|
کدخبر: 108920

شرایط فروش خودرو K۱۳۲ توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

مدتی پیش بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود با نام K۱۳۲ رونمایی کرد. اکنون شرایط پیش فروش K۱۳۲ نیز اعلام شده است تا در بازه‌ای بین ۱۲ الی ۲۴ ماه این محصول جدید تحویل مشتریان شود.

خودرو شرایط فروش خودرو K۱۳۲ توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

طرح فروش ایران خودرو K۱۳۲ از نوع مشارکت در تولید بوده و افرادی که در قرعه‌کشی‌های پیشین ایران خودرو شرکت کرده و برنده نشده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور در شرایط پیش فروش K۱۳۲ شرکت نمایند.

طرح پیش فروش ایران خودرو K۱۳۲ همراه با پیش فروش هشت محصول دیگر این شرکت صورت خواهد پذیرفت. موعد تحویل نمونه دنده‌ای K۱۳۲ تیر الی اسفند ۱۴۰۰ و موعد تحویل نمونه اتوماتیک K۱۳۲ نیز مهر ۱۴۰۰ الی تیر ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است. رنگ‌های قابل انتخاب نیز سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری هستند.

جدول-کی۱۳۲

شرایط فروش ایران خودرو

برخلاف هشت خودرو دیگر، برای شرایط پیش فروش K۱۳۲ سود مشارکتی متفاوت با دیگر خودروها در نظر گرفته شده است. نرخ سود مشارکت شرایط پیش فروش K۱۳۲ با طولانی شدن موعد تحویل افزایش می‌یابد که در جدول زیر می‌توانید این نرخ‌ها را مشاهده کنید. مطابق اعلام ایران خودرو، سود انصراف نیز سه درصد کمتر از سود مشارکت در نظر گرفته خواهد شد.

جدول-کی۱۳۲۱

سود مشارکت

متقاضیان خرید محصول جدید ایران خودرو K۱۳۲ همانند مشتریان دیگر خودروهای این شرکت، از طریق قرعه کشی مشخص خواهند شد و پیش پرداخت تعیین شده را به حساب شرکت واریز خواهند نمود. مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش پرداخت خودرو K۱۳۲ دنده‌ای برابر با ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مبلغ اعلام شده برای پیش پرداخت K۱۳۲ اتوماتیک نیز ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان اعلام شده است. مطابق اعلام ایران خودرو، طی حداکثر سه روز کاری پس از پایان موعد ثبت نام در شرایط فروش ایران خودرو، عملیات ثبت نام انجام خواهد پذیرفت.

 

منبع: خودروبانک
  • امان الله شمسی ارسالی در

    پزوه پارس

  • ناشناس ارسالی در

    پزو پارس

  • احمد ارسالی در

    چقدر بدبختیم بخدا
    به کجا داریم میریم.

  • امیر ارسالی در

    واقعا جای تاسف داره
    اگر کسی بره ثب ت نام کنه واقعا خیانت نکرده این نهایت تو هین هست به این ملت شهید پرور

  • سعیدمرادی ارسالی در

    سلام به مدیرعامل ایران خودرو بکید تو رو خدا این ماشینارو دست مصرف کننده واقعی بد ین از جمله کسای که سن بالا دارن وتو عمرش ون هم ماشین از این شرکت نگرفتن

  • سعیدمرادی ارسالی در

    کسای هستن که تو خانواده اصلا ماشین ندارن خودشون هم تو عمرشون ماشین نگرفتن پولشون هم نقد چرا ایران خودرو ماشین به اینا نم یده

  • میثم ارسالی در

    سمند دوگانه هم توفروشتون هست

  • ناشناس ارسالی در

    K132 چه خبررررره کیلو چند حساب کردن ک ع لل حساب باید برا دنده ای ۱۱۹ ملیون پول ب دن

  • ایرانی جانم فدای وطنم ارسالی در

    با سلام : قیمت تمام شده را چرا اعلام نمی کنید؟ امیدوارید که باز قیمت خودرو را اف زایش دهید؟ شما ها همه دست نشانده ی همین دولت تدبیر و امید هستید که بازار را به گ ند کشیده اید. و سفره مردم را کوچک. گوشت، نرغ،لوازمات خانگی،یدکی،و....حتی نان را برمردم روا دانستید حالا میخواهید مردم را سر کیسه کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    ایرانی در گروگان مافیای خودرو بی کیفیت

  • انحصار فاسدها ارسالی در

    این مسخره بازیا چیه شورشو دراوردین با ای ن قرعه کشی و شرایط مسخره...کجای دنیا این جوریه...با این قیمت ها تو هر کشوری میشه bmw خرید با احترام کامل به مصرف کننده بد ون هیچ شرایطی

  • ناشناس ارسالی در

    تو کشورهای دیگه ماشینو میبینی،میری باهاش دور میزنی اگه خوشت اومد میخری،بعدشم این قدر بهت آفر و بن تخفیف میدن که حتما از ه مون شرکت ماشین بخری بعد ایرانخودروی مارو ببین واقعا که ... متاسفم

  • Havad ارسالی در

    واقعا آدم چقدر میتونه ابلح و بدبخت باشه😂
    بخدا آدم‌خندش میگیره😂 انگار دارن ماشینو مفت میدن قرعه کشیم میکنن تازه بعد یکی دوسال تحویله...
    مردم توروخدا بیدار شین
    تا کی میخواین اینا ها سو ارتون بشن به ولله که واسه ما ایرانیا زشت ه
    یکم عاقل باشیم

ارسال نظر