|
کدخبر: 108729

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو تاکید کرد:

کسب سهمیه آسیایی توسط تیم فوتبال پیکان

مدیرعامل‌گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که در فصل آینده انتظار حضور تیم پیکان در مسابقات آسیایی را داریم گفت: باید فصل موفقی را برای حضور در مسابقات آسیایی و گرفتن سهمیه رقم بزنیم.

خودرو کسب سهمیه آسیایی توسط تیم فوتبال پیکان

فرشاد مقیمی در بازدید سرزده از موسسه فرهنگی ورزشی پیکان و گفت‌و‌گو با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پیکان گفت: یکی از مسیرهایی که می تواند نام و نشان ایران خودرو را به جایگاه واقعی برساند عملکرد تیم فوتبال پیکان است.

وی به حمایت از باشگاه پیکان براساس مسوولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو تاکید کرد و در ادامه گفت: تحول در تیم پیکان را از بازی مقابل ذوب آهن دیدم که امیدوارم این روند ادامه یابد.

مقیمی با بیان این‌که بزرگان فوتبال کشور سابقه حضور در تیم پیکان را داشته‌اند، خطاب به بازیکنان این تیم گفت: یقینا شما نیز از بازیکنان نام‌دار ایران خواهید شد.

وی ضمن تقدیر از بازی خوب تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن افزود: به گفته کارشناسان فوتبال بازی این تیم مقابل ذوب آهن بسیار سنجیده و فنی بود و این تیم توانست بعد از ۱۷ سال در اصفهان با ۴ گل از سد این تیم بگذرد و توانایی این تیم را به رخ حریفان بکشد.

گفتنی است، در این بازدید، قائم مقام مالی و اقتصادی، قائم مقام اجرایی ،معاون منابع انسانی و معاون مرکز تحقیقات، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو را همراهی کردند.

 

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها