|
کدخبر: 99607

جزئیات فروش نقدی و پیش‌فروش «ون وانا» + جدول

جزئیات فروش نقدی و پیش‌فروش «ون وانا» اعلام شد.

خودرو جزئیات فروش نقدی و پیش‌فروش «ون وانا» + جدول

ایران خودرو دیزل از شرایط فروش خودروی "ون وانا" خبر داد و مشتریان می توانند به صورت نقدی و یا پیش فروش، این خودروی ون را با قیمت قطعی خریداری کنند. بسته به انتخاب شرایط فروش، تحویل این خودرو نیز برای مرداد، شهریور و مهرماه سال جاری تعیین شده است.

در این شرایط فروش، ایران خودرو دیزل قیمت قطعی ۴۸۰ میلیون تومانی را برای خودروی "ون وانا ۳TZ بنزینی" تعیین کرده است، اما به صورت نقدی و همچنین با ۳ روش پیش فروش قابل عرضه به مشتریان خواهد بود که برای اطلاع از جزییات فروش و قیمت های تعیین شده برای پیش فروش خودرو، می توانید به جدول زیر توجه کنید.

ون-جدول

 

منبع: خودروبانک
  • مهدی ارسالی در

    وقتی که تولید خودرو انحصاری وهیچ نظارتی نیست یا اگر هم باشد ازنوع انتسابیه خودرو ساز تمام شرایط قرارداد یکطرفه بنفع ..؟وم ا هم...!!!

    • سیدی ارسالی در

      سلام آیا با داشتن تاکسی هم میتوان ثبت نا م کنیم

  • ابراهیم ملکی ارسالی در

    سلام
    خیلی جالبه
    ایرانخودرو دیزل برای فروش نقدی و پیش فروش برنامه دا ره
    ولی
    برای طرح تعویض ون های تاکسی برنامه ای ندارد .ایکاش این مهم ؛م حقق میشد.
    بنده و صدها نفر دیگر با انواع ون تاکسی با هزاران معضل فرسودگی کا ر می کنیم .ون هایی که کاملا فرسوده اند و از عمر مفید شان ۳ سال هم گذشت و به ۱۳ س الگی رسیده اند.

    خواهش می کن م برای ما هم تسهیلاتی قائل شوید تا خودرو ی فرسوده را تعویض کنیم.


    متشکرم.....ملکی

  • ناشناس ارسالی در

    آقا اینایی که میگن لباسشوییمو چه میدونم سهام عدالت از این چرتو پرتا و فروختم تا ماشین بخرم همش کشکه اینا یا دلالن که میخوان وقت داشته باشن یا با دلالا هستن آقای وزیر باید بدونه هرکسی پوله نقد داره تو حساب‌شده دو روزم زیاده ی روز میتونه همون لحظه واریز کنه

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر ومسئولین اگه میخواین ماشینا دس ته مشتری ای واقعی برسه شرطه وجه تو دو مر حله وحذف کسایی که الکی ثبت نام کردن رو د وباره اجرا کنی تا دسته دلال کوتاه بشه

  • امیر ارسالی در

    سلام اخه این چه قیمتی هست برای ماشین کی اینقدر پول میده برای ماشین به جز دلال اگه بزارن ماشین خارجی وارد بشه و دست از زور گویی بردارن این ماشین 50میلیونم خریدار نداره 480 میلیون ما چه گناهی کردیم که باید هزینه بی تدبیری را بدهیم خودروی داخلی نمیخواییم

  • حمید نظری ارسالی در

    با سلام . من یه راننده و مالک تاکسی ون هستم . فقط خدا می دونه که بنده و همکارانم که با این تاکسیهایی که سه سال هم از موعد تبدیل شون گذشته و از تبدیل خبری نیست ، چطوری و با چه مصائبی داریم کار میکنیم. نبودن لوازم یدکی یه طرف ، گرانی اجرت تعمیرات هم از یه طرف ، هزینه نگهداری این تاکسیها رو بسیار بالا برده و کار کردن بسیار سخت شده و درآمد ما بخش زیادیش صرف خود خودرو میشه. با هزار امید اومدم سرچ کردم ، وقتی این قیمتها رو دیدم واقعا ناامید شدم. آخه با کدوم پشتوانه مالی یه راننده می تونه 480 میلیون بده این خودرو رو بخره. یا اگه قسطی بخره ، شبانه روز هم کار کنه نمیتونه قسط این خودرو رو بده. راننده باید حمایت بشه ، سوبسید دریافت کنه . والله من با این ماشین فرسوده ، هر روز نگران خودم و مسافرام هستم که اتفاق بدی برام نیفته که بدبخت تر میشم. مسئولین عزیز به فکر ما هم باشید.

  • شهاب ارسالی در

    لطفا قیمت ون وانا رو پایین بیارید

ارسال نظر