|
کدخبر: 106839

اعلام قیمت جدید «تیبا ۲ پلاس» + عکس

گروه خودروسازی سایپا به تازگی قیمت جدید تیبا ۲ پلاس را اعلام نموده است. بر اساس اطلاعیه جدید این شرکت، تیبا ۲ پلاس رشد قیمتی مشابه به سایر محصولات سایپا را تجربه کرده و از این پس با قیمت جدید به دست مشتریان می رسد.

خودرو اعلام قیمت جدید «تیبا ۲ پلاس» + عکس

با اجرایی شدن مصوبه افزایش قیمت شورای رقابت و سازمان حمایت، خودروسازانی مانند سایپا مطابق به دستور العمل جاری قیمت خودروهایشان را افزایش دادند. سایپا که در هفته های گذشته قیمت ساینا و کوییک را افزایش داده بود، حال با صدور دعوتنامه های تیبا ۲ پلاس نشان داده که قیمت این هاچ بک اقتصادی هم رشد پیدا کرده است.

تیبا۲پلاس۱

سایپا تیبا ۲ پلاس از ابتدای سال ۹۹ پا به بازار کشور گذاشت و با قیمت ۶۵ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان به دست مشتریان رسید. حالا نسخه های سفید رنگ این خودرو با بهای ۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای حواله داران فاکتور می شوند و نمونه های رنگی نیز قیمتی معادل ۷۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان را دارند.

تیبا ۲ پلاس در بحث فنی تفاوتی با نسخه های دیگر خانواده X۲۰۰ ندارد و پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ بر روی آن نصب است. این پیشرانه ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به چرخ های جلو منتقل می کند و وظیفه این انتقال نیرو بر عهده جعبه دنده ۵ سرعته دستی است.

تیبا۲پلاس۲

امکانات موجود در تیبا ۲ پلاس به شرح زیر است:

دو کیسه هوا

ترمز ABS و EBD

رینگ فولادی

فرمان هیدرولیک

تریم داخلی چرم مصنوعی

کف پایی سه بعدی

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

بلوتوث

دوربین و سنسور پارک عقب

دیفیوزرهای جدید سپر جلو و عقب

آینه های جانبی جدید (طرح کوییک و ساینا)

شیشه ها و آینه های جانبی برقی

تهویه دستی

باربند تزئینی

جلو پنجره کرومی

و…

از جمله ویژگی های مشهود در ظاهر تیبا ۲ پلاس، حذف زه درب ها و نصب بچسب Tiba ۲ Plus است. پیش از تحویل این خودرو به مشتریان، بر اساس تصاویر نسخه اولیه اعلام می شد که تیبا ۲ پلاس به رینگ آلومینیومی نیز مجهز خواهد بود. اما حال شاهد تحویل این خودرو با رینگ فولادی و قالپاق هستیم.

 

منبع: اسب بخار
  • ناشناس ارسالی در

    زه یادشون رفته

ارسال نظر