|
کدخبر: 99975

آمار تولید سایپا و ایران خودرو اعلام شد

از ابتدای سال ۹۹ تا کنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۸۹ دستگاه خودرو تولید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ دستگاه را در قالب تعهدات جاری و معوق به مشتریان تحویل دادند.

خودرو آمار تولید سایپا و ایران خودرو اعلام شد

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۸۹ دستگاه خودرو تولید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ دستگاه را در قالب تعهدات جاری و معوق تحویل مشتریان خود داده‌اند.

از ابتدای امسال کل تولید تجمعی شرکت ایران خودرو ۶۲ هزار و ۳۵۰ دستگاه بوده است و در قالب تعهدات معوق، جاری و فوری در مجموع ۲۸ هزار ۲۱۵ دستگاه خودرو روانه بازار کرده است.

همچنین کل تولید تجمعی شرکت سایپا نیز از ابتدای سال امسال، ۵۰ هزار و ۱۳۹ دستگاه بوده است و در قالب تعهدات معوق، جاری و فوری در مجموع ۴۹ هزار ۴۸۹ دستگاه خودرو تحویل مشتریان خود نموده است.

در این گزارش آمده است؛ تولید روزانه ۲۹ اردیبهشت ماه در دو شرکت ایران خودرو و سایپا مجموعاً ۳ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو و تحویل دو شرکت ۲ هزار و ۴۰۲ دستگاه بوده است.

ایران خودرو ۲۹ اردیبهشت ماه امسال، ۲ هزار و ۴۹ دستگاه خودرو تولید و یک هزار و ۴۹ دستگاه را در قالب تعهدات معوق، جاری و فوری تحویل مشتریان کرده است و آمار شرکت سایپا نیز در این روز یک هزار و ۶۷۰ دستگاه بوده و در مجموع یک هزار و ۳۵۳ دستگاه خودرو را روانه بازار کرده است.

 

منبع: میزان
  • ناشناس ارسالی در

    پراید ۱۳۱

    • ناشناس ارسالی در

      😁نظر چی میخوای بدم براتون والا خجالت خوب چیز چه روی داری اخه شماها من موندم برید بمیرید بس

  • Ely ارسالی در

    دلالی وجود نداره با تعطیلی اکثر نمایندگی های مجاز معلومه که خودشون دلال ایحاد کردن بخازط اینکه نمایندگی ها مرکز فروش خودرو در استانها و شهرستانها بودن

    • کاظم ارسالی در

      با سلام .
      عیدیه خوبی بود واقعا دست مصوبینش درد نکنه ممنونم ازشون درسته به همه خودرو نمیرسه ولی بازهم دله خیلی از ه موطنامون شاد میشه . و انشالله که دولت با این حرکت عظیم ثبات قیمت خودرو را به باز ار برمیگردونه . واقعا خسته نباشید

ارسال نظر