|
کدخبر: 117097

ویژگی‌های محصول جدید سایپا اعلام شد + تصاویر

به تازگی گروه خودروسازی «سایپا»، مشخصات و ویژگی‌های «ساینا آپشنال» را به صورت اینفوگرافی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. با توجه به این تصویر، ساینا آپشنال خودرویی متفاوت از «ساینا S» و «ساینا G» است و با الگوی ظاهری نمونه EX به بازار می‌آید.

خودرو ویژگی‌های محصول جدید سایپا اعلام شد + تصاویر

دعوت‌نامه‌های صادرشده برای «سایپا ساینا آپشنال» و اینفوگرافیِ آماده شده برای آن، نشان می‌دهند که این خودرو با کمی تغییرات ظاهری در بخش بیرون و کابین همراه بوده است. اما از نظر کلی متفاوت از «ساینا S»، یا همان ساینا فیس لیفت، خواهد بود و به عنوان نمونه فول آپشن نسخه EX فعلی شناخته می‌شود. این خودرو با توجه به نرخ گذاری‌های جدید سایپا، ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می‌کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی ساینا آپشنال می‌رساند. این سدان اقتصادی آپشنال در برخی بخش‌ها نسبت به نمونه ساده سایپا ساینا دنده‌ای متفاوت است.

از جمله ویژگی‌های موجود در ساینا آپشنال:

۱- نمایشگر ۷ اینچی لمسی

۲- رهیاب ماهواره ای

۳- قابلیت اتصال به اینترنت

۴- سنسور پارک و دوربین عقب

۵- تریم داخلی چرم مصنوعی

۶- دستگیره‌های در مشابه به ساینا اتوماتیک و کوییک

۷- شیشه‌های عقب دودی

۸- کف پایی و کف پوش صندوق چرم مصنوعی

۹- سیستم ضد سرقت ارتقایافته

۱۰- سپر جلو و عقب دورنگ

۱۱- کاسه چراغ‌های مشکی جلو (مشابه کوییک)

۱۲- غربیلک فرمان طرح D

۱۳- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

در ساینا آپشنال مانند نسخه پایه امکاناتی نظیر شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه الکتریکی دستی، بلوتوث و… نیز دیده می‌شود. همچنین در صورت تمایل مشتریان، رینگ آلومینیومی به صورت سفارشی بر روی خودروها نصب خواهد شد.

ساینا-آپشنال

ساینا۱

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها