|
کدخبر: 101995

منتظر کاهش نرخ در بازار خودرو باشیم؟

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم می‌گوید پس از عرضه خودروهای پیش فروش شده، احتمال کاهش نرخ چارچرخ‌ها وجود دارد و آرامش به بازار بازمی گردد.

خودرو منتظر کاهش نرخ در بازار خودرو باشیم؟

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: ایرادات موجود در سیستم توزیع موجب شده، خودرو به‌دست مصرف‌کننده اصلی نرسد و سوداگران میدان را به‌دست گرفته و با خرید خودرو از کارخانه، قیمت‌های را در بازار تعیین کنند.

خودرو باید به‌دست مصرف‌کننده اصلی برسد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: با آغاز طرح‌های پیش فروش و فروش فوری خودروسازان قیمت‌ها در بازار نزولی شد، فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو و سایپا نیز گواه این ادعا است.

وی اظهار کرد: مادامی‌که مردم خودروی موردنیاز خود را از شرکت‌های خودروساز تحویل نگیرند، نمی‌توان به ساماندهی بازار امید بست زیرا سوداگران و واسطه‌ها با راهکارهای مختلف به گرانی چارچرخ‌ها دامن می‌زنند.

بازار خودرو در رکود به سر می‌برد

رحیمی با بیان اینکه همه مردم برای خرید خودرو در انتظار عرضه از مبادی رسمی هستند، اضافه کرد: درحال‌حاضر بازار خودرو در رکود به سر می‌برد زیرا مردم تمایلی برای خرید پراید ۸۰ میلیون تومانی ندارند از سوی دیگر برخی فروشندگان به دنبال تثبیت قیمتی هستند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از عرضه خودروهای پیش فروش شده احتمال کاهش نرخ چارچرخ‌ها وجود دارد و آرامش به بازار بازمی گردد زیرا بیشتر نابسامانی‌ها ناشی از انتشار خبرهایی مبنی بر توقف تولید و نبود عرضه خودرو به بازار است.

 

منبع: عصر خودرو

ارسال نظر