|
کدخبر: 111798

برگزاری مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو

امروز مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو به صورت آنلاین برگزار شد.

خودرو برگزاری مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو

مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و ساز مان حسابرس قانونی به ریاست محمد رضا فیض بخش در ساپکو به صورت آنلاین آغاز شد.

اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو مشخص، شدند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مجمع اظهار کرد: رکورد تولید ماهانه سال ۹۸ در دی ماه با تولید حدود ۵۰ هزار دستگاه شکسته شد. لازم به ذکر است که از لحاظ تولید ماهانه در سال ۹۹ در اردیبهشت ماه امسال با حدود ۵۱ هزار دستگاه دوباره رکوردشکنی کردیم. همچنین بیش از ۹۰‌درصد برنامه تولید در چهارماهه اول تحقق یافته است.

فرشاد مقیمی برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال ۹۹ مبتنی بر تنوع بخشی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، اجرای ۳۰ پروژه‌ای توسعه‌ای درحوزه پلتفرم و محصول، قوای محرکه و گیربکس و همکاری با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان را درمجمع عمومی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو را تشریح کرد.

مدیرعامل این گروه صنعتی درمجمع عمومی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو گزارشی از عملکرد این شرکت در شاخص‌های اصلی از جمله تعداد تولید، رهبری بازار، افزایش کیفیت، عرضه محصولات جدید، بومی‌سازی قطعات، صفر شدن تعهد معوق در ۱۳ محصول تا پایان تیرماه، کاهش هزینه‌ها و سیاست‌های اعلام شده شرکت در سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفندماه سال ۹۸ را ارائه کرد.

  • مهدی ارسالی در

    منتظر رشد شدید سهام سه خودرو ساز اصلی با توجه به ازاد سازی قیمت و سود اوری بیشتر خصوصا پارس خودرو باشید

  • Sahel ارسالی در

    امروز خودرو بازگشایی شد ، با ۱۲۰۰ چرا همه ریختن تو صف فروش چه خبره قیمت اومد تا ۷۰۰، چی به چیه ؟؟؟

  • آیدین ارسالی در

    سود سهام ایرانخودرو در سال ۹۸ چقدراست به ازای هر سهم؟

  • محمد فارسی زاده ارسالی در

    ایاسودی بمن داده شده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها