشون دزدها رو گذاشتن تو بالاترین مقامهای ملکتی .برید ببینید چندتا بچه کارتون خواب اند .اگر دزد تو مملکت نداشتیم اینها رو هم نداشتیم.

  • ملیحه ارسالی در

    لعنتیا نمیخاید ماشین بدین ب مردم خو بگید چهل سال حق مردمو خوردید بس نیس سیر نشدی د گندتون بزنن با این مملکتی ک ساختین

    خداااااا کجاس خودش بیاد نجاتمو ن بده از دست این بی شرفا

    چن د برابر عربا تو این کشور سرمایه و نعمت خ وابیده عونوقت اونا اونجوری دارن زندگی می کنن ما اینجوری ک برای یه ماشین آشغال ده بار باید ثبت نام کنیم اخر هم هیچی

    خدا لعنتتون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    به،نظر یک روزخنده ماست گریه مسئولین چوب خداصدانداردولی اگرزددعواندارد

  • ناشناس ارسالی در

    یکی با۱۵میلیون پلاک فعال داره یکی با۲میل یارد اینقدربی انصاف نباشید اگه راست میگی د خانواده هایی که تابه حال خودرو ازایران خودرو دریافت نکرده اند اولویت داشته باش ند

  • ناشناس ارسالی در

    من یربه راه را هم از هرچه لباس مقدسه بری کردن با خوشحالی گفتم مرگ بر شاه بخاطرم بعد از شاه کسی در حکومت حضر به خلخال ربو ده شدن نمی شود نمی دانستم بی خانه ام می کنند و میگن قانونه

  • امیر اکبری ارسالی در

    سلام دوستان لطفا جواب بدین❤❤❤❤❤
    ثب ت نام مثلا ما ک اصل سواری ب اسممان نیست و پلاک انتظامی فعال نداریم
    اما ماش ین سنگین تریلی داریم
    مشکلی داره گفتن فقط سواری ب اسمت نباشه درسته؟؟ ؟؟؟?؟

  • ناشناس ارسالی در

    این کجاش عدالته فرض بفرمائید شخصی یا خانواده ای یک پراید ۸۵ یا در استان های هاشیه یک پیکان مدل پایین دارد پس حقش هست ثبت نام کند چون نصف وقتش دنبال لوازم یا در تعمیر گاهه

  • ناشناس ارسالی در

    جالبه امکان ثبت نام هم دیگر نمی دهد.تف به اول تا آخر مسئولین ......

  • ناشناس ارسالی در

    عجب پیش رفتی میکنه ایران به زمان جنگ و ا وایل انقلاب برمی گردیم البته بعد از ۴۰ س ال

  • ناشناس ارسالی در

    حالا که همه چیز مملت ما افتاده دست یه اق لیت زنیم یه اکثریت نفهم هم به آن تن داده اند
    به امید روزی که ...

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت آوره دیگه بچه ۵ساله مردم آگاه شده مشخص بود از قبل مثل بقیه آیتمهای دیگه دز دی و آقازاده ها همه جا نفوذ کردن

  • امیر ارسالی در

    من یک پراید اشغالی مدل ۸۴ دارم یعنی نمیت ونم یک اشغال صفر بخرم این چه مملکته گهیه ریدم تو مملکت اسلامیتون

  • زهرا ارسالی در

    از ابتدای امسال که سایپا چندین مرتبه ثبت نام کرده من در تمام دفعات ثبت نام کردم و تمام شرایط را هم داشتم اما اسم من در هیچکدام از قرعه کشی ها در نیامد حتی در لیست ذخیره ها هم نبودم، به این نتیجه رسیدم که تمام این قرعه کشی ها فقط یک بازی است، خود دانند و خدای خودشان.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هر سه ماه قیمت گذاری میشود مگر هر سه ماه حقوقها اضافه میشود چرا اینقدر بی ان صافید ی کم دلتون به حال مردم بسوزد مگر و جدان ندارید این همه سنگ دلی رو از کی به ارث بردید لااقل هر ۶ ماه یکبار قیمتها را اضافه کنید همتون دستتون تو ی کاسه است ش ورای رقابت یعنی چی که اختیار رو دادید به این نهاد تازه تاسیس شده

  • M ارسالی در

    این چه مسخره بازیه کل دنیا به ریش ایران داره میخنده گفتین هر کد ملی حق ثبت نام د اره
    ی خانواده ۷ نفری نباید بتونند ی ماشین ثبت نام کنند چون یکیشون ی پلاک د اره همتون دزدین فقط دروغ فقط نقشه یک بار برای نمونه یک بار ی کار تو این ۴۰ سال ن کردین که به نفع مردم باشه با حقوق اداره کار چند سال باید کار کرد برا ی پژو پارس تازه پژو پارسی که هیچ امکاناتی نداره ۲۰ سال پیش فرانسه درست کرده
    دوغ گو ت ر و پست تر شما تو تاریخ نیست

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروغه

  • هستی ارسالی در

    بابا نقشه جدیدشونه که مردم به طمع یه ماشین اونایی که یارانه حذف نکردن برن حذف کنن بعدم بگن شما درامد خانوادت خوبه بهت تعلق نمیگیره . ماشین که برنده نمیشی یارانه هم میپره . دولت از من و شما زرنگ تره .
    هر سری یه گرونی راه میندازن خون مردم میکنن تو شیشه کلا به مرگ میگیرن که به تب راضی شن.
    دیگه یاد گرفتن که نمیشه یهویی قیمت ببرن بالا مردم صداشون در میاد یواش یواش انقدر گرون میکنن و مردم مشغول میکنن که بعد با هزارتا منت همون کاری که میخوان انجام بدن . ما همه مسخره دست دولت هستیم.اون دلش برا منو تو نمیسوزه .

  • ملیکا ارسالی در

    سلام چرا قیمت کارخانه با قیمت بازار 50 م یلیون یا حدودا 90 میلیون فرق داره 🤪🤔🤔🤔🤨🤥 🤥🤥🤥 چرا واقعا، چرا اگه یک نفر آدم عادی 1 00 تک تومنی روی جنسش بکشه تعزیرات میاد و سط پلمپ میکنن ولی به این قضیه هیچ کسی وا کنش نشون نمیده، این چه کاریه قیمت کارخون ه و بازار یکی باشه تا دلالی حذف بشه،.... کجاست عدالت علی، میدونین چرا مردم از اس لامی که شما اوردین هر روز دارن دور میشن چون اسلامی ندیدن باعث تاسف

  • دومنیک ارسالی در

    روزگاری التماس میکردن برای اینکه خودرو ب خرن ازشون. امروز باید مردم التماس کنن بر ای خرید خودرو. حق مردم ایران بدتر از این اس. فعلا حنابندونه عروسی مونده. خخخ

  • محمدی ارسالی در

    ی مدت محدودیت پلاک فعال برای خونواده رو گذاشتند، ولی مجددا برداشتند که خودشون ب ردارند بفروشند و واسه تک تک اعضای خونواد ه خودشون ماشین بردارند ، لعنت بر دروغگو ها

  • محمدی ارسالی در

    ی مدت محدودیت پلاک فعال برای خونواده رو گذاشتند، ولی مجددا برداشتند که خودشون ب ردارند بفروشند و واسه تک تک اعضای خونواد ه خودشون ماشین بردارند ، لعنت بر دروغگو ها

  • علی ارسالی در

    همه اومدین فحش دادین کسیم هس که اقرار نا مه بفرسته و جوابش براش اومده باشه لطفا خ بر بدید؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    بابا 8بار زدم برنده نشدم به نظر من الکی

ارسال نظر