|
کدخبر: 121760

مهمان جدید بازار خودرو + تصاویر

آن طور که مشخص است، یکی از خودروسازان بخش خصوصی همکاری را با کمپانی «سوئست» (Soueast) آغاز کرده است.

خودرو مهمان جدید بازار خودرو + تصاویر

این نشان تجاری اصالت چینی دارد و در سال‌های گذشته به خاطر همکاری مشترک با میتسوبیشی در بازارهای در حال توسعه شهرت نسبی را به‌دست آورده است.

حال با توجه به تصاویر موجود، گویا قرار است تا سدان و کراس اوور این خودروساز چینی به بازار ایران بیاید و به تازگی عکس هایی از سوئست DX۷ به‌دست رسانه اسب بخار رسیده است.

چندی پیش هم تصاویری از سوئست A۵ منتشر شد و مشخص گردید که این خودرو در جایگاه یک سدان اتوماتیک برنامه حضور در بازار ایران را دنبال می‌کند. حال با توجه به تصاویر ارسالی از طرف مخاطبان اسب بخار، سوئست DX۷ پا به جاده‌های کشور گذاشته و فعلا با پلاک گذر موقت، تست‌های فنی را پشت سر می‌گذارد. با توجه به این عکس ها، متوجه خواهید شد که DX۷ با طراحی ظاهری سال ۲۰۱۷ به ایران آمده و فعلا خبری از حضور نسخه فیس لیفت ۲۰۲۰ آن نیست. البته احتمال دارد تا در صورت موفقیت آمیز بودن تست‌ها و برنامه تولید محصولات سوئست، نسخه فیس لیفت این کراس اوور چینی پا به بازار کشور بگذارد.

سوئست DX۷ با دو پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و ۱٫۸ لیتری توربو به بازار جهانی عرضه شده است. این پیشرانه‌ها به ترتیب ۱۵۶ و ۱۹۶ اسب بخار قدرت دارند و گشتاور ۲۱۵ و ۲۶۵ نیوتن متر را تولید می‌کنند. قطعا DX۷ با جعبه دنده اتوماتیک به بازار ایران عرضه می‌شود و بدیهی است که جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک AT و یا شش سرعته اتوماتیک DCT وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلوی خودرو دارند. با توجه به اینکه در تصویر قسمت عقب خودروی تست فنی سوئست DX۷ در ایران، نشان ۲۸۰T نصب شده است، احتمال آن بسیار است که این کراس اوور با پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو در ایران مونتاژ شود.

امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خطی، سیستم کنترل پایداری، رادار نقطه کور، فرمان کمکی برقی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک دوگانه، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، آینه حساس به نور و… از جمله امکانات سوئست DX۷ است. این کراس اوور چینی و تک دیفرانسیل در بازار جهانی با توجه به مشخصات فنی و سطح امکانات قیمت‌های مختلفی را تجربه می‌کند. نمونه فول آپشن ۱٫۸ لیتری DX۷ با قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و همین مسئله باعث می‌شود تا این کراس اوور سوئست در جایگاه CUVهای اقتصادی قرار بگیرد.

سوئست۱سوئست۲سوئست۳سوئست۴

سوئست۵

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها