|
کدخبر: 106824

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۷ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز در حوزه خودرو و مسکن به شرح زیر است.

خودرو ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۷ تیر ۹۹)

قیمت جدید آپارتمان در تهران (۹۹/۰۴/۰۷) + جدول

قیمت جدید آپارتمان در تاریخ ۷ تیر ماه ۹۹ اعلام شد.

تحویل پیش از موعد محصولات ثبت نامی ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از تحویل پیش از موعد خودرو های فروش رفته در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر خبر داد و گفت: از ۲۴ خردادماه تاکنون بیش از چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در قالب این طرح تحویل مشتریان شده است.

ورود خودروهای جدید به بازار ایران + عکس

یک شرکت خودروساز ایرانی و شرکت لوکسژن تایوان در زمینه تولید و مونتاژ خودرو در داخل ایران قرارداد همکاری امضاء کردند.

حذف ۳ محصول مهم در ایران ‌خودرو + جزئیات

نگاهی به جزییات آمار تولید خودروهای سواری در سه ماه نخست امسال بیندازیم تا مشخص شود غول‌های جاده مخصوص چه افت و خیزی در این بازه زمانی داشته‌اند.

مقایسه قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران

براساس گزارش دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه درباره معاملات خردادماه شهر تهران، بالاترین قیمت‌ های معامله شده هر مترمربع واحد آپارتمانی در منطقه یک با ۴۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و پایین‌ترین قیمت‌ها هم در منطقه ۱۸ با ۸ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان بوده است.

قیمت خانه در کدام منطقه تهران بیشتر گران شده است؟

در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین افزایش نرخ مسکن طی خرداد ماه امسال مربوط به منطقه۱ تهران بوده، به طوری که متوسط نرخ هر مترمربع مسکن در منطقه۱ تهران با ۲۴٫۲ درصدی از ۳۴ میلیون تومان به ۴۲ میلیون تومان رسیده است.

فرصت ۷ روزه برای متقاضیان مسکن ملی

وزارت راه و شهرسازی اعلام‌کرد: برای متقاضیان مسکن‌ ملی در مرحله اول، دوم و ثبت‌نام پیامکی تا ۱۴ تیرماه مهلت ویرایش اطلاعات در نظر گرفته است.

نگاهی به قیمت مسکن در شرق تهران

مشاوران معاملات املاک شرق تهران معتقدند: تفاوت نرخ یک واحد آپارتمان از یک کوچه به کوچه دیگر در تهرانپارس گاهی به متری ۳میلیون تومان هم می‌رسد. بهار یکی از بهترین محلات و خاک سفید ضعیف‌ترین محلات تهرانپارس است. کف و سقف معاملات انجام شده در تهرانپارس بین ۲۰ تا ۵۰میلیون تومان است.

وضعیت مسکن بحرانی می‌شود!

مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر اینکه مداخله دولت در اجاره داری در شرایط کرونا امری اجتناب ناپذیر است، اعلام کرد: داشتن یک نظام اجاره‌داری منسجم از پیش‌ تعریف شده بیش از هرچیز در شرایط بحران برای ساماندهی وضعیت مستأجران و نظارت بر اجرای قوانین مورد نیاز است.

مجلس برای حل مشکل نوسانات ارزی دست به کار شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس با حضور رئیس مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی کشور به‌ویژه ارز خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها