|
کدخبر: 100265 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

صفر تا صد فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا + شرایط ثبت‌نام

ایران خودرو و سایپا قصد دارند به زودی و در این هفته فروش فوق‌العاده محصولات خود را با ساز و کار جدید انجام دهند.

خودرو صفر تا صد فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا + شرایط ثبت‌نام

اخیرا تصمیمات جدیدی برای بازار خودرو و وضعیت فروش‌ها صورت گرفت. در این میان یکی از این تصمیمات فروش خودرو توسط کارخانه‌ها با قیمت‌های جدید شورای رقابت است. ضمن این که ضوابط گوناگونی برای حذف دلالان در نظر گرفته شده است و فروش به صورت قرعه‌کشی خواهد بود. بدین صورت که مشتریان در هنگام ثبت‌نام مبلغی به صورت پیش پرداخت واریز می‌کنند و اگر درقرعه‌کشی خودرو به آن‌ها رسید باید تکمیل پرداخت انجام دهند و در غیر این صورت مبلغ واریزی به مشتریان باز می‌گردد. حال آنطور که اعلام شده دور اول فروش‌های فوق‌العاده دو خودروساز بزرگ یعنی ایران‌خودرو و سایپا قرار است به زودی انجام شود.

چه تعداد خودرو فروش فوق‌العاده می‌شود؟

روز گذشته حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره جزییات پیش‌فروش‌ها به نکاتی اشاره کرد. مدرس خیابانی با تشریح ضوابط فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو در روز عید سعید فطر گفت: شرایط خاصی در ضوابط فروش و اولویت‌های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را تنها به مصرف‌کنندگان واقعی فروخت و تقاضای کاذب را حذف کرد.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای سیاست‌های دولت، برنامه‌ریزی‌های منسجمی را برای ساماندهی بازار خودرو طراحی کرده که محور اصلی آن افزایش تولید به منظور پاسخگویی بهینه به تقاضای موجود در بازار است، اما در کنار آن، با مجموعه سیاست‌های تعریف شده، نظارت کافی صورت خواهد گرفت تا علاوه بر ساماندهی موضوع ثبت‌نام فروش و تحویل، زمینه برای عرضه مستقیم محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی و حذف تقاضای کاذب از بازار خودرو نیز فراهم شود.

مدرس خیابانی به تعداد خودروهایی که قرار است پیش‌فروش شود چنین اشاره کرد: بر اساس سیاست گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی به عمل آمده با خودروسازان، فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو شامل ۱۵ هزار دستگاه خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا، در ایام عید سعید فطر انجام می‌شود.

شرایط ثبت‌نام چیست؟

سرپرست وزارت صمت افزود: در این دوره از فروش‌های خودروسازان، شروط محکمی برای ثبت‌نام‌کنندگان در نظر گرفته شده که بر اساس آن، ثبت‌نام‌کنندگان علاوه بر شرایط اختصاصی، نباید ظرف ۳۶ ماه گذشته هیچ‌گونه خودرویی خریداری کرده و پلاک فعال به نام خود داشته باشند.

وی با تاکید بر سیاست وزارت صمت مبنی بر حذف دلالان از بازار خودرو و توجه ویژه نسبت به فروش خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی تصریح کرد: پیش‌ ثبت‌نام و به روز آوری اطلاعات از روز یکشنبه ۴ خردادماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و در نهایت ثبت نام قطعی از طریق سایت فروش خودروسازان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه شرایط سخت‌گیرانه‌ای در ضوابط فروش و اولویت‌های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را تنها به مصرف‌کنندگان واقعی فروخت.

مدرس خیابانی با بیان اینکه مراحل قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی توسط خودروسازان صورت خواهد گرفت و اسامی منتخبان در این فرآیند نیز به صورت رسمی منتشر خواهد شد، گفت: ضوابط فروش به گونه‌ای تعیین شده که به هیچ عنوان خریدار خودرو، حق فروش وکالتی را نداشته و خودروی فروخته شده نیز قابل صلح به دیگران نیست.

وی اظهار کرد: در عین حال، هر خودروی صفر کیلومتری که در فرآیند فروش تحویل مشتری می‌شود، حداکثر باید ظرف مدت سه ماه برای استفاده از گارانتی به خودروسازان مراجعه کند، در غیر این صورت خودرو مصداق احتکار محسوب شده و برخوردهای قانونی با آن صورت می‌گیرد.

مدرس خیابانی تاکید کرد: علاوه بر ضوابط فروش که به صورت شفاف در زمان ثبت‌نام بر روی سایت خودروسازان درج شده و متقاضی باید در هر یک از مراحل، ضوابط در نظر گرفته شده برای فروش را در سامانه خوداظهاری کند.

۷ محصول سایپا و ۴ محصول ایران‌خودرو

مدرس خیابانی گفت: ۷ محصول سایپا و ۴ محصول ایران خودرو در این فروش عرضه می‌شوند، ضمن اینکه سند در رهن کارخانه باقی خواهد ماند و در عین حال، فروش وکالتی خودرو نیز متوقف خواهد شد که به این منظور، هماهنگی‌های لازم با قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و سازمان ثبت اسناد صورت خواهد پذیرفت.

جزئیات بیشتر از زبان دو خودروساز

در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو محصولات پرتیراژ قرار دارد و این کار برای حذف دلالان و کنترل بازار صورت می‌گیرد. خودروها نیز ظرف مدت 3 ماه به دست مشتریان خواهد رسید.

این طرح از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. با پایان مهلت یک هفته‌ای و ثبت نام تمامی متقاضیان، با استفاده از سازو کار قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت نام‌کنندگان نهایی مشخص خواهند شد. پس از گذشت ۷۲ ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا ظرف مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند. وجوه متقاضیانی که جزو ثبت نام‌کنندگان نهایی نیستند نیز ظرف مدت ۷ روز عودت خواهد شد. تحویل خودرو نیز تا حداکثر سه ماه از زمان تکمیل وجه انجام خواهد شد.

خریداران باید شرایطی را داشته باشند تا بتوانند در این فروش فوق‌العاده شرکت کنند. اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۳۶ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارائه گواهینامه رانندگی لحاظ خواهد شد.

از سوی دیگر به منظور حذف دلالان از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

پیش ثبت نام از روز یکشنبه ۴ خرداد آغاز می‌شود و ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه هفتم خردادماه، دارای کد کاربری و رمز عبور باشند.

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا نیز از آمادگی این گروه خودروسازی برای اجرای کامل و دقیق بسته ویژه کنترل بازار خودرو خبر داده و گفته است: طبق آنچه که وزارت صنعت اعلام کرده‌اند ما آمادگی کامل داریم تا دو محور "تولید" و "تامین به موقع" خودرو را به طور کامل و دقیق انجام دهیم.

سلیمانی با اشاره به ثبت نامِ ۱۵۰هزار نفری در طرح فروش و تحویل ۹۰ هزار خودرو به مشتریانِ سایپا در سه ماه گذشته افزود: به صفر رساندن تعهدات معوق به مشتریان، اولویت اصلی گروه خودروسازی سایپا در امسال است و علاوه بر آن قصد داریم براساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، نخستین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات سایپا را با ساز و کار جدید و پیش از عید سعید فطر اجرا کنیم.

  • حجت ارسالی در

    دزدی فقط که از دیوتر بالا رفتن نیست
    پول ملت را 7 روز بلوکه می کنند
    پ ول کامل را می گیرند 3 ماه بعد خودرو تحوی ل بدهند بدون سود مشارکت
    توی تمام دنیا اول خودرو را تحویل میدهند یک سال بع د پولش را میگبرند
    تو ایران دو سال قبل پول میگیرند بعد ماشین تحویل می دهند

    • ناشناس ارسالی در

      بهترین کار همینه

    • ارش ارسالی در

      سلام این چه معنی داره من یه خودرو کهنه د ارم نمیتونم نو بگیرم الان دیگه ماشین نو خریدن شده آرزو

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تو این مرحله خودرو پیش فروش هم دارن یانه

    • ناشناس ارسالی در

      این مرحله از ثبت نام پیش فروش خودرو هم داره یانه

    • سامان ارسالی در

      بابا اینا دستشون همش تو یه کاسه هستش ،سر وته یه کرباسن،این یه دزدی دیگه برا فروش ماشینای گرما خورده و فرسوده ،لگن مانندشو نه،هربار که مردم خودرو نمیخرن میان یه تر فند جدید سرهم میکنن،دزدای کثیف،آبرو هرچه ایرانی بانجابتو تودنیا بردن،سرکرده اونا هم همین مسئولین دزده بااون رییس جمهور د روغگو

    • حاج عباس ارسالی در

      سلام به به و احسنت به این مدیریت کلان کشور دنیا رو به پیشرفت صنعت و ترقی است کشور ما برعکس دنیا شده با این وضعیت که برای مردم پیش آوردند درست شدیم ....دهه شصتی .؟؟ودرست همان زمان همینجور ثبت نام قرعه کشی و...بود ....آخر مگر چیشده چرا مردم باید تاوان دزدی های یکسری خاص را بدهند اگر سایپا یا ایران‌خودرو ماشین ندارند پس چگونه میخواهند در مدت سه ماه در حدود ۲۵ هزار تا خودرو به مردم بدهند در حالیکه از قبل از عید تا الان تعهدات ‌شان مانده است تورو خدا یکی لااقل بیاید به مردم جواب دهد مردم گناهی نکرده اند با تشکر از همه عزیزانی که این درد دل بنده را گوش می دهند و دیده اند آیا این کارها کمی بو دار نیست

    • شاهین ارسالی در

      یعنی چی اینکارا عوضی بازیا چیه، خب بگو ن میخواییم بفروشیم حتماباید دسته چک داشته باشیم تا بشه ثبت نام کرد

    • ناشناس ارسالی در

      رحمت شیر دالگت

    • خانم نا شنا ارسالی در

      معلم هستم 25 سال سابقه کلی دوندگی و وا م قرض گرفتن یه ماشین برای خودم بخرم همش پسرم میگفت ماشینی بخر منم بتونم باها ش کار کنم خلاصه سال 97 از کسی که خودش کارتکسی دوسال پیش با 16 میلیون سمنددخری ده بود به اصرار پسرم کارتکسی ماشینو 62 تومن خریدم که یک ماه بعد تحویل گرفتم ی ک بعد یه هفته پسرم و عروسم شروع کردن سر سنگین بودن و قهر که این ماشینو بنام من بزن و من لیسانس بیکارمو اخرش مجبور شدم ماشینو به نامش بزنم حالا میخواستم ببینم شرایط ثبت نام برای این فروش فوق العاد ه رو دارم چون نه پلاکی به ناممه نه ما شینی ایا رویای داشتن ماشین برای من هم م حقق میشه؟

    • سیما ارسالی در

      این داستان چک چیه اخه!!!خدا لعنتشون کنه، مگه چند درصد قشر ضعیف دسته چک دارن!!!!!! !!!!!!!

    • اکبر ارسالی در

      این چک چیه دیگه؟مگه نمیگن مصرف کننده ثبت نام کنه کسی که با هزاربدبختی این پولو ج ور کرده قشر کارگر و ضعیفه چک از کجا بیار ه اینم یکی دیگه از کلک هاشونه که مردم نت ونن ثبت نام کنن تا الان چرا حرفی از چک ن بود دم ثبت نام اوردن روی کار خدا ازشون ن گذره کلی بدبختی کشیدیم الانم با این چک گ وه کردن تو همه چی

    • ا ارسالی در

      اخه عاقبت به شرها ۴۵ سال یه ماشین نداریم حالا با دسته چک میخواسیم چی بخریم مرغ و خروس ؟

    • فقیر حقیر سرتاباتقصیر ارسالی در

      دسته چک ندارم کمی بولدارم بقیش وام گرفتم ماشینبهم میدین تورا بهخدا شرایط سخت نک نین

    • بیتا ارسالی در

      اونایی که پراید غراضه دارید
      زرنگ شدین تا دیروز ماشین غراضه هاتون عروسک بود وبه قیمت خون پدرتون میدادین
      حالا که بوی ماشین صفر به دماغتون خورده شده غراضه اگه رحم میکردین به هم وبا قیمت ارزانتر میدادین اینجوری رو دست نمیخوردین
      دولت اگه یه کار درست کرده در تمام مدت همین بوده
      این یعنی سیاست

    • ناشناس ارسالی در

      خودرو سازان میگن 15هزار ماشین میتونن بدن اینهمه آدم رو چرا سر کار میزارن به میزا ن خودرو که دارید ثبت نام کنید نه اینکه ی ک یا دو ملیون ثبت نام میکنید اینهمه پول مردم گیر شرکت ایران‌خودرو مردم ما بدبخت ترین آدمای روی زمین هر بلایی که سر مون د ر میارین جیک ما هم در نمیاد پراید 7 میلی ونی یهو بشه 90 پژو ده میلیونی یهو بشه صد میلیون هر بلایی سر ما ملت خاک بر سر بیا رن حقمونه چون خودمون کوتاه میایم

    • ناشناس ارسالی در

      اقا هیشکی ماشین نخره میخوان پولتونو بخور ن بذارید من بخرم 😂😂😂😂

    • عرشيا ارسالی در

      يعني چرا پرايد نيست برا ثبت نام بعد چرا اينطوري پول ميگيرن اين مثل اين مي مونه ک ه نقد پول بدي خيلي مردم خر فرض کردن خست ه شديم از اين مملکت خوشي ب ما نيومدي تا پولمون ميشه بيست تومن ميگي بري ماشين بخر ي ماشين ميشه سي تومني ميشه صد تومن لعنت به اين مملکت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من ماشین داشتم یک سال پیش فروختم از شرکت هم ماشین نگرفته بودم میتونم ثبت نا م کنم..

    • ناشناس ارسالی در

      من کامیون دارم میتونم ثبت نام کنم

    • ناشناس ارسالی در

      ایا بنده هنگام ثبت نام مدل خودرو را انتخ اب نکردم از قرعه کشی حذف میشم؟

    • ناشناس ارسالی در

      همون چیزی نگی بهتره همچین میگن برای حذف دلالان کی فقط میگی دلالان از جیب من اومد ن

  • Hojjat ارسالی در

    الان شیش ساله دارم ثبت نام بیهوده میکنم هنوز نشده و بازم میدونم اثلا امکان ندذره تو ایران به من ماشین صفر بدن با همین رو یا عمرمون هم بت پایان خواهد رسید التماس تفکر

    • نوبخت ارسالی در

      با این سوادی که توداری معلوم نیست کدوم س ایت ثبت نام میکنی؟؟؟؟

    • ترامپ ارسالی در

      آقا حجت، تو این 6 سال کمی املاء کار میکردی!

    • حسین ارسالی در

      شما 6 سال تلاش کردی چیزی دیگه نمونده با همین فرمون بری ان شاءالله با پولت یه اسک یت میخری سال 97 من قسطی ساینا خریدم یچیز بگو بگونجه

    • ناشناس ارسالی در

      ۶ سال داری ثبت نام میکنی من سال نودوشش با ۹ تومن قسطی یکروزه ماشین گرفتم

    • مسعود ارسالی در

      خدا ازت نگذره حجت 6 صبح از خنده روده بر شدم 😀😀😀

    • علی ارسالی در

      کرونا بگیره تورو حجت

    • سیم خاردار ارسالی در

      سلام دوست عزیز ،انگار اخبارو پیگیری نمیک نید ،قضیه چک صیادی لغو شد نگران نباش

    • مهدی ارسالی در

      آقا حجت خداییش بچه کجایی اینقدر شیرینی

    • ناشناس ارسالی در

      بنطر من فقط شرط خرید صفر در ۳۶ ماه گذشته خوبه ولی شرط چک و داشتن پلاک فعال روی خ ودرو دست دوم عادلانه نیست
      برای مثا ل من یه ماشین تمام رنگ دارم که مدت هاست میخام بفروشم کسی نمیخره حالا تکلیف چیه متاسفانه مسولین ما شب پرخوری می کنن د و خواب های عجیب غریب می بییند و صبح او نو قانون می کنند و بخرد مردم میدند

    • ناشناس ارسالی در

      بده یه آدم باسواد ثبت نام کنه ؟؟؟؟؟

    • سیا ارسالی در

      بابا چه گیری دادین به این حجت البته واقع ا سال ۹۶ و حتی اوایل ۹۷ راحت میشد ماشین شرایطی خرید x22 و برلیانس و ....هر ماشین چینی دیگه ای ولی الان خداییش نمیشه .... ولی حجت تو هم یکم تو مقدار سالی که گفتی تجدید نظر کن ...نه خداییش

  • کاظم عیسی فرد ارسالی در

    سلام. من یه پیکانبار قراضه دارم. چرا نمیتونم ماشین ثبت‌نام کنم.

    • ناشناس ارسالی در

      پلاک فعال داشته باشید نمیشه البته برا غریبه ها.... برا خودیا هرچی میشه...

    • رضا ارسالی در

      سلام و عرض ادب
      ببخشیدا شرمنده
      من ساینا دارم و میخوام پارس ثبت نام کن م
      تاحالا هم نتونستم ماشین ثبت نام کنم
      این حق من نیست؟
      این چه م حدودیتی هست که گذاشتید؟
      خیلی ها پل اک فعال دارند و ماشین های از کار افتاده دارند
      این چه قوانینی هست که می گذا رید؟
      انشاالله امام زمان ظهور کنه

  • ناشناس ارسالی در

    میخوان ماشینهایی که چندسال تو پارکینگ آف تاب خوردنو بدن دسته مردم خخخ بعد نمیگن چ خودروهایی هستش مردم دیگه خر نمیشن بسه ب ابا شورشو در اوردین دلاال گجا بود خود شم ا دلاال هستین

    • ناشناس ارسالی در

      ایول

    • ناشناس ارسالی در

      لابد خودروهای توی نمایشگاه هارو تو یخچال نگه داشتن!
      خدا هرچی دلاله نابود ک نه.

    • ناشناس ارسالی در

      پس چی بله اینا میخوان ماشینای خودشونو پول کنن مردم بدبختم که ساده

  • رضا ارسالی در

    سلام همه این ها بازی دولت وخودرو سازهاست بزرگترین دلال دولت و خودرو سازها هستند

    • ناشناس ارسالی در

      بابا ماشین نخرید بخدا من الان ۴۰سالمه ول ی ماشین ندارم الان پول هم دارم که ثبت نا م کنم ولی این کارو نمیکنم خواهشا شما ه م ثبت نام نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      پس حتماً نمایشگاهی ها تولید کننده هستند .

    • ناشناس ارسالی در

      همتون دزدید برید ماشینای لگنتونو به دلالا بفروشید مملکت که صاحب نداشته باشه بهترازاین نمیشه

  • حسین ارسالی در

    آقا من ده سال پیش یه ماشین ثبت نام کردم و پلاک ماشین به نام خودم هست من میتونم ب ا این شرایط ثبت نام کنم

    • محمدزضا ارسالی در

      اره میشه

    • فرشاد ارسالی در

      سلام، کاش به جای قرعه کشی، اولویت بندی م یکردند، مثلا کسانی که مدت زمان طولانی تر ی استحقاق گرفتن ماشین رو داشتن ولی موفق نشدن ماشین ثبت نام بکنند در اولویت باشند ، یا کسانی که با وجود سن بالا و داشتن گو اهینامه ولی اصلا پلاک به نامشان نیست رو در اولویت بزارند، اینطوری واقعا حق به حق دار می رسید.

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم حرف حسابی زدی

    • ناشناس ارسالی در

      دولت و خودرو سازان دلال واقعی هستند

    • Mahdi ارسالی در

      نه

    • محمد جواد ارسالی در

      مشکل همه اینه .......منم همین طورم ..... .مظورشون اینه ما نمیتونیم ثبت نام کنیم . .

    • ناشناس ارسالی در

      این شرط نداشتن پلاک فعال واقعا احمقانه ه ست کسی که ماشینش فرسوده هست حق خرید ماشی ن نو دولتی ندارهواقعا که....

    • زهرا ارسالی در

      این چه وضعشه اخه این چه شرطی که گذاشتید باید پلاک فعال و ماشین نداشته باشید بعد یه عمر میخواستیم ماشین بگیریم با همه شرا یطاش کنار اومدیم آخرش میگید با اون نمیشه چرا اخه این کجای انصاف و عدالت شاید یکی ماشینش قدیمی و کهنس چرا نمیذارید اونا ح داقل ماشین بگیرن و ثبت نام کنن بیرونم که ماشالا با وجود دلال ها ماشین گرونه

    • ناشناس ارسالی در

      نه نمیشه اگه ماشین داری یا رسما پلاک فعا ل به نامه نمیشه

    • عسکری رشیدی جویباری ارسالی در

      بنده پژکرایه مدل 83 دارم پلاک دارد ولی ف عال نیست جهت فرسودگی باید نوسازی شود فعل ا از ما تحویل نمی گیرن ایا بنده میتوانم در قرعه کشی ایام فطر1399شرکت کنم؟

  • یوسف رمضانی ارسالی در

    سلام من یه آردی 82 دارم میتونم جایگزین ک نم؟

    • فرهاو ارسالی در

      فکر‌ کنم شرایط رو نخوندین شما نوشته ۳۶ماه اخیر

    • علی ارسالی در

      نه پلاک فعال داشته باشی نمیشه فک کنم

    • سعید ارسالی در

      داداش چند میفروشی؟

  • پریشان ارسالی در

    من یه خودرو با18سال سن دارم چرانتونم ثبت نام کنم
    برای پلاک جاری هم زمان ب دین لطفا روی شرایط یک دقیقه هم شده فکر ک نیدووقت بدارید

  • فقیر محله ارسالی در

    21سال پیش یه ماشین گرفتم چرا نتونم ثبت ن ام کنم
    روی شرط پلاک جاری انصافا یک دقیقه فکر کردین !
    نابغه ها یک زما ن تعیین کنید

    • بی نام ارسالی در

      ای متفکران ایرانی ای خالقان پراید روا با زهم نشستین فکرکردین ای اقا

    • ابوذر ارسالی در

      خفه بابا همین شماهاهستیدکه انقدحرص میزنی دوگندزدیدبه بازارماشین

    • amir ارسالی در

      هر ماشینو برای یه عمر محاسبه میکنن اینا :)

    • نیما ارسالی در

      به نظر من که خوبه شرایطش ولی این دسته چک یکم آدم اذیت میکنه

  • شهاب ارسالی در

    شرط پلاک جاری یعنی یک خودرو برای طول عمرت کافیه
    نقص حقوق شهروندی

    • ناشناس ارسالی در

      ایا من پراید مدل91 بنام خودم دارم میتوان م ایران خودرو ثبت نام نم

  • منیر ارسالی در

    منظور از پیش ثبت نام چیه و تو چه سایتی ب اید پیش ثبت نام کرد؟

    • محمد جمالی ارسالی در

      یعنی بری داخل سایت ثبت نام کنی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا" چرا مردم را سروکار میزارید، شما که عرضه هیچ کاری را ندارید چون قبلا خودتان را نشان دادین.مشکل ما فقط خودرو ن یست. مشکل ما یکی ،دوتا نیست مشکل ما از گ رانی خوراکی ها گرفته تا مسکن و خودرو.

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

  • ناشناس ارسالی در

    دست شما درد نکنه. خیلی از لطفتون ممنون.

  • ناشناس ارسالی در

    نظر چی بدهم مشکل ما یک چیز دوچیز نیست مش کل ما خیلی بالاتر از این حرفهاست از گران ی خورو بگم یا مسکن، از گرانی مواد خوراکی بگم یا از دارو، از قیمت طلا و سکه بگم یا از دلار ، از قیمت لوازم خانگی بگم یا از پوشاک یا از قیمت میوه من واقعا ماندم که از قیمت چی بگم .فقط می تونم بگم کسانی که باعث این گرانی ها شده اند در دنیا و آخرت خیر نبینند، ان شاء الله

    • ناشناس ارسالی در

      آخه این دیگه چه مدلی من می‌خوام طلا بفرو شم ثبت‌نام کنم اگه اسمم در نیومد شما ضرو زیانی که به منو امسال من میزنید و مدین‌ب اوجود داشتن ۱۳-۱۴سال گواهینامه داشتن باز م باید درآرزوی یک خودرو بمونم

  • رضا ارسالی در

    این بار هم دلال بازی،،،، قدیمها اسم مین وشتن قرعه کشی میکردن،، حالا باید پول بدی قرعه کشی کنن،، این دیگه صیغه جدیده والا

    • م ارسالی در

      گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر سر زدند م س گری
      متأسفم برای این ادبیات

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خسته نباشید من یه ماشین کار کرده دارم ماله خیلی ساله میتونم ثبت نام کنم؟

  • ناشناس ارسالی در

    کدام محصول فقط گفتن ۷ محصول و ۴ محصول
    میگفتید چی هستن میمردید

    • ناشناس ارسالی در

      تو سایت های دیگه گفته

  • م.ه ارسالی در

    چرا هرچی ماشین رده پایین رو قیمت گذاری کردین بقیه خودرو ها چی میشن .

  • رامین ارسالی در

    با سلام. من ۸ سال پیش یه ماشین سیلو مدل ۸۱ رو به یکی فروختم. از اون زمان تا حالا چون طرف خریدار بدهکار بوده نتونستم پولش رو بگیرم و سند به نام خودم مونده و پلاکم فعال هست. الان نباید ثبت نام کنم.. باید حد اقل شرط میگذاشتید که با روییت قولنامه برای امثال من هم شرایط خرید مهیا شود. ممنون.

    • ناشناس ارسالی در

      خب بنام یکی از اعضای خانواده بگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من یه وانت شش سال پیش گرفتم پلاکش ف عاله پس من نباید ثبت نام کنم حدقل یه راه حل جلو مردم بزارید

  • سعید ارسالی در

    من یه پیکان وانت هشتاد دو دارم چند سال م ی خوام عوض کنم اما نمی تونم پلاک به اسم خودمه بس ما چکار کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    بابا نمودید خودتونو با چهار تا لگن عهد ب وق
    یه جوری چندوقته سورنا دوهول کرد ید انگار دارید بوگاتی و پورش رو با قیمت مصوب به این مردم فلک زده میدید

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت خدایی چیه این ماشینا ما مثلا جوونیم تواین مملکت آخه کجای دنیا اینطوری و ماشینای قدیم رو میفروشن خداییش خیلی بدبختیم دلم واسه خودمون ومردم میسوزه

  • ناشناس ارسالی در

    یک پیکان مدل ۸۱به اسمم هست به قول تمام ملت شریف ایران ازرده فوق خارجه تکلیف چیست خداوکیلی دو دقیقه التماس تفکر

  • آقای تک ارسالی در

    اینها همش مسخره بازیه هیچکی نمیتونه ثبت نام کنه معلومه اه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا نعلتون کند چرا مثل کل دنیا ماهم نمی توونیم ماشین بخریم تو گور پدر ومادرتون اتش بگیرد

    • ناشناس ارسالی در

      پدر سگها من پسرم میخاد برد انور از میگد بامدرک مهندسی عمرون تهرون سه ماهه می تونم بهترین ماشینا ویکساله اپارتمون بخرم وارشد حمل ونقل شریفه تهرونه اینقدر مابدبختیم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام شاخه فساد را شکستن هنر نیست باید با ریشه برخورد شود که نمی کنند ۶۷۰۰ خودرو چ گونه دپو شده دروغ نهادینه شده امیدوار نب اشید مشکلی حل نخواهد شد ....

  • ابولفضل‌بابازاده‌آلمالوداش‌ ارسالی در

    بنده‌پنجاهساله‌هسم‌آرزوه‌پراد‌هسم‌نظرشما‌چهطری‌ثبت‌نام‌کنم‌

    • ناشناس ارسالی در

      بیشرفا اگ کسی پول داشته باشه و دست چک خب نمیاد منت شما دزدای کثیف بگیره

  • پویا. ن ارسالی در

    آقا این چه وضعشه ما یماشین قراضه خریدیم قبلن یعنی دیگه نمی‌تونیم بازم بخریم؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      مگه نمیگی قراضع؟ وس چرا دوباره میخای پول تو بدی قراضه؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟ همین امثال شماها میرین ماشین اشغال میگیرید صف تشکی ل میدید این میشه وضع قیمت! یه بنز ۶۲ الم انی دارم هنوزم اونو میرونم ب صدتای ماشین ای ایرانم نمیدمش، پول داری ماشین برو تو صف ماشین کره ای، حتی چینی، نه واسه این ل گنای داخلی

  • آرش ارسالی در

    باسلام،به نظر من برای اجرای عدالت بیشتر وحذف دلالان‌، اولویت فروش باید برای خانو اده‌هایی باشه که اصلا خودرو ندارند وتعدا د افراد خانواده شان هرچه بیشتر باشه در ا ولویت بیشتری باشه،وگرنه با این شرایط،ممک نه توی یک خانواده چندنفر گواهینامه دار و جود داشته باشه که همشون ثبت نام میکنند و بازهم بی عدالتی میشه.درضمن خودرو سازهم باید پس از محرز شدن شرایط مشتری حداکثر ی کماهه خودرو رو تحویل بده.

    • علی اصغر ارسالی در

      سلام وخسته نباشید به مسولین مرسی که به فکر کارگر جماعت هم هستن صدسال دیگر هم من کار می‌کردم نمی‌توانستم ماشین از بنگاه دار بگیرم مرسی از مسؤلین محترم با این برنامه ریزی شان خیلی عالی هست که همه ماشین داشته باشن نه فقط پولدار سوارشه ماهم پشت سرش نگاه کنیم اونهای که میگن دزد خودشون دزدن بنگاه دارن بخاطر این که مردم را به راه بیراهه ببرن

    • سالار ارسالی در

      اگه پارسال می رفتی از نمایشگاه همین قیمت می تونستی بگیری


    • ناشناس ارسالی در

      مراته

  • محسن فریدونی ارسالی در

    میخواستم بدونم ایرانخودرو چه خودروهایی ر و برای این طرح گذاشته برای فروش و قیمت ا ونها چنده؟

  • مهدی ارسالی در

    سلام اقا پلاک جاری ینی چی؟؟
    گیرم ک یکی رنو بنامشه یا پیکان قراضه بنامشه
    ینی این اقا ک تو این مملکت زندگی میک نه سربازی رفته مالیات میده

    نباید یه ماشین ثبت نام بکنه

    واقعا چند دقیقه فکر کنید بعد قانون گذا ری کنید

    حق هر ایرانیه ک ما شین داشته باشه

    پولشو میده
    چرا زندگیو دارین سخت میکنید

    واقعا برای خودم متاسفم ک ت و این مملکت زندگی میکنم
    بخدا اگه ی ه راهی پیدا میکردم میرفتم

  • مهرداد ارسالی در

    بیایید برای یکبار هم شده مشکل رو از ریشه درست کنید خیلی از مردم چند ماهه پیش ماشین فروختن و با افزایش قیمت وحشتناکی که افتاد دیگه نتوستن ماشین بخرن و همون پول رو هم از دست دادن .اگه شرکتهای خودروسازی با همون شرایط که خودشون میگن به همه واجدین شرایط خودرو بصورت صد در صد قسطی واگذار میکردن بازار خودرو آرام میشد .

  • محمد.. ارسالی در

    الان که کل جامعه شدن دلال میخوان دلال حذ ف کنن خنده داره هر کس پول داره میخواد ما شین بنویسه چرا ؟
    ۱.چون حمل و نقل عمومی ضعیفه
    ۲.چون ماشین توی ایران جز سرمایه شده
    ۳.اقتصاد فوق ضعیفه سرمایه گذاری هیجا بدرد نمیخوره

  • ناشناس ارسالی در

    من فقط ی موتر دارم ثبت نام نمیتونم بکنم< br /> خدا وکیلی این ماشین سازان فقط زورش ان ب فقرا میرسه

  • صالح کعب ارسالی در

    هیچی نشده یکی من پلاک دارم یا ندارم
    بابا حرف از ماشین بزنید که به ملت شریف بدن ناینکه برای انها در باز کنید که صحبت کنند
    انها که پسر اقازاده خدای ماشین دارنند کسی چیزی نمیگه ان انبارها ماشین والان انبار تداکتور دید چرا ا و چیزی نمیگند
    الحمدالله شکرت

    • نگران خودرو ارسالی در

      حق شماست
      ولی ملت رو سرگردون کردی
      تو رو خدا یه بار دیگه بگو چی گفتی؟

  • عباس ارسالی در

    باسلام ودرود به پیشگاه ولی عصرع.وباسلام ودرود به مرجع عالیقدر شیعیان جهان رهبر ف رزانه انقلاب وضمن تبریک عید سعید فطر..وض من تشکر ازریاست محترم قضاییه.وضمن تشکر ا ز.اقای مدرس خیابانی ازان بزرگوار خواهش م یکنیم ترتیبی اتخاذ کنند تا خودرو هم بصور ت اقساطی واگذاربشه وکمکی به طبقه محروم ج امعه که ارزوی حتی.یک پراید برای بچه هاشو ن دارن باتشکر جانباز.جنگ تحمیلی

    • ستایش ارسالی در

      مرگ بر امریکا

  • بی نام ارسالی در

    ای اقا چند نفری نشستین ب این جمع بندی رسیدین ک پلاک بنام نفرنباشه گواهی نامه هم داشته باشه انیشتن من ی پلاک اردی 86دارم جون توخستت نشه نشستی فکردی هاهاهاافرین

  • بیچاره ارسالی در

    لااقل پلاک جاری رو حذف میکردید.شایدیکی ی ه ماشین قدیمی داره میخواد ثبت نام کنه بع دش واسه تکمیل وجه ماشین زیرپاشو بفروشه و بذاره روپولش تاماشین صفرتحویل بگیره.پس ا ین چه شرطیه واسه پلاک جاری؟؟خاک بر سرتون واقعا

  • یه ایرانی ارسالی در

    با سلام. جالبه نیمی از پول رو میگیرند . در خوشبینانه ترین حالت که خودشون هم حدث زدن تقریبا 7 میلیون نفر ثبت نام میکنند و نیمی از پول که میانگینش تقریبا 17میلیو ن تومان هست واریز میکنند به حساب خودرو س ازها یا همان دولت محترم/ یعنی مبلغ سرانه احتمالا دو سال کشور اونم برای قربانی کر دن 25هزار دستگاه ناقابل و از رده خارج که اسم صفر بهش دادن

    یعنی وقتش نیست که دیگه گول نخوریم و نخریم؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

    • مهدی ارسالی در

      خداوکیلی حرف دل من را زد،کمی تفکر کنید و قتش نیست گول نخورین!؟اینا فکر خودشونن نه من تو.میدونی چقدر پول میره به حسابشون؟

  • محمد ارسالی در

    خیلی باحالن این خودرو سازهای ما..
    آشغال تولید میکنن اونوقت هزار و یک منت و شرایط واسه مشتری میذارن..
    خرید آشغال با شرایط خواست خودروساز..
    متاسفم..
    والا شرکتهای بزرگ بنز و ب ام و هم اینجور شرایط نمیذارن..

  • عالی ارسالی در

    معتادا ماشین صفر نمیگیرن

  • رضا ارسالی در

    سلام بنده یک پراید 84پکیده دارم که قاعدت ا هم یه پلاک روش نصب هست... میخام اخر عم ری یه ماشین تمیز صفر سوار شم... با این ش رط پلاک جاری که اصن کسی نمیتونه ماشین ثب ت نام کنه که

    • ناشناس ارسالی در

      منم پراید مدل 84 2سال پیش خریدم پس ما هم ازثبت نام خودرو محرومیم حداقل مدل خود رو میگفتن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام دوستان اینکه شرط پلاک فعال گذاشتن ا ولا به احتمال فراوان مخصوص یکی دو دوره ا زاین فروشهاس بعدا ورش میدارن..بعدشم درست ه خیلیا ماشینهای دارن که چندین ساله کار کرده اما کمی هم منصف باشیم اگرهمین شرط ب ردارن بخدا باز ببشترین منفعت رو اونایی م یبرن که پول زیادی دستشون دارن و میتونن ر احتتر از قشر ضعیف ثبت نام ها رو با حیله های خودشون انجام بدن..پس یکبار هم شده بی ایم اعتماد کنیم به عزیزان قوه قضاییه که اینبار وسط میدون اومده برا کمک به قشری ک ه واقعا چندین ساله درحسرت داشتن یه سواری شخصی میسوزه..برای شماهایی که پلاک فعال دارید انشالله دفه بعد درس میکنن

  • طاهر ارسالی در

    ماشین صفر! فرقون بگیم بهتره قضیه همون کل اغ رنگ کردن جای طوطی فروختنه با این قیمت میشه بنز خرید .حالا از این مساله میگذری م اگر یکی از شما تونست بخره به بقیه اطلا ع بده که بهش دادن البته اگر اصلا سایت وا قعی باز باشه نه مجازی و ازقبل فروخته باش ن

  • مسعود ارسالی در

    چرا اول پول مردمو میگیرن بعد قرعه کشی تک لیف اینا که اسمشون در نمیاد چی اول قرعه کشی کنید چرا هیچ چیمون درست حسابی نیست.

  • Rrrr ارسالی در

    دولت ورشکسته از هر طریقی بتونه جیب ملت ر ا میزنه بازم گول بخورین برین ثبت نام کنی د

  • ناشناس ارسالی در

    اقا بلخره هرکی یه ماشین داره چه پیکان چه پیکان بار باید اونایی که ماشین ندارن بتونن یکی بخرن من که همون حسرت پیکان هم به دلم مونده جای بخام برم که کارم جوریه که همیشه توی راه هستم باید صبح یکساعت چشم به راه بمونم تا ماشین پیدابشه شب هم یکساعت منتظرم یک ماشین پیدابشه بعدشم اکه اونم بیاد تازه ازم پول دربست میخواد

  • میرکریم ارسالی در

    اگر در این دوتا دزد خانه را ببندیم. با ا ین پول بنز.بی ام و....میتونیم سوار بشیم. ..

  • فرهاد ارسالی در

    بخداهمش دروغه ،الکی میگن تا ۱۰روزوقت هست ثبت نام کنن یه ساعت سایت بازمیکنن بعدش میگن ظرفیت پرشدبعدازچندماه چندنفررامیارن داخل تلوزیون نشون میدن میگن خودرواحتک ارکردن واعدام بشن.بسه چقدرمردم را...فرض میکنین.

  • Yu ارسالی در

    من راحت هرسال به ماشین ثبت نام میکنم خسته شدم هرسال یم دونه شاسی بلند میخرم

  • فاطيما ارسالی در

    ما كه وانت داريم نميتونيم سواري بنويسيم اين چه شرطيه

  • Shahram ارسالی در

    دزدی در روز روشن. وقتی ما اداره امنیتون اینقدر قوی هست که ریگی رو تو هوا دستگیر میکنه چطور نمیتونه دلالها رو حذف کنه؟
    دلال چی کشک چی؟
    🤢🤢

  • ناشناس ارسالی در

    قیمت نهایی چقدر است و پیش پرداخت چقدر؟

  • محمد فلاح ازاد ارسالی در

    فقط کشورایی دیگه نگاه کنید چی سوار میشن خاک توسر ما این حرف بفهم روشن فکر باشید

  • علی خانی ارسالی در

    سلام خسته نباشید منظورتان از پلاک فعال ن داشته باشد اینه که در طول ۳۶ماه که خودرو خریده برنامش باشد یا تفاوتی ندارد هرکسی حتی ده سال قبل هم خریده ولی پلاک ب اسمش هست

    • کامران ارسالی در

      من موندم چطوری هست که ماشین تو بازار آزا د این همه با کارخانه تفاوت داره مافیایی که این همه قدرت داره کیان

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من هم پراید ۸۸ دارم یعنی نمیتونم ثب تنام کنم
    یعنی چی؟؟؟؟
    یعنی ب رای خرید ماشین باید وسیله زیر پامو بفروش م که شاید تو قرعه کشی اسمم در بیاد و شای د هم در نیاد
    لطفا به مسولین برسون ید تا تغییر نظر بدهند
    قانون خوبی گ ذاشتند خداخیرشون بده البته اگه باز رانت بازی نکنند فقط اینکه ماشین نداشته باشی م ردم که نمیتونند وسیله زیز پای فرسوده شون و بفروشند که شاید شاید شاید بشه ماشین جد ید بگیرند

    • مهدی ارسالی در

      ماشین کهنه ای که سوار هستی را هم نمیتونی بفروشی و ثبت نام کنی چون اون موقع بازم پلاک ۳۶ ماه قبلش نباید فعال باشه
      ا ینا یه شرایطی گذاشتند که هرکس ماشین فرسو ده داره و میخواد ماشین صفر ثبت نام کنه ن تونه

  • مهدی ارسالی در

    کسانی که پلاک ماشین سنگین دارند نمی توان ند ثبت نام کنند

    • سعدی ارسالی در

      پلاک ماشین سنگین چطور

    • مهدی ارسالی در

      ایا کسی که کامیون داره نمیتونه ثبت نام ک نه؟

  • شله ومله ارسالی در

    آره پارکینگ نقش به سزای برای دزدی خودرو دارد داعش هم به این مسله برای گروگانگیری اسیران ازعان داشتند لعنت برداعش ودعشیان ویزیدویزیدیان زمانه بیش باد

  • صالح کعب ارسالی در

    تا این مافیا هستند فکر نکنم خبری هست ولی به امید سید هستیم ر عزیز وریس دادگاه
    ریسسی که اینشالله همیشه سر فراز باشه
    خدانگهدار اقا سید

  • اصغر ارسالی در

    تا کی میخواهید به این روشهای دستوری ادام ه بدید وصنعت خودرو را از رانت خارج کنید ورقابتی کنید وبه مشتری احترام بگذارید وش عور مردم هم احترام بگذارید

  • عباس احمدی ارسالی در

    سلام و خسته نباشید من در سایپا رفتم احراز هویت و امتا. همه چیز قبول کرد جز کد پستی که قبول نمیکنه میگه خطا رخ داده و اطلاعات ناقص اما کامل همه چیز رو ثبت کردم اگه برای از ما بهترونه که بگین بیخودی دلمون خوش نشه چندسال بدون ماشین بودم و هیچوقت نداشتم امسال هم روش تا خواستم ثبت نام کنم یا سایت بسته شدو پر شد یا گرون شد یابعضی ها با بند پ و... چندتا ماشین میگیرند.

    • ناشناس ارسالی در

      باید اول بری توی سایت اداره پست و کد پست یت تایید بشه

  • ناشناس ارسالی در

    در این ثبت نام پراید و پژو ۴۰۵ نیستند یع نی میخواهند قیمتش را ببرند بالا

    • محمدامین رضایی ارسالی در

      دلال واقعی خود دولت و خودرو سازان هستند شما این همه می خورید دزدی نیست یکی دیگه این کارو انجام میده دزدیه

    • ناشناس ارسالی در

      پراید و۴۰۵ تولیدش متوقف شده

  • احمد ارسالی در

    تمام ابن بازار سیاه و گرانی خودرو و خیلی یی مساعل دیگه مانند مافیای خودرو همه و ه مه زیر سر خود شرکت های خودرو ساز است .. میگن یک نفرو گرفتن و بهش لقب غول احتکار خودرو دادن میگن طرف حدود ۷ هزار خودرو ثب ت نام کرده و دریافت کرده بوده . خخخخخخخخ خخخ باید به مسعلوین گفت خسته نباشید گفت !!! شما مردمو خر فرض کردید کسی که نزدیک ۷ هزار خودرو از شما میخره یک آدم معمولی نیست ‌‌اون شخص کسی است که دستش با شماها توی یک کاسه است و بقول معروف از خودتان ه ست ..

  • Vali ارسالی در

    با تشکر از این شرایط سخت گیرانه خدا خیرت ان بدهد حداقل این واسطه ها ودلال ها فرصت جولان ندارند و حق به حق دار میرسد ولی ب ه امام زمان یه طرحی بریزید که اگه این خو درو را واقعا کسی نیاز دارد نباید تا پنج سال حق خرید وفروش داشته باشد و درضمن بگذ ارید ثبت نام کنیم اگه اسممان درآمد بعد پ ول را واریز کنیم حالا مثلا ۳۰ الی ۴۰ میل یون را چگونه تهیه کنیم بعد هم چند روز طو ل بکشد تا آن پول بدستمان برسد بگذارید ثب ت نام کنیم اگه اسممان درآمد بعد هرجور شد ه پول را جور می کنیم بخدا من خودم ۱۵ سال کارمندم اما یه ماشین خوب و متوسط ندارم حداقل یه شرایطی بگذارید که بتوانیم پول ر ا جور کنیم در ضمن از همه کارشناسان محترم تان بخواهید تا خدا وکیلی یکی از این ماشی ن ها گیر دلال ها نیفتد و مثلا سویچ را طو ری تعریف کنید که فقط انگشت صاحب واقعی آن بتواند آن را روشن کند یا از یه سیستم در ماشین استفاده کنید که فقط با صاحب ماشین روشن شود این نخبگان ما در دانشگاهها می توانند این مشکل را رفع کنند بخدا این حق الناس را رعایت کردن بهترین کاری هست که د ر زندگی تان اجرا کردید تا آخر عمر عاقبت به خیر می شوید انشالله که مدیران این دو شرکت عزیز خیر ببینند واز این به بعد همین کارهای خداپسندانه را انجام دهید و یه سی ستم هم در خودرو کار بگذارید که اگر مثلا خودرو دزدیده شد سریع صاحبش بفهمد وبه پلی س خبر بدهد الان ۲۰ ساله هر ایرانی خواستا ر یه ماشین متوسط هست که واقعا بعضی ها نم ی گذارند چرا یه زمانی در جنگ خونمون را م ی دادیم که هم نوع خودمان احساس آرامش می کند ولی الان تو کشور خودمون یه عده هستند که خون این مردم مسلمان را تو شیشه کردند بخدا بگذارید یه نهاد از رهبری و یه کار گروه از قوه قضاییه به فروش این خودرو ها ورود کنند ودیگر شاهد حق خوری نباشیم بخدا دل مردم فعلا به آقا و جناب ریسی دلگرم ه ست و همه چشم امیدشان به این دو بزرگوار ه ست راهنمایی های این رهبر عزیز را اگر سرل وحه کارتان قرار دهید بخدا هیچ کس دیگر از دست شما ناراحت نمی شود

    • nahal ارسالی در

      کجای کاری برادر!
      تازه باید تا 24 س اعت تکمیل وجه کنی جناب

  • علی ارسالی در

    شما هایی که خودرو دارین حال شایدم اسقاطی باشه به هر حال ماشین که دارین بزاریم آق ا زاده ها ندارن بنویسم تا اونا هم پلاک د ار باشن انبارهای احتکار شده یکی شون مال حفاظت سایپا بود قانون و سنگ جلوی ملت نن دازامروز هر چوبی ملت میخوره از میدانی مث ل آقایی که چنین قانونی را طراهی کرده جل وی دزدی هی خودتون گرفته بشه مثل هکر رباط و قیمت بازا ر که اون هم خودتون هستید اگ ر قیمت بازار درست بشه دلیلی وجود نداره ک ه بنده سر صف قرعه کشی بدم می رم ۱۰درصد گ ران تر از بازار میخرم تمام دیگه نیاز به محدودیت نیست این محدودیت ها به خاطر خودر وهای که دلالها نوشتن به فروش بده فغان با این ترفند مردم گول میخورند اصلن هیچ یک ار مسئولین اعتباری ندارند که اونها اعتما د کرد ودر قرعه کشی خودرو برود خودشون زدو بند میکنند

  • Vali ارسالی در

    اساتید عزیز یه سیستم مانند رمز بانک روی سویچ خودرو ها بگذارید که امکان سرقت به ص فر درصد کاهش یابد یا مثلا در چند نقطه و حساس ماشین مثل موتور خودرو یا لاستیک های خودرو ویا جاهای دیگر که هیچ کس غیر از خ ودتان نداند یه ترم افزار بگذارید که اگر خودرو سرقت شد در هر کجا باشد قابل شناسای ی باشد و یه تلفن اختصاصی به این امر بگذا رید تا وقتی کسی خودرو او دزدیده شد با یه تلفن به شما شما بتوانید مکان دقیق ماشین را به صاحب ماشین ویا پلیس اطلاع بدهید ا لان ماشین هر شخص نصف دارایی او محسوب می شود یعنی باید ده الی دوازده سال کار کند که یه ماشین بخرد بعد یه سارق در عرض ۴الی ۵ثانیه آن را سرقت کند واقعا این سخت نیست انشالله که خیر ببینید

  • بنده خدا ارسالی در

    باسلام خدمت تمام مسولان محترم
    ازای نکه اینقدر برای رفاه حال ملت سرافراز ایر ان ارزش قاعل هستیدتشکرمیکنم وامیدوارم که خداوندمتعال به شماطول عمربی نهایت عطابف رماید تا همچنان درخدمت مردم فهیم ایران ب اشید.
    خداونددولت امریکا واسراعیل ر ا که اینقدربه مردم خودشان ودنیادروغ وزور میگن رانابودبکنه
    امین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام کسی میدونه قیمت طلا بالا میره یا می اد پایین ؟

  • بنده خدا ارسالی در

    دوستان عزیز
    بایداز سرپرست جدید صنع ت ومعدن تشکربکنیم که دراین زمان باقی مان ده ازعمردولت امید.بدستوررییس دولت امده ک ه سروسامانی به این اشفته بازارخودرو درای ن زمان کوتاه بدهد.لطفا وقت این ندیرلایق رابیشترازاین نگیرید وبزارید کارشون انجام بدن که انشااله هرایرانی بتون یک پرایر س واربش

  • حبیب اله محمدی ارسالی در

    پلاک جاری یعنی چی؟ بنده یه فرد معلول 55 ساله هستم عمرم روبه اتمامه، یه پراید مدل 90 دارم که با کلی هزینه اتوماتش کردم واز پس هزینه کردم ورشکسته شدم حالا تکلیف من چیه، دسترسی به ماشین اتومات ندارم وبا همون ماشین دنده ای هم با کلی هزینه(حداقل 10 میلیون برای اتومات کردن) ساختیم ولی متاسفانه اجازه ثبت نام به من وامثالهم نمیدن ولی اجازه میدن یه فرد 18 ساله اسم بنویسه ویا یا اینکه بعضی خانواده ها به تعداد نفراتشون ماشین دارن لاقل اونا شناسایی بشن تا دولت رو دولت نیاد 18 ساله ای که اسم برا ماشین مینویسه معلومه از کدام طبقه هستن، لطفا یه مقدار بیشتر تأمل نمایید، بعضی ها اگه امکان داشت برا سگشونم ماشین ثبت نام میکردن.

  • برای ثبت نام ماشین از ایران خودرو هم امتا نیاز هست؟ ارسالی در

    برای ثبت نام ماشین از ایران خودرو هم امتا نیاز هست؟

  • مش قمبر تک لول ارسالی در

    یک کلام ...
    وقتی کرم داخل سیب است سم پاشی موضعی به چه درد میخوره؟

  • داود ارسالی در

    سلام،اقا این ثبت نام تو سایت خود ایرانخو درو انجام میشه یا یه سایته دیگه؟
    تشکر

  • شراره ارسالی در

    مبلغ واریزی اولیه چقدرهست

  • مهران ارسالی در

    شرط پلاک جاری واقعا کمکی نمیکنه . چون خی لیا حداقل یه پراید قرازه رو دارن میخان م اشین نو بگیرن. اگه اینجوری محدودیت بوجود بیاریید مجبورن از بازار دو برابر تهیه ک نن . پس قیمتا دوباره افزایشی میشه

    • ناشناس ارسالی در

      همش نقشه ست آقا اینا به فکر مردم بدبخت ن یستن که

  • ناشناس ارسالی در

    یکی بگه چقدواسه خرید پراید باید پول بدیم شرایط پرداخت چه شکلیه

    • ناشناس ارسالی در

      پراید جا بود پسر

    • کوروش ارسالی در

      سلام
      یعنی کسی که یه ماشین داره نم یتونه ثبت نام کنه؟
      مگه میشه
      مگه داریم

  • مجتبی ارسالی در

    چه دلیلی داره پیش پرداخت انجام بشه بعد ق رعه کشی کنند . اول متقاضیا ثبت نام کند ب عد قرعه کشی کنیداسم هر کسی در قرعه بالا اومد کل وجه پرداخت کنند.اخه همه جوره میخ وان از مردم تیغ بزنن. ۷روز ثبت نام و پیش پرداخت ۳روز مهلت قرعه کشی و ۷روزهم طول میکشه که پول عودت بدن . عملا چیزی حدود ۱ ۷روز چندین میلیارتومن پول تو حساب شرکتها میمونه.اینم یه روش سرکیسه کردن هست. چرا فکر میکنن مردم ما چیزی متوجه نمیشن.

  • م ش ارسالی در

    سلام من ماشین مدل 84 دارم میخام عوضش کنم ولی اول باید اسمم در بیاد بعد اینو بفرو شم

    • nahal ارسالی در

      اول باید نصف مبلغ و بدیم بعد خدا میدونه تو قرعه کشی برنده بشیم یا نه ک بعید میدو نم
      بعد میگن اگه اسمت درنیاد پولتون و میدیم اونم کی این دزدای خدا نشناس ک خد ا میدونه چجو میخوان پولارو برگردونن یا ا صلا برمیگردونن!
      تازه اگه اسممون در بیاد باید تو 48 ساعت تکمیل وجه کنیم ک اص لا معلوم نیس کی قراره ماشین و تحویل میدن در صورتی ک همیشه زدن زیر حرفشون
      م ا ک میخوایم ماشین قدیمیمونو بفروشیم تو ا ین مدت بدون ماشین چیکار کنیم....حداقل تک میل وجه باید موقع تحویل باشه

  • آرمیتا ارسالی در

    لطفا شرط پلاک جاری را حذف کنید این مسخره بازیا چیه

  • علیرضا ارسالی در

    آقاالان بعدازقرعه کشی پول اول پرداخت یاث بت نام کردیم پول را میزنیم

  • رضا ارسالی در

    من سند ماشین به نامم نیست اما پلاکش یکسا لی هست که بناممه. نمیتونم ثبت نام کنم؟

    • بنده خدا ارسالی در

      خیر

  • احمدی ارسالی در

    مردم ایران، هم وطنان ناسپاس بودید دکتر ا حمدی نژاد مبارزه می کرد با این دلالان و خاتمی هاولاریجانی هاو‌‌‌...اماشما چه کرد ید همسو با آن ها بدون اطلاع دقیق بهتان ب ستید به دکتر ،پس بچشید از این آش شلم شور با که من نمی گویم حقتان هست ولی تاریخ ای ن را می گوید ناسپاسی آورد اهریمن را

    • ناشناس ارسالی در

      چرا هرکسی بواسطه ای دستش رو و بدل به مهره سوخته میشه مردم شریف را تهدیدبه ... همانند او یکی دیگه که بعد از رسوائی وشکست فرزندانش به سبب انتقام ازمردم انقلابی ازاربابان امریکا ئیش تقاضای حمله به ایران کرده بود ن به شماها ایرانی باید گفت

  • ناشناس ارسالی در

    بعد هرگز میخوان یه کار خوب کنن سنگ انداز ی نکنین لطفا

    • مرضیه ارسالی در

      ایاچک که بایدداده بشه هم واسه تیرماه بایداونم خودخریداربه اسم خودش باشه؟

  • vahab ارسالی در

    اینایی که دارین اعتراض میکنین: همونایی ه ستین که احتمالا محتکرین و داره بهتون فشا ر میاد که رو دست خوردین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من الان ۳۹ سال دارم از اول هیچ ماشینی نداشتم فکر کنم این قرعه کشی باعث بشه حالا حالا بدون ماشین سرکنم

  • معصومه ارسالی در

    اینکه نوشته قرعه کشی یعنی چی ؟

    • حسین ارسالی در

      واقعاً براتون متاسفم
      الان مثلا قیمت تغییر کرده واقعا بنازم به بازی کردنتون ....
      یا الناس یا الناس یا الناس ماشین نخرید فریب این بازا را نخورید .
      وقتی شورای قیمت گذاری ی قیمت میزنه شرکت های افسار گسیخته ی قیمت یعنی مردم نخررررررید خواهش میکنم فریب نخورید این بازی تکراری شرکت های بنجل هست

  • مجتبی خ ارسالی در

    واقعن این یعنی چه؟ حتما از توی این روش هم دلال و دزد راه دزدی رو پیدا میکنه.مگه برای مسکن اونهمه سخت گیری نکردید؟ چرا الان اینهمه بی خانه موندن؟؟؟؟ این راهش نیست. تا وقتیکه فرق قیمت بین بازار آزاد و شرکتی اینقدر زیاده اون کسایی که واقعا نیاز دارند نمیتونن بخرند و از اونطرف جیب دلالها رو هم پر میکنید.

  • ناشناس ارسالی در

    چراپرایدوحف کردن😭😭😭😢

    • ققنوس ارسالی در

  • ناشناسسس ارسالی در

    ایا دسته چک هم میخواهد لطفا جواب بدید .....

    • hossein ارسالی در

      ایرانخودرو که میخواد سایپا رو نمیدونم .اونم چی؟!! واس چهار تومن.جور کردن چهار تومن راحتتر از گرفتنه چکه.اینم گذاشتن خیلیا به خاطر دنگو فنگش بیخیال ثبت نام شن...

    • محمد ارسالی در

      بله ، دسته چک صیاد ، به نام فرد ثبت نام کننده

    • بنده خدا ارسالی در

      بله

    • صادق ارسالی در

      اخه مگه همه دسته چک دارند که حتما باید چک مال خود خریدار باشه اونم چک صیادی که گرفتنش کلی مکافات داره چرا اینقد سنگ میندازین جلو پای مردم

  • رضا ارسالی در

    سلام خدمت دوستان،اقا من ۹۷ یه پراید خرید م ۹۸ فروختم ایا میتونم ثبت نام کنم؟

  • میم ارسالی در

    والا تا انجای من میدونم عمر ماشینای که ا یران میزنه پنج سال بیشتر نیست البته پرای د وساینا و206و405وسمند وتیبا وروناوازاین قبیل ماشینا که جای خود دارن یعنی عمرنو ح تنها ماشینی که ال 90 هست که فرانسه مو تورش داد ایران پارس خودرووایران خودروگذا شنتش تو صندوق جعبه چوبی مرکبات تحویل خری داردادندچه انتظاری از شرکتهای ماشین سازی دارین بسه دیگه مازمین خورده شمایم

  • ناشناس ارسالی در

    قطره چکانی وارد بازار میشه تا مردم آشغال را به قیمت طلا بخرند.

    • یونس ارسالی در

      سلام من یک ماشین مدل ۸۴دارم وپلاک بنامم هست میتوانم ثبت نام کنم

  • Salar ارسالی در

    ما ها دیه با این وضع ماشین و گرونی زندگی خوب کردنو باید به گور ببریم
    کار ما با یه ماشینم دیع درس نمیشه

  • مجید ارسالی در

    آقا من یه دوچرخه سایز 20 قدیمی دارم؛ با این شرایط میتونم دوچرخه ام رو حفظ کنم ی ا اگر ثبت نام کنم اونم از دستم میره؟

  • علی ارسالی در

    با سلام
    یعنی هنوز هم هستند احمقهایی که به این روش ماشین بخرند ؟بابا بس کنید پدر ملت رو دراوردید مجانی هم بدید فایده نداره

  • ناشناس ارسالی در

    برید سایت فروش ایران خودرو بخشنامه رو کامل بخونید مثل شرایط قبلی تازه باید دسته چک صیاد هم داشته باشید بدون چک برگشتی.
    برای چهارتا دونه اشغال این همه فلاکت
    حالا حالا ها داستان داریم با اینا

  • علی جهانی ارسالی در

    سلام یک پراید ۸۴ دارم واز اول به نام خودم بوده میخواهم تبدیل کنم ایا میتونم ثبت نام کنم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من برج 11 96 خودرو قسطی خریدم سودشم تو چهار تا چک درستو حسابی ازم گرفتن حال ا این چه مسخره بازی که 36 ماه قبل نباید خودرو دریافت کرده باشی الان 2 ماه که ماش ین ندارم ماشینو به خاطر ایرادات زیاد که جیبمو خالی کرده بود رد کردم که هیچ نماین دگی جواب گو نبود حالا تا کی باید وایسم ت رو به علی آنقدر اذیت نکنید

  • تیبا اتوخدمتی بیچاره ارسالی در

    چرا اول معوقی هاروتحویل نداده دنبال ثبت نام هستند؟من ثبت نام تیبا اتوخدمتی سال 9 6 هستم ازنمایندگی مهلوجی قزوین.قراربود20 روزه ماشین تحویل بگیرم.قبل ثبت نام توگوگ ل اطلاع تیبا 1 سرچ کنیدوکمی بخونیدوبعدتص میم گیری کنید.

  • محمدخیرخواه ارسالی در

    مردم را سرکار نزارید اگه راست می گید رقا بت با شرکت های خارجی آزاد شود خودروهای ا رزان وارد کنید اگر کسی این ماشین هارا خر ید. هین حالا قیمت لوازم یدکی سربه فلک زد ه من گه ماشین مدل پاۍین دارم وحتی پول پی ش ثبت نام هم ندارم باز هم پول دارها یک ر اهی پیدا می کنند تمام ماشین ها در بنگاها خواهد بود.

  • خیراله ارسالی در

    ایرا خودرو و سایپا همواره به مردم دروغگف تند ما که باورنداریمدرست عمل کنند

  • اکبر ارسالی در

    حالا تکلیف آن شخصی که واقعا مصرف کننده ه ست و اسمش در قرعه کشی در نیومده و نیاز ض روری به خودرو داره چیه؟
    آنموقع مج بوره بیاد تو بازار و ماشین بخره
    و هیچ معامله گری پرایدی که ۱۰۰ میلیون خری ده رو نمیده ۴۰ میلیون
    این وسط بدب خت واقعی ما مردم هستیم که پول خرید نقدی در بازار رو نداریم و مطمنا اسممون در قرع ه کشی در نمیاد

  • ناشناس ارسالی در

    ایراندخودرو و سایپا پادشاهند !!

  • هاشم ارسالی در

    شما‌میبایستی‌‌کسانی‌ را‌ثبت‌نام‌کنید‌که‌ ماشین‌قراضه‌دارن‌ ونمی‌تونن‌ماشین‌صفرکی لومتر‌بخرندمن‌خودم‌‌ یک‌وانت‌قراضه‌دارم‌ باسه‌تا‌بچه‌چه‌جور‌ میتونم‌از‌این‌شهر‌به ‌اون‌شهر‌بشم

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ماشین نخرید بخدا اگه یک ماه ماشین نخرید همه چی درست میشه

  • سجاد درویشی ارسالی در

    والا اگه میخوان همچین کاری کنن بگن اونایی که تا حالا ماشین نداشتن بیاییم بدیم اقساطی براشون چهل درصد مردم تاحالا ماشین نداشتن یا توانایی خرید نداشتن اینارابزارن اولویت اقصاطی بدن تا حداقل پیش خانوادشون شرمنده نشن هی خانوادشون حسرت نکشن ک فلانی میره مسافرت ما نمیتونیم بریم

  • Mina ارسالی در

    چرا باید مقداری از پول اول پرداخت بشه؟؟؟ ؟؟؟
    اگه واقعا منظوری ندارید اول قر عه کشی کنید و فقط هزینه ثبت نام رو بگیری د.
    خب البته مبلغ زیادی میشه تو مدت زمان کمم میتونید سود خوبی ازش کسب کنید بازم دست تو جیب مردم؟؟؟؟

  • هادی ارسالی در

    عاقبت رای دادن به آدم نالایق بی کفایت همینه.
    نه قدرت خرید داریم نه جرات پس انداز.
    الانم با شیب ملایم همه باید کرونا بگیریم.
    آفرین بر منتخب ملت با کلیدش

  • توحید ارسالی در

    مسخره شودراوردین بخدا کف قیمت خودروپراید اعلام میکنین بعدبه ملت میخایین تیباوساین ا بااون قیمت قبلی حالایکم پایینترغالب کن ین

  • نیما ارسالی در

    من دسته چک ندارم آیا داشتن چک به نام خود م اازامیست؟مگه نقدی نیست دیگه چک واسه چی ه؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ایرانی هرچیزی کم بود یا زیاد باز یه حرفی برای گفتن داره،. خیال نکنید ماشین و میخرید 40 تومن 3 ماه بعد تو بازار میدید 60

  • الهیاری ارسالی در

    من سال 89 خودرو خریدم و پلاکش به نامم هس تم میخوام ماشین جدید بخرم چیکار کنم؟

  • فلک زده ارسالی در

    خدا ازتون نگذره دلال جماعت بخاط شماها بخاطر بی مسولیتی مسولین منی که پلاک دارم اونم پلاک ماشین کاری ام وانت نباید بتونم ثبت نام کنم و زن وبچه درمسافرت و مهمانی با وانت نجاری بیان بامن خدا کجایی مگه ما بنده تو نیستیم خدا ! خدایا حقارت تاکی تا کی چندتا بی درد و مرفح و خدانشناس باید مسول بشن و زیر پاشون له بشیم

  • محمد ارسالی در

    چرا قیمت بعضی خودرو ها مسخص نیست مثل وان ت ریچ

  • زینب ارسالی در

    ی عمر وقت تلف کردیم نخوردیم پول جمع کردی م تا ماشین ثبت نام کنیم نمیدونستیم به ی تعداد۱۰تا۱۰ ماشین میدن ی تعدادی دونه و ا ونم با هزار شرط وشروط واسم گذاری احتکارو ...متاسفم .معلمی شغل انبیاست مارا چه به این کارا

  • حسن دولت پرست ارسالی در

    خب استاد که شرایط رو مینویسی الان یکی ما شینش کهنه شده نمیتونه نو ثبت نام کنه کجا ی دنیا این قانون اسکل ها اتفاقا باید تسه یلات بدین تشویق کنین ماشین فرسوده رو عوض کنن شما برعکس

  • کیارش ارسالی در

    خب من سال قبل ماشینمو بخاطر نیاز مالی فر وختم.آخه این چه حرفیه که میگین تا سه سال قبل نباید خودرو خریده باشید که معنی ندا ره.من نمیدونم تو اتاق فکر رئیس جمهور کی نشستع که چنین قوانین مزحک و مسخره ای رو میذارید.دخاک تو سرتون با این راه حلتون. اگه بفکر فقرایید خودرو رو از دم قسط با ب هره ۴ درصد بدین به مردم.

    • علی ارسالی در

      من پلاک کامیون بنامم هست میشه ثبت نام کن م لطفا راهنمایی کنید سواری ندارم باقی شر ایطم okهست

  • مجید ارسالی در

    😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

  • ناشناس ارسالی در

    اگه براتون امکان داره.کمی فکر کنین بعد م ردم لخت کنین

  • زاغیان ارسالی در

    من ماشین از ایران خودرو نخریدم تا بحال 2 پلاک بنامم هست اما هنوز سند نزدم میتونم ثبت نام کنم

  • ناشناس ارسالی در

    اگه کسی یک سال قبل بخاطر نیاز ماشینو فرو خته باشه نمیتونه ثبتنام کنه؟!

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی چی که میگین کسانیکه تا ۳۶ماه قبل ما شین خریدند نمیتونن ثبتنام کنن؟!

  • امیر ارسالی در

    دوستان توجه کنید:
    اول اعلام میکنند ماشین ها نقض قطعه دارد. بعد پارکینگ های ی را می ببینیم که پر از ماشین صفر می باش د.
    چطور می خواهید است همه فکر می کنم 25هزار ماشین تولید کنید بهترین کار ا ستفاده از ماشین هایی که تو آفتاب و یاد و بارون مونده اند. دوستان عزیز به شرایط ف روش شرکتهای خارجی لی ایمان و کافر و خدان شناس توجه فرمائید. شرایط فروش را مقایسه و کمی فکر کنید و این قصه همچنان ادامه دا رد....

    • محمد ارسالی در

      من در سال1388. ماشین به اسم خودم از ایرا ن خودرو گرفتم. ایا الان میتوانم. ثبت ن ام جدید بکنم

  • امیر ارسالی در

    دوستان عزیز قرار بیایم است کسانی ثبت نام کنند که سه سال گذشته ماشین نگرفتند چرا؟
    بنده خدا سلطان خودرو چند سال باید صبر کند وقتی 6700 خودرو خریده؟

    • احمدسلیمی ارسالی در

      باسلام من برای کارم یک نیسان 81 دارم که خدارو شکر کار برای نیسان هم توایرانمون سخت گیر میاد حالا روزی کم وبیشش بکنار اخه کدوم نا انصاف این قانونو پیاده کرده که کسی پلاک فعال بنامش باشه بهش تعلق نمیگیره اخه من باخانواده چهار نفره بصورت قانون دهاتی جمع میشیم درتهران که تابستان جهنم میشه هیچ از این مشکلات خبر دارید یا اصلا از ذهنتون هم خطورنمیکنه که مردم همچین مشکلاتی هم دارند مارو ببین دلمون خوش شد که باقرض وگوله میتونیم ماشین صفر سواری صاحب بشیم والا خجالت میکشیم چهارنفره تونیسان بشینیم ولی انگار چاره نیست باید به این وضعیت فعلاً ادامه بدیم با این مدیریت

  • ناشناس ارسالی در

    تو ۱۰روز پول از کجا جور کنیم اخه
    خ برمرگتون

  • رحمانی ارسالی در

    ما بزور سه ماه قبل تونستیم یه پراید از رده خارج بخریم الان برای چی نباید بتونیم ثبت نام کنیم .

  • imaan 30 ارسالی در

    یعنی کسی که یه پلاک موتور ویو هم داشته ب اشه نمیتونه ثبت نام کنه !!!!؟؟؟؟

  • حسین ارسالی در

    من ی پلاک فعال دارم اگه اقدام کنم برای فک پلاک میتونم ثبت نام کنم یا نه؟
    آخه میگن پلاک تا ۶ ماه تو سامانه به اسم صاحبش میمونه

  • ناشناس ارسالی در

    به علل زیر صداقتی در کارنیست ثبت نام نمی کنم با وجود اینکه نیاز به خودرو دارم اول اً ثبت نامی های قبل عید را ظاهرً هنوز تح ویل ندادن صمن اینکه اگر 5میلیون ثبت نام کنند وهرکدام 20میلیون پیش پرداخت کنند حد ود 100هزار میلیارد تومان تازه اگر در قرع ه 25 هزاری در بیاد خاوری و سیفی و کلید ساز محله کوچه پشتی بانک مرکزی به ان دستب رد نزنه و خورو سازها ورشکست نشن بازهم پو ل بیزبان دست ادمای غالطاق میمونه خوش بین انش بعد سه ماه که نوبت شد میگن بررسی کنی م یا کردیم به شما به فلان علت تعلق نمیگی ره حالا برو تا هفته بعد پول به حسابت وار یز میشه بر طبق سابقه چپاولگران هفته ها و ماهها باید بدوی .یا درب دادگاهها بست بشی نی

    • قربون ازشوشتر ارسالی در

      بقول ممجواد ظریف ملت خودشون انتخاب کردن که اینجوری چپاول بشوند ودلشم برای کسی نم یسوزه

  • هادی ارسالی در

    به نظر میرسه اینا میخوان یه فروش بد و شک ست خورده را رقم بزنن و برگردن به همون رو ش اول. یعنی جوری بد عمل کنن که مردم بگن به جهنم همون روشدقبلی را اجرا کنید.
    آخه کسی که پلاک نداره لابد نداره که پل اک نداره اگر داشت یه ماشین برای خودش میخ رید دیگه.

  • ناشناس ارسالی در

    همش الکیه ،کسی نخره ،التماس میکنن

  • مهدی ارسالی در

    همشون بفکر جیب خودشون هستن ،نخرید بخدا ا لتماس میکنن،دلالها هم تو سرشون میخوره

  • مریم ارسالی در

    الان بدون‌دسته چک‌نمیشه ثبت نام‌کرد یکی جواب بده

  • سهیل ارسالی در

    اخه کی دسته چک صیادی به اسم خودش داره، تحویل چک چه زمانی هست بعد از تحویل خودرو یا بعد از پیش ثبت نام ؟؟؟؟؟

  • م ارسالی در

    شرط دسته چک هم به شرایط اضافه کردن، اخه کیه که گواهینامه داشته باشه پلاک نداشته باشه چک صیادی هم داشته باشه،۸۰ میلیون هم پول نقد داشته باشه.....
    ای تو روح تون با مغز خرابتون

    • امید ارسالی در

      دقیقا
      گل گفتی
      اینجوری دیگه ن یم درصد هم ثبت نامی ندارن
      بعد از ا ین همه تو بوق و کرنا کردن ک میخایم ماشین بدیم ب ملت
      اینم شرایطش

  • فرشاد ارسالی در

    سلام اقا من سال 92ماشین صفر خریدم میتونم ثبت نام کنم

  • اکبر ارسالی در

    چرا فقط پراید و پژو رو علم کردین چرا از ماشینهای سایر شرکتها از جمله گروه بهمن هیچ حرفی نیست وانت تک کابین در زمستان سال گذشته به مبلغ ۸۵میلیون قیمت کارخانه به فروش میرفت الان شده ۱۲۶میلیون وپانصد یعنی پنجاه درصد افزایش قیمت چرا هیچ بحثی در مورد این شرکت و خودروهای تولیدی این شرکت نیست وانت کارا با بدنه چند دهه پیش افزایش ۵۰درصدی داشته

  • حسین ارسالی در

    در این ثبت نام خودرو عدالتی دیده نمی شود چون الان بازار همه کالاها دست یه عده سرمایه داران منتصب به دولت فعلی و دولتهای قبلی هست و مجلس و دولت قدرت نظارت را ندارد همه گفته ها فقط شعار هست بس
    خدا به داد مردم برسد با این گرانی بی رویه و ظالمانه

  • احمدی ارسالی در

    سلام من یه نیسان دارم نمیتونم ثبت نام بک نم

  • ناشناس ارسالی در

    من یه نیسان دارم نمیتونم سواری ثبت نام ب کنم

  • یارقربتی ارسالی در

    من یه پیکان پژویی سگی خراب دارم که چندسا له افتاده در خونه بلانسبت سگم نمیخردش دو لت هم که بر نمیداره حالا پلاکش برام شده دردسر

  • محمد ارسالی در

    با سلام. لطف میکنید پاسخ سوالم رو بگید.< br /> آیا کسانی که پلاک جاری بالای ۳ سال دارند میتونن ثبت نام کنن؟ یا کلا همه کس انی که پلاک جاری دارن نمی تونن ثبت نام ک نن

  • Ss ارسالی در

    سلام.اگر درـدومرحله باید تمام وکمال قیمت خودرو واریز شود.پس این چک واین قید کردن تسهیلات چیه.تسهیلات یعنی قسط بندی کردن چندتا چک میگیرند تا اقساط تمام بشه مردم را چی فرض کردید

  • ناشناس ارسالی در

    اگه کسی میدونه جواب بده! چک باید به نام شخص باشه، یا از کسی میتونیم بگیریم ؟

    • ملاحی ارسالی در

      به اسم خودتون باشه ...احتمال زیاد این شرط به زودی برداشته بشه

  • علی ارسالی در

    باسلام.باز یه نوع دزدی واختلاس جدید.البت ه این سری دزدی جالبتره.

  • رامین عالی ارسالی در

    سلام این چکی که میگیرن به مبلغ۳۹،۱۰۰،۰۰۰ ریال باید به اسم ثبت نام‌کننده باشه یافر قی نداره چک به اسم هر شخصی باشه؟
    ل طفا اگه کسی میدونه جواب بده

    • ناشناس ارسالی در

      فقط به نام شخص متقاضی یعنی خود شخص که ثب ت نام میکنه.
      یعنی خاکبرسرشون با ای ن شرایطشو.من .من همه شرایط رو دارم فقط د سته چک ندارم. با اینکه پدرم کارمند بانک ملی هست ولی به این راحتی ها به شخص عادی دسته چک نمیدن

  • ناشناس ارسالی در

    آخه بی وجدانا این چه مدلش بعداز دوازده س یزده سال گواهینامه داشتن حالا هم که می‌خ وام طلامو بفروشم و ماشین ثبت‌نام کنم میخ واهید قرعه‌کشی کنید اگه توی قرعه‌کشی اسم م در نیاد نه تنها به ماشین نرسیدم تازه س رمایمم‌ازدست دادم‌‌نمیشه اول قرعه‌کشی کن ید بعد پول واریز کنیم

  • مرتضی ارسالی در

    سلام.یکی از شروط ایرانخودرو داشتن چک به نام شخص متقاضی هست .ما که دسته چک نداریم چه کار باید کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    آخه این چه مدلش من می‌خوام طلا مو بفروشم ثبت‌نام کنم اگه اسمم در نیاد شما ضروزیا نی که به منو امسال من میزنید و میدید تور و بخدا دست از سر مردم بردارید من که سیزد ه‌، چهارده سال گواهینامه دارمو ماشین ندا شتم الآنم بااین شرایط قرعه‌کشی نمی‌خوام ماشیناتو ‌ن ارزونی‌خودتون

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من خیلی وقته گواهینامه دارم ولی تا حالا هیچ ماشینی نداشتم اگه براتون امکان داره ثبت‌نام ماشیناتو به کسانی بدید که م ثل من خیلی وقته گواهینامه دارن‌ولی ماشین ندارن

  • رادوین ارسالی در

    آقا ما که گواهی نامه نداریم چکار باید بک نیم

  • کامران ارسالی در

    سال ۹۶ ساندرو ثبت نام کردیم هنوز ندادن و الانم ۳۶ ماه نشده حق ثبت نام نداریم تف به ذات تون

  • رادوین ارسالی در

    س.ما که تا به حال نتوانستیم گواهی نامه ب گیریم چکار کنیم 🤔🤔🤔

  • آرش ارسالی در

    واقعا خدا خیرشان بدهد نمی خواهد ثبت نام کنید . تعهدات سال قبل را بدید تیبا برج ۵ پارسال را ندادید . بعد ۳ماهه می خواهید ماشین بدید . یعنی بی خیال ثبت نامی ها .

  • علی ارسالی در

    خوبه

    • مهدی ارسالی در

      این قوانین و شرایط و قیمت هارو ببرید هر کجای دنیا نشون بدید بی برو برگرد بهتون ا قامت میدن 😂😂

  • حامد ارسالی در

    آقا با این شرایط دیگه کسی نمیتونه ثبت نا م کنه هرکس که گواهی نامه داره یه لگن داغ ون مدل پایین داره ویه پلاک فعال

  • پارس=سگ.عیران=ویران ارسالی در

    این دیگه چه جاییه ادم خندش میگیره ادعای تمدن ولی در اصل بی تمدن در قرن ۲۱

  • پارس سگزاده ارسالی در

    خیلی باهالین شما خخخخ

  • رضا قربانی ارسالی در

    برای خرید ماشین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ووقت بخیر من ماشین ب نامم هست ولی ف روختم تعویض پلاک نرفتم هنوز چون یه مقدار ازپولم موندا چرانمیتونم ثبت نام کنم اخ ب اپول ناچیزم نمیتونستم ماشین بخرم چرا شرا یطت اینهمه سخته خوب الان خیلی هاراحت ب ن ام فک وفامیلاشون ثبت نام میکنن شنیدم که میگم فقط عرصه برای ماتنگه..پیگیری کنید ل طفا

  • فلااح پور ارسالی در

    به اندازه ای که ماشین دارین ثبت نام کنید اگر بیشترازظرفیت موجودثبت نام کنید اینم یک نوع کلاه برداریه

  • کورش ارسالی در

    سلام.این که میگن خودرو نخریده باشیم منظور اینه که صفر نخریده باشیم از کارخونه یا خودرو داخل بازار هم جزوشه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.آقایون عاقل شما چرا نگرفتین منظورشو ن و. چون تولید پراید و ۴۰۵ و سمند و متوق ف کردن دارن فروش ویژه میزنن که مردم حواس شون پرت شه از توقف و کرونا و گرونی بنزین و گرونی بقیه اجناس....چقد ساده ایین.واق عا هرکی بره ماشین بخره خیلی خره.اگه میخو استن ماشین بفروشن که بعد یک سال نمیگفتن تولید نداریم پول و بر نمیگردوندنن.

  • فرزان ارسالی در

    من یه پراید داغون و تصادفی دارم و مسلما به خاطر شرط پلاک جاری نمیتونم به اسم خود م ثبت نام کنم. خواستم حداقل به اسم یکی ا ز اعضای خانواده بگیرم که اونم نمیشه. چون چک میخوان به اسم خریدار. الان با این شر ایطی که گذاشتید به نظرتون خیلی لطف کردید در حقمون؟

    • M ارسالی در

      اگه قبل این طرح ثبت نام کرده باشی، شرط گ واهینامه شاملت میشه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاش درست باشه من که از بی ماشینی خیلی دارم زجر می کشم ولی ی نفر رو می شناسم که سه تا شاسی داره الانم می خواد به نام زنش ی ماشین ثبت نام کنه ایا این انصافه ما که برای ی لاستیکش زاریم اونا باید چهار تا چهارتا ماشین سوار بشن کاش بشه اول قرعه کشی کنن بعد پولو بگیرن من باتمام تلاشم می خوام این پولو جور کنم اگه اول پولو بریزیم از کجا به شانس من دربیادتورو خدا به نظرات این مردم با وفا وشریف ایران احترام بزارید

    • ناشناس ارسالی در

      شما اول بگو ببینم دسته چک به نام خودت دا ری یا نه؟
      اگر نداری بیخود پول جور نکن چون باید دسته چک هم به نام خودت باشه

  • علی ارسالی در

    لعنت بر پدر ومادرتان ای دزدان کتو شلواری انشالا زنو بچه هاتون مبتلا به درد نا عل اج شوند

  • احمدرضا ارسالی در

    به نظرم برای حذف کامل دلال ها بهتره خودر و ها را اول به سرپرست خانواده ای که ماشی ن نداره بدین بعداً بدن به دلال هایی که ا سم همسر یا فرزند خودشون را نوشتن

  • احمدرضا ارسالی در

    اولویت با سر پرست خانوار زن بعد مرد

  • محمدرضا ارسالی در

    الان من دسته چک ندارم ماشین بهم نمیدن واقعا اینا مردمو مسخره کردن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من کدکا








    ربری گرفتم 22اردیبهشت من باید این

  • علی عباسپور ارسالی در

    سلام .ببخشید من که سال ۹۴ از ایران خودرو سمند خریدم و الانم دارم استفاده میکنم ا یا میتونم ثبت نام کنم باز .تو همین دوره عید فطر که میگن یا نه؟چون میگن پلاک فعال نباید داشته باشی؟ایا این پلاک فعال برای ۳۶ ماهه یا کلا دارن میگن؟

    • بنده خدا ارسالی در

      پلاک فعال یعنی ماشینی که دارید

  • صبا٥٠٪‏ ب ارسالی در

    ٥٠٪‏ بقيه وجه رو چجوري بايد پرداخت كرد؟؟ ؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ٥٠٪‏ ما بقي چجوري ميگيرن!؟؟

  • خودم ارسالی در

    سلام،شما رو به خدا بیان همت کنین،ماشین ن خریم،تا قیمتها بیاد به نصف اینا...یک دست صدا ندارد همه با هم نهرین...من خودم موت ور دارم ،42ستل سن دارم ،متونم ماشین بخرم ولی با این شرایط هرگز ننیهرم...پول بدی اگه برنده نشدی ،بعد دنبال پول بدپیی

  • zds ارسالی در

    والا با تمام این فیلتر ها من شرایط خرید محصولات ایران خودرو و سایپا رو دارم اما از ساعت 1 نصف شب تا همین الان که این پیا م رو میزارم دارم تلاش میکنم
    اما ح تی نتونستم محصولات رو ببینم یا اطلاعات خ ودم رو تکمیل کنم
    تنها خطای " در برقرای ارتباط با سرویس امتا مشکلی پی ش آمده لطفا دقایقی دیگر مجدد تلاش فرمایی د" رو دارم دریافت میکنم
    این درسته که با این همه فیلتر گذاری آخر آدم نتونه قرعه کشی شرکت کنه.

  • Ali reza ارسالی در

    بخداوندی خدا مطمئن باشید ظلمی که یه عده دزد کلاه بردار دارن با ملت ایران میکنن ر وزی انشالله خداوند دامنشون را میگیره این چه قانونی هست که کسی پلاک خوردرو به اسم ش هست اونم خودرویی که ده سال استفاده کرد یم الان بخاطر همون پلاک و خودروی قدیمی ن تونی واسه خانواده ات یه ماشین مدل بالاتر بگیری چی از این بدتر شما هفت خان رستم ک ه جای خود دارد هزار خان هم بدتر واسه ثبت نام گذاشتید اونم بعد پول مردم می گیرید میزنید تو حسابتون. به اسم قرعه کشی که آ یا خوردرو بهش تعلق بگیره نگیره هر طوری م ا ایرانی ها زندگی کنیم هر بلائی سرمون بی اد واقعا حق ماست چون هنوز شیوه اینکه چطو ر باید زندگی کنیم را نمیدونیم بجای اینکه تو فروش خودروهای رقابت باشه بین شرکتهای فروش خودرو بین مردم واسه خرید رقابت هست حاضریم یکسال پول مون را به حساب شرکتهای خودرویی بخوابانیم که شاید یه ماشین به م ا بدن
    خدا نگذره ازشون دوستان برید تو پیج وزارت صمت و شبکه خبر شاکی بشید ک ه تکلیف ما که یک ماشین قرازه داریم پلاک به اسممون هست تکلیفمون چیه
    این مم لکت و کشور واسه کله گنده ها و آقازاده ها هست ما ها انسان نیستیم

  • خاجوی ارسالی در

    سلام
    خب این کار ما دلال ها باید چ کار کنیم چندسال شغلمون بوده حداقل برای ش اغلین در این موضوع یک راه کار یا استثنا قرار بدهید

  • اسحاق ارسالی در

    عزیزان سلام
    کمکم کنید ،کجا باید ث بت نام کنم؟هرچی و هرجا رو بگی زدم هیچ سا یتی باز نیست
    من یه وانت پراید میخ وام

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز اینا همه دروغگو و دزدن حیف نیس ت پولتو بدی به یه ماشین ک شکل دمپاییه وا منینتش صفره

  • mehrani14@ ارسالی در

    واقعا اینقدر مردم رو خر فرض کردین خوب چر ا پول رو بگیرین که بعد هفت روز تحویل بدی ن وقتی شرایطی که گذاشتین رو ندارن سیستم رو جوری طراحی کنید که نشه ثبت نام کرد.. یا خوشمزس که نفری ۵۰میلیون از همه مردم ب گیرین که ارقامش سر به فلک میزنه و بعد هف ت روز برگردونین.. حداقل اگه خدا و اخرت ر و قبول ندارین مثه خودم حداقل انسانیت داش ته باشین بخدا شماها انسان نیستین واقعا ن یستین خجالت بکشین تا کی اخه.. سیرمونی ند ارین بابا چقد دیگه بس کنید من دلم بحال خ ودم نمیسوزه بخدا دلم به حال نسل های ایند ه داره میسوزه بس کنید تمومش کنید این دم و بساط تون رو.. اح حالمو بهم زدین از این خراب شده ایران با مسئولینش

  • ايراني ارسالی در

    خوبه تو قسمت انتخاب حيوان مورد علاقه نام يكي از مسئولين رو بنويسند.

  • امیر ارسالی در

    خدایا ما را از شر این ظالمین راحت کن

  • یک کارگرکه اول مالیات میده بعدحقوق میگیره ارسالی در

    هرچی قانون میگزاریدبه ضررادمابدبخته یک خ انواده سه نفره که سه تا گواهینامه داره م ی‌تونه سه تاماشین داشته باشه یک خانواده پنج نفره هم مثل ما که یک گواهینامه داره باید همان ماشین غرازه ده سال پیشاسواربشه وبعدسه سال که جون میکنیم هم ازنظرمالی و هم ازنظرگذراندن هفت خان رستم ثبت نام ،نت ونیم ماشین ثبت نام کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    من با این روش ثبت نام موافق نیستم

  • ریس جمهور ارسالی در

    لعنت به این مدیریت بی لایق. ماشین 20 میل یونی را می دهند 80 میلیون . آن موقع هم م نت سر مردم می گذارند . کل دنیا ماشن را ا ول تحویل می دهند بعد پولش را می گیرند . اینجا اول پول زور بعد لگن می دهند. خدا ل عنتتان کند. هی دارند میگند دولت داره به فکر مردم است .بابا این خودروسازی ها شخصی نیست که دولتی هست چطور نمی توانید قیمت را کنترل کنید.

  • Prisa ارسالی در

    یه سوال من نمیفهممش این موضوع چک رو
    یعنی ما نصف مبلغ رو میدیم سه ماه بعد ماشین بهمون میدن یه چکم میدیم تا اون تار یخ ۱۴۰۰ و سندم در رهنکشرکت تا اون موقع؟!
    اگر کسی میدونه بهم بگه این موضوع رو

    • علی ارسالی در

      خب چک گرفتن یه نوع سنگ اندازی هست. فک کن م شما چک رو میدی بعد از اینکه اسمتون برا ی قرعه کشی در اومد. سال بعد هم فک کنم هم ون چک رو به همراه سند که گرو هست بهتون پ س میدن.جزیات بیشترش رو بعدا بپرسین

  • ناشناس ارسالی در

    من دسته چک ندارم میتونم ثبت نام کنم

  • ناشناس ارسالی در

    مرگ بر آمریکا 😂😂😂😂😂😠

  • سعید ارسالی در

    چرا اول پول میگیرن بعد قرعه کشی میکن نمیشود اول ثبت نام کن بعد اونا که اسمشون در اومد بگن پول بدن دزدی تو روز روشن از این قشنگ تر هم داریم میدونی چقدر پول میشه تو رو خدا یه خورده فکر کنید من پولشو دارم میتونم ۳ تا ماشین هم بنویسم شرایطشم دارم ولی چرا اول میگن پول بریزد بعد قرعه کشی میشه بعد اسمشون در نیومد پهلوون پس میدیم خوب اول اول ثبت نام کنید هر کسی در اومد اسمش بگید کامل پولشو اصلا بده دزدی دیگه شاخ دم نداره

  • هادی ارسالی در

    یعنی تو روحتون برای این قوانینتون
    چک صیادی از کجا بیاریم شما که پول نقدتون رو میگیرید سندم گروتون هست دیگه چه مرگت ونه
    شش هزارتا شش هزارتا می‌دین ی ه نفر
    ولی رسید به مردم کلی شرط و ش روط واقعا دیگه این مملکت درست شدنی نیست

  • ناشناس ارسالی در

    نخرید بابا اینا همه کلاه برداریه

  • محمود ارسالی در

    این چک دیگه چه صیغه ای هست
    اخه اونی که دسته چک داره نمیاد این شکلی ماشین بخره
    میگین میخواین دست دلال رو کوتاه کنید
    حالا بنظرتون چک رو ما داریم یا دلال
    ای بابا...........

  • Elahe Zahedi ارسالی در

    دوستان باید حتما چک بنام خوده کسی ک ثبتن ام میکنه باش یا میشه چک از کس دیگه داد؟؟ ؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من میتونم یه ماشین ثبت نام کنم با د سته چک بابام...خودم ندارم

  • ناشناس ارسالی در

    این بار هم مثل دفعات قبل افراد عادی موفق به ثبت نام نخواهند شد چون همیی ابتدا بر ای تایید احراز کارت بانک سایت باز نمیشه. .پس در هر مرحله باید منتظر سوپرایز باشیم .

  • میرزایی ارسالی در

    چک حتما باید به نام خریدار باشه میشه به اسم اعضای خانواده باشه اخه الان چک صیاد از کجا بیاریم؟ وقتی همه اش می خواهند بگی رند خوب اون دو میلیون باقی مانده را هم ب گیرند چک می خواهد چیکار؟

  • کاظم ارسالی در

    خب چه نوع ماشینی و با چه قیمتی میخان بد ن؟؟؟

  • سعید ارسالی در

    حالا کسی که دسته چک صیاد نداره باید چیکا ر کنه

  • ناشناس ارسالی در

    ینی فششششششش تواین وضعیت

  • وحید منادی ارسالی در

    حجت دهنت صرویث طوی این ۶ثال کجا بودی طو لعنطی😂😂والا من مدیر عامل ایرانخودرو یا س ایپا بودم حتما یه خودرو مجانی میدادم بت بسکه خندیدم😂😂👍

  • محمد ارسالی در

    خداکنه همین که گفتن باشه....سرکاری نباشه

  • سلام من ۹ماه پیش ماشینم فروختم‌ اما پلاک توراهنمایی بنامم هست الان ماشین بنامم نیست میتونم ثبت نام کنم ارسالی در

    سلام ۹پیش ماشینم فروتتم اما پلاکم تو راه نمایی هست میتونم خودرو ثبت نام کنم

  • ابوالفضل حسینی پور ارسالی در

    سلام اخه چرا الا اومدید شرایط جدید رو ابلاغ میکنید مگه میشه دو روزه رفت دسته چک گرفت مگه به جوان ۱۸ ساله همین الا دسته چک میدن .همین کارها رو میکنید که مردم باورتون نمیکنند وتا ابد دزد سرگردنه خطابتون میکنن در کل خدا جوابتونو بده

  • از اصفهان ارسالی در

    خانم بنده در ۱۵ بهمن سال ۹۷سمند EF7 ثبت نام کرده تاریخ تحویل خودرو را۹۸/۱۲/۲۹ د رج کرده بودند در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸ طی تم اس نمایندگی رفتیم ومابقی پول را پرداخت ن مودیم و مطرح شد که تا۶۰ روزدیگر خودرو تح ویل می گردد تا امروز۷۶ روز( ۴ اردیبهشت۹۹ ) است فقط برگ فروش خودرو وکارت طلایی وبی مه را دادنند وهر موقع اعتراض کردیم که چر ا خودرو را تحویل نمیدید می گویند هنوز پل اک ننشسته است حالا که دارد تحویل خودرو ط ولانی میشه وبا طرح جدید واین قیمتی که مط رح است برای تحویل سه ماهه تکلیف ما چی م یشه هنوز بعد از حدود۱۵ ماه هم پولا دادیم هم افت قیمت در ثبت نام جدید شده و ما نه سندونه کارت سوخت ونه خودرو را تحویلمان شده انتظار میرود از دستند کاران که مابقی پول های اضافی را که از بهمن ۹۷ داده ایم را بروز اودت دهند به خدا ما این پول را از بانک با سود ۱۸ درصد وام گرفتیم وروا ن یست این همه متضرر شویم

  • sama ارسالی در

    سلام.. ببخشید پلاک فعال چیه دقیقا منظورش؟ یعنی من که برج ۸ ماشین فروختم پلاک فک کردم غیرفعاله؟؟ پلاک موتور هم مهمه؟؟

  • همایون ارسالی در

    چک می خواهید واسه این ماشین های لگن، اونم چک صیادی که بایستی کلی سگ دو بزنی ومراحل هفت خ آن رو بری..
    اگر قرار نیست ماشین های موندتون به مردم برسه الکی دلخوششون نکنید.

  • ناشناس ارسالی در

    اگه چک نداشته باشیم میشه ثبت نام کرد

  • سمیه عسکری ارسالی در

    چک برای چی میخواهند مگه قرار نیست پول ماشین رو نقدا طی دو مرحله بگیرن؟

  • توکلی .بیمه پاسارگاد ارسالی در

    یکسال خودروی بنده به سرقت رفته.وبه آگاهی اعلام شده.وتولیست قرمز قرار گرفته
    با این وجود میتوم ثبت نام کنم.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا من یه جوون ۱۸ ساله برای خودم متاسفم که دارم‌تو ایران زندگی‌میکنم اخه بیناموسا من چک از کجا بیارم برای یه‌ماشین بدرد نخور
    جوونای کشورای دیگه بنز و بی ام‌و دارن ما هم‌دنبال پراید قراضه باکلی اماواگر
    از اون طرف پدرم بخاد بخره پراید قراضشو چیکار کنه مگه‌میشع پلاک فعال نداشته باشه ادم
    الان ۹۰درصد ایران دیگه یکی از ماشین قراضه های شما رو‌دارن پس قطعا هم پلاک دارن الان بخان از ماشین قراضه هاشون به ماشین معمولی برسن باید چه شکری بخورن
    کلن ۵۰تومن‌پول داریم گفتیم‌پراید هم‌میفروشیم یه پرشیا بگیریم اما حالا نمیتونیم اون ۵۰تومنم روز به روز ارزشش میاد پایین تر

    • ح.ص ارسالی در

      دو ساله میخوام ماشین اسم بنویسم نتونستم. .فقط هرچی کار کردم رو پولم گذاشتم چون دم ب دیقه گفتن ماشین گرون شد..ارواح مرده ه اتون نکنید این کارارو،،بسه دیگه...آخه چر ا شماها سیر نمیشین.اگه صدا این ملت در او مد دیگه هیچی جلودارش نیس بخدا..بابا بخدا برکت پولم رفت.من با فعلگی این پولو جور کردم..بابا همه داراییم همین ۷۰،،۸۰تومنیه که دارم..بذارید ی ماشین زیر پای ما بیفت ه..بخدا اگه پول آزادشو داشتم میخریدم و ا ینقدر مخمو درگیر این بحثا نمیکردم..چرا ا لان آقای رییسی که حرفشون سنده هیچی نمیگن که اینا هر کاری دلشون میخواد میکنن

  • سجاد رضایی ارسالی در

    حالا آدم با منت تو این زمونه بره قرض کنه اونم با هزار منت بعد قرعه کشی میشه.!!!< br /> خود مسولین خواهشا خودتون تنهایی فک ر کردین؟
    یا از خارج کمک فکری وارد کردین

  • ناشناس ارسالی در

    اینا خودشو هم دلال هستن هم دزد ووووو چیز ای دیگه آخه منی که اگه پولدار بودم دسته چک داشتم میومدم میرفتم ماشینای آشغاله ای ران خودرو با سایپا رو میخریدم آخه نفهما بی سواد این چه فکر کردنی بود که کردین حا لا همه چیز ب کنار چک گرفتن چیه ما که پول و کامل میدیم تازه چکم میخواید برید بابا ریدین با این کاراتون بسه دیگه تا کی دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    برید بابا ماشینا تونو بزارید تو چاه فاظلاب بزارید مردم نخرید ببینیم چکار میخوان بکنن کی ماشینا شونو می‌خرن ب دن ب همون کسایی که میگن دلال بخرن مطمعن باشید هیچ کسی با این قیمت‌های بالا از بازاریا هم نمیتونن بخرن اقتصاد خودشونو نابود میکنن

  • مهران جلودار ارسالی در

    در صورت موفقیت مشتری در قرعه کشی دارا بو دن و ارایه چک (( صیاد )) بنام شخص مشتری الزامی است
    این یعنی چی؟؟؟؟ چک رو باید ب کی تحوییل بدیم؟؟؟

  • Ali ارسالی در

    دوستان یک سوال داشتم کسایی که ثبت نام میکنن
    و داخل قرعه کشی اسمشون در نمیاد پولشون رو کی تحویل میدن ؟؟؟!

  • Razie ارسالی در

    خدا ازشون نگذره. من همه شرایطشو داشتم شر ط چک به نام خود شخص چه صیغه ایه آخه؟
    اونم با این وضعیت سختگیری بانکها برای صدور دسته چک🤬

    • حسین ارسالی در

      دوستان شرط چک رو حذف کردند نگران نباشید فعلا چک نیاز نیست

  • از زبال دلال ارسالی در

    فکر کردین این دفعه باز مصرف کننده اصلی م اشین میگیره ؟ زهی خیال باطل!
    منه د لال ماشین هامو از قبل به اسم مادرم کردم< br /> ماشین مینویستم به اسم همسرم بچم پد رم خواهر کوچیکم و یا کلی شناسنامه دیگه . ..
    آخرم یا میفروشم راحت با یذره پا یین تر از بازار به صورت قولنامه ای 1 سال بعد سند میزنم یا مثل همین خودرو لیزینگی ها
    من دلال از قبل میدونستم مهره ه امو چطوری بچینم
    حالا تویی که رانند ه اسنپ و یا ... هستی ماشینت خرابه و ماشی ن سالم میخوای آخرش مشتری خودمی !!!

    • ناشناس ارسالی در

      یه راننده تاکسی بیش نیستی تو😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    ماشین های بد بورس که تو ارزونی هم مشتری نداشت گذاشتند برا فروش و زیر آفتابی ها که به علت کسری قطعه یا بیشتر فروختن نگه داشته بودند و
    ماشین باید یک مبلغی بمونه برا سند اینجا برعکسه تسویه میشه هیچ،پول سند دادن هم که مربوط به شرکت فروشنده میشه خودت میدی با چک
    اگه راست میگید بیاید ۲۰۶تیپ۵ یا ۲۰۷ یا پارس سال بدید تولید روز VIP اتاق ت،تسویه هم که میشه باید سند

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشین من یک پلاک عمومی فعال دارم
    آیا میتونم تواین طرح ثبت نام کنم یانه؟

  • پیام ارسالی در

    یکی بگه چک صیاد الزامیه یا شایعه اس خواهشا ج بدید

  • ابراهیم ارسالی در

    به نظر شما کدوم خودرو را ثبت نام کنیم شانسمون بیشتره

    • آرش ارسالی در

      پراید 151

  • حجت ارسالی در

    سلام . ببخشید ما که رانند تاکسی هستیم و پلاک عمومی داریم امکان ثبت نام داریم یا خیر . لطفا کسی میدونه راهنمایی کنه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من راننده تاکسی هستم پلاک به نامم ه ست میشه ماشین ثبت نام کنم لطفا بهم جواب بدید ممنون مبشم

  • محمد ارسالی در

    یعنی چی الان من به پیکان دارم میخوام یه پژو بگیرم و چک هم ندارم چه خاکی بریزم سر م یعنی اینو بفروشم که شااااید قبولکنن بر ام ماشین بدن و سه ماه بی ماشین بمونم خدش م من چک ندارم این چک چیه اخه یعنی چی واق عا بابا مول ادم بفروشین منی که کار گرم م یخوام ماشین بخرم وگردشحیاب خوبی ندارم وچ ک نمیدپ بهم و یه پیکان خراب دارم چیکار ک نم این یی که شما گفتین رو انگار یه بچه ۳ساله گفته بابا این باز قیمتارو میبره با لا چون کسای خاصی میتونن بخرن و یه سال م اشین صفر تو بازار پیدا نمیشه و هرکی هر چ ند بخواد میفروشه یعنی یه قیمت سه برابر د یگه خداااییی چرا اخه

  • مهسا ارسالی در

    اونی که دست چک داره ماشینم داره😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    ایا اگه کسی پلاک تاکسی داشته باشه نمیتون ه ثبت نام کنه؟؟

  • من ارسالی در

    من یه پراید دارم مدل 87که دیگه از ماشین بودنش فقط همون پلاکه هستش.چطور باید یه م اشین نو بگیرم.پلاک هم هیچکی قبول نمیکنه بنامش باشه.دو سه تا پلاک یارانش میقطعه

  • مجتبی ارسالی در

    آقالطفا اگر کسی اطلاع داره بگه این فروش فوق العاده فقط همین یه باره یافته ها و م اه های دیگه بااین شرایط هست؟

  • صنم ارسالی در

    ی سوال من ی ماه پیش ماشین مو فروختم ایا به منم ماشین تعلق میگیره؟

  • مصطفی ارسالی در

    یه نفردسته چک نداشته باشه نمیتونه ثبتنام کنه؟خدا کمکم کن بتونم دسته چک بگیرم .. ..با این اوضاع بانک ها

  • ناصر ارسالی در

    سلام ایکاش اول قرعه کشی میکردند ، بعد پو ل از مردم میگرفتن، اینجوری برای خود خودر وسازان هم خوب بود ازدردسر استرداد پول او نایی که برنده نشده اند راحت بودند...
    من همه شرایط 10 + 1 اونا را دارم...ف قط یک مشکل کوچیک اونم پول اولیه را ندارم ...همین.

  • سعید ارسالی در

    چکم کجا بود مگه ملک دارم چک داشته باشم ک ار درست حسابی هم ندارم اینا مردم رو مچل کردن

  • داود ارسالی در

    یکی دوماهه ماشین تحویل گرفته. حالا ماشینش رفته دره. اون بیچاره چه جوری ماشین بگیره؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    من دی ماه 97 ثبت نام یک دستگاه تیبا 2 کردم بعد گفتن نداریم تبدیل به کوییک میشه قرار شد بهمن 98 تحویل بدن الان خرداد هست تحویل ندادن میگن نمیدونیم کی تحويل میشه
    الان هم دارن مردم رو فیلم میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    این بند را بردارید همه یه ماشین قراضه دارند که پلاک به اسمشون باشه خیلی مسخره هستند

  • سجادسلطان محمدی ارسالی در

    من تا حالا ماشین ثبت نام نکردم .سال94ماش ین خریدم.یه سال ماشین فروختم پلاک یه سال غیرفعاله .همه شرایطو دارم میتونم ثبت نا م کنم

  • محمد ارسالی در

    دم مردم گرم حرفهای دلم منو زدن .من هم نم ی خوام تکرار کنم.فقط چرا کسی نیست که پاس خی به این حرفها بده .چه خوبه یه برنامه ز نده در تلویزیون بزارید تا مردم رو نسبت ب ه این همه دروغ و وعده آگاه بسازه.

  • محمد ارسالی در

    سلام.آیا کمپرسی که یه ماشین سنگینه هم جز و پلاک فعال حساب میشه؟

  • Amir ارسالی در

    سلام دوستان درست توضیح ندادن پلاک فعال منظورشون تو ۳۶ ماه گذشته یا کلا چو متنشو بد نوشتن اگر کسی واقعا اطلاع داره لطفا بگه چون من خودم ۲۰ دفعه خوندمش متوجه نشدم منظور چی هست

    • ناشناس ارسالی در

      کسی که پلاکی به اسمش هست نمیتونه ثبت نام کنه

  • ناشناس ارسالی در

    س ملت اصلا نخرید بعد التماستون می کنند ب ه خدا

  • ناشناس ارسالی در

    نخرید هیچ خودرویی پولتان را به دزد ندهید

  • کمالی ارسالی در

    با کلی بد بختی پول جور کردیم حالا میگن چ ک.چک از کجا بیاریم تو این وضعیت.یه کارگر ساده چکش کجا بود اخه!!!

    • حسین ارسالی در

      شرط چک برداشته شد

  • سلام ارسالی در

    سلام متوجه نشدم برای خودرو ۶۰ میلیونی نصفش را واریز و بعد قرعه کشی نصف بعدی را می دهیم یا نصف را هنگام تحویل که سه ماه دیگر است

  • مونا صالحی ارسالی در

    همه پول میگیرن بعد میگن حداکثر سه بعد که دروغه توی تحویلهای پارسال موندم
    ب عد سایپا هر چی آشغالش بوده داره میده برا ی چی مدل پراید فقط دمپایی151 گذاشته
    بابا انصافم خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    اول مردها باید در اولویت باشند. چون سرپر ست خانواده هستن. ثبت نام برای عموم ازاد هست یعنی چی !!!!
    این که یه ماشین مدل بابا داره میاد به نام همسرش وپسرش ود خترش ثبت نام میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    باید مردها در اولویت باشند
    زن خانو اده ماشین واجبش نیست.
    چقدر مردهای ی هستن که سرپرست خانواده هستن وماشین ندا رن

  • کامران ارسالی در

    درود اینایی که تصمیمیم میگیرید بنده برج ۱۱سال ۹۶ در سایپا ساندرو ثبت نام کردم و قرار هم نیست بهمون تحویل بدن بعلت نداشت ن قطعه و تحریم تکلیف ما چیه انصاف داشته باشید و مارو درک کنید

  • مهدی ارسالی در

    با سلام این ماشین به قشر ضعیف نمیدن معتا دانمیگیرن😂اول قرعه کشی کنید بعد پول مردم رو بگیرین ۱۴روزم فرصت بدین دسته چک صیا د 😂چه صیغه ای

  • ناشناس ارسالی در

    جون مادرتون چک حذف کنین

  • ناشناس ارسالی در

    جون مادرتون چک حذف کنید

  • محمدعلی ارسالی در

    من که دوتا ماشین به ناممه ولی دست خودم ن یستن چکار کنم فروختم ولی به ناممه 😔😜

  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله ایران خودرو و سایپا با ظلمی که به مردم می کنند زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهند شد

  • محمد ارسالی در

    کاش شرایط چک بنام حذف میشد

    • حسین ارسالی در

      شرط چک حذف شد

  • سایپا ارسالی در

    نخرید ماشینای آشغالی رو

    • مهدی ارسالی در

      دقیقا

  • aryamanbaaty ارسالی در

    😬😴

  • سالاری ارسالی در

    من راننده تاکسی هستم من میتونم ماشین بنو یسم

  • بی نام ارسالی در

    من که یه دونه ماشین قراضه دارم چرا نباید ثبت نام کنم این چه کار یه مسئولان بی کفایت و را سر کار گذاشتن و نمیدونن چیکار کنن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدایی این دیگه حرف زوره اول قرعه کشی کنین بعد اگه اسممون دراومد پولو بگیرین ماکه باید طلاروبفروشیم پول ماشینو جور کنیم تکلیفمون چیه آخه مردم که همینجوری پول توجیبشون نریخته بیان ثبت نام کنن باهزاربدبختی باید پولشو جور کنن اون که پول داره که واسش مهم نیست کجاو چه جوری ماشین میگیره اگه واقعا نیتتون خیره که میدونم نیست پولو بعد قرعه کشی بگیرین ازمردم درراه رضای خدا یه کاری واسه بدبخت بیچاره ها بکنین

  • کاربر ارسالی در

    چک رو از کجا در بیارم؟😭

  • ناشناس ارسالی در

    سلام این روش هم فقط به درد پولدار ها میخ وره که دارند با گواهینامه مادربزرگشون که ماشین نداره دو تا دوتا ماشین ثبت نام می کنند و ما هم خانواده چهار نفره و چهار گو اهینامه یه دو دونه هم نمیتونیم ثبت نام ک نیم ، خواهشا این موضوع هم در نظر گرفته ش ود .

  • فلاح ارسالی در

    تا خر هست خر سوارم هست راهش تحریم و نخری دنه نه صف ایستادن

  • حسین ارسالی در

    سلام دوستان اگر کسی اطلاع داره لطفه منو راهنمایی کنید
    من یه مینی بوس دارم که باهاش کار میکنم آیا شرط نداشتن پلاک ف عال شامل خودروی عمومی مثل مینی بوش هم می شه یا خیر؟
    میتونم ماشین سواری ثبت نام کنم؟

  • امید ارسالی در

    باسلام بااین شرایط میشه ماشین رو تعویض پ لاک به نام یکی از خانواده کرد امانی؟

  • ت ارسالی در

    خدا لعنت کنه هرکی مسئول این بدبختی مردم بازار ماشین بگند کشیدید. بعد الان نوبت جیب مردم کارگرو بیچاره است که ۲۰ یال پس انداز کردن برا ماشین. قرعه کشی دیگه چه صیغه ای مگه میخواید مردم بفرستید مریخ. چک صیاد کسی داره که ۵ تا ماشین جلو خونشونه. نه ما ما بدبخت بیچاره ها کل پول میگیری چک گذاشتی که ما نیایم. عمو داییت بیاد ماشین بگیره. امام زمان بزنه تو کمرتون. شرکت هاتون اتیش بگیره یه شب بره هوا راحت شیم. حداقل اگر خر بخریم در همسایه چپ نگاه نمیکن.

  • Aria ارسالی در

    پلاک فعال نداشته باشیم یعنی اینکه خودرو نداشته باشیم یا پلاک اون ماشینایی که پیش فروش خریدین چند وقت پیش ؟
    کسی م یدونه؟

  • احمد فوادی ارسالی در

    دسته چک باید به نام خود فرد باشه ؟ اگر ا ز پدرم باشه نمیشه کسی هست بدونه ؟ چون من دانشجویم دست چک ندارم

    • احمد ارسالی در

      سلام .فعلا رط چک به نام خود طرف برداشته شد

  • Javad ارسالی در

    کسیکه پلاک فعال داشته باشه میتونه ظرف ای ن چند روز ماشین شو بفروشه و ثبت نام کنه. ..
    میشه راهنمایی کنید؟

    • عباس ارسالی در

      والله ما هم توش موندیم
      کسی هم پاسخ گو نیست ، هیچ مرجعی معرفی نکردن که مردم سوالات خوشون بپرسن.
      خه خبرنگار لطف ا پیگیر این موضوع باشد😐

    • ناشناس ارسالی در

      من سال ۸۳ یه ماشین فروختم قرار بوده بک پ لاک کنن
      چند روز بیش محض احتیاط رفت م استعلام گرفتم تا هنوز پلاک بنام من فعا ل هست.
      الان تکلیف من جیه یعنی بخاط ر فروش ۱۱ سال پیشم که فک پلاک نشده شرایط ثبت نام ندارم؟!!!
      ۰۹۱۷۲۶۸۸۹۰۴
      بهم اطلاع دهید.

  • حسین ارسالی در

    دوستان من قبلا یه مینی بوس داشتم‌ ولی خیلی وقته فروختم وچون انتقال سند ندادم پلاکش به اسم خودمه. الان بنطرتون‌ تکلیف چیه؟میتونم ثبت نام کنم؟

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان آقای ظریف گفت خودتون انتخاب کردین
    چرا ناراحت

  • تارا ارسالی در

    خودرو سازهای عزیز اگه میخواین واقعا ماشی ن برسه دست اونایی که ماشین ندارن یه طرح میذاشتین اونایی که ماشین ندارن ولی گواهی نامه دارن لیست همشونو بانام میاوردین توا ینترنت بعد خودشون میرفتن میگفتن میخوایم یا نمیخوایم این طرح که زدین فقط بدرد خود تون میخوره چون باز آقازاده ۲۰۰۰۰خودرو می برند ۵۰۰۰باقی مونده اگه برسه دست مردم

  • اکبر ارسالی در

    باسلام.گواهینامه من سال نودوسه اعتبارش ت موم شده.تمدید نکردم.میتونم ثبت نام کنم.ل طفا اگه اطلاع دارید جواب بدید.

  • بچه شیعه ارسالی در

    باز هم دروغ
    ثبت نام در سایت خودرو ساز ارجات میده به سلیت امتا
    اونجا هم ازت شماره کارت بانکی میخواد وفتی وارد میکنی میگه نمیتونه استعلام کنه
    لطفا نگید بخاطر حجم مراجعات هست چون این سامانه امتا فقط مختص خودرو نیست و ساخته شده تا تمام سامانه های ایران رو سرویس دهی کنه. یعنی میلیونها درخواست در روز.
    با این حال الان 3 شبانه روز هست در ساعات مختلف از 3 شب تا 3 ظهر سعی کردم کارت بانکیمو ثبت کنن ولی با هر شماره کارت بانکی که وارد میکنم میگه استعلام نمیتونه بکنه
    جالبه توی خبر هم میگن ثبت نام شرو شدهذ50هزار نفر هم ثبت نام کردن...

    • مهدیه ارسالی در

      ساعت ۹تا ۱۲ ثبت کنید میشه
      مال منم دوروز خطا میداد
      یروز خطای ارسال کد تایید یروزم خطای استعلام شماره شبا.بالا خره ثبت شد

  • سعید ارسالی در

    با درود
    میگم منظور از پیش ثبت نام چیه ؟؟
    وچه سایتی پیش ثبتنام انجام میده؟؟

  • محمدرضا ارسالی در

    سلام
    من کامیون به نامم هست میتونم ثبت نام کنم یا ن؟

  • رستم برزگر ارسالی در

    سلام دوستان
    زمان وا ریزی ودیعه ا ول کی و از کدام سایت میباشد؟

  • داوود ارسالی در

    اقا نکنین اینکارو ماشینتونو بفروشین بعد به اسمتون در نیاد دوباره همون ماشین خودتون رو هم نیتونین بخرین ها بیچاره میشین ازما گفتن

    • ناشناس ارسالی در

      میشه دوتا سایت ثبت نام کرد

  • مهدی ارسالی در

    این مسخره بازی ها چیه؟!مثلا من یه پراید سواری دارم ولی برا کار نیسان میخوام.نیسا ن چه ربطی داره به سواری خانواده را که با نیسان جابه جا نمیکنن خاک بر سر خودتون و قانوناتون

  • فرشید ارسالی در

    سلام.ایا برای ثبت نام و خرید دست چک لازم ه

  • حسین ارسالی در

    با سلام بنده سال 89یه پژو 405از ایران خو درو خریدم الان ده سال گذشته میخام بعد از ده سال یه ماشین نو از ایران خودرو بخرم ولی با این جریان پلاک فعال که نمیشه به د لالت که تا دیروز بصورت روزانه ماشین می‌د ادید الان که نوبت به ما مردم رسید سنگ ان دازی میکنید واقعا بعد از ده سال حق ما نی ست یه ماشین نو بخریم .خدا خیرتان بده ،ای ن مشکل خیلی ها از مردم ایران هستش لطفاً حلش کنید

  • ناشناس ارسالی در

    کسی میخواد ماشین قدیمیشو تبدلیل به نو کن ه با این قوانین من ودر آوردی عجب عدالتی برقرار میشه
    باز شرط ۳۶ ماه عدم خری د از کارخونه منطقیه ولی این یکی واقعا مز خرفه
    باید به نبوغ قانون گزار احسن ت گفت

  • ناشناس ارسالی در

    آقا شرط و قانون الکی تحمیل مردم نکنید این حق هرکسیه که اول یه ماشین نو بخره بعد ماشین کهنه و اضافی را بفروشه ولی اگه تکراری شد بله منطقیه شروطی مثل ۳۶ ماه عدم خرید صفر یا هر شماره ملی یک خودرو باشه
    از مسعولین محترم درخواست می شود از تصمیمات غیر منطقی پرهیز نمایند

  • * ارسالی در

    سلام
    اگه قرار قرعه کشی بشه اول نا م نویسی بشه هر کی اسمش در اومد پول بده . ما چرا باید پولامونو بدون و سود و هیچی ب دیم ایران خودرو و سایپا؟که اونا سود کنن با پول ما یکی دو هفته کار کنن بعدم هیچ ه یچ؟

  • میلاد ارسالی در

    سلام من خودرو ثبت نام کردم ۲۰۶ میخوام عوض کنم پارس بگیرم امکانش هست

  • حسین مقدم ارسالی در

    طرف پرایدی داره که هرلحظه امکان انفجارش میره ، اینم پلاک فعال داره اونی هم که چن دین پورش و بنز داره پلاک فعال داره ، خدا ییش وقتی قانون میزارین ذره ای هم فکر پشت ش هست؟!!!!
    یا شما پول و میخواین چ ه فرقی داره از کدوم کارت بریزه ؟

  • امیر ارسالی در

    خواهشا جواب بدیدددد....همه کارهای پیش ثب ت نام کردم نام کاربری و رمز عبور میزنم و ارد میشم بعد با وجود اینکه لاگ‌این شدم ا خطار میده که (زمان اعتبار شما به پایان ر سیده است ) مگه میشههه!!!
    چیکار کنم راه حل چیه خواهشا بگید...

    • مهران ارسالی در

      برا منم همین خطا رو میداد ولی چن دیقه پی ش خیلیا گفتن تونستن ثبت نام کنن

    • hasan ارسالی در

      برای منم اینجوری نمیدونم باید کنم.

    • الوان ارسالی در

      بابا خودتو نکش ی پرایده دیگه نهایتا پرایده میکشت

  • حسن ازساوجبلاغ ارسالی در

    بنظر من شرط مربوط به نداشتن پلاک انتظامی فعال ناعادلانه است.اگرشخصی خودروی مدل پ ایین داشت وخواست یک خودروی صفر بخره باای ن شرط نمیتونه واین شرط باعث میشه دوباره بازاردلالانی که ازقبل خودروهای زیادی خری ده وپلاک کرده اند، گرم بشه واون بدبختی ک ه مثلا خودروی 10سال یابیشتر پیش را داره مجبورباشه بجای پرداخت قیمت مصوب وخریدمست قیم ازخودروساز،گرفتار دلال جماعت بشه و ا ینطوری بازار گرانفروشی خودروهای ازقبل خر یداری شده همچنان گرم میمونه.
    چون ق انون عطف به ماسبق نمیشه ومصوبات جدید شام ل خریدهای سابق نمیشه

  • اکبر ارسالی در

    سلام من پلاک ماشین سنگین ده تن به نام هس تم میتونم خودرو سواری ثبت نام بکنم

  • فرهاد ارسالی در

    سلام، بنده سال 96 ماشینمو قولنامه ای فرو ختم. سند به نام منه اما پلاک و کارت ماشی ن به نامم نیست. میتونم ثبت نام کنم؟

  • صادق ارسالی در

    دوستان من یک پلاک زرد)عمومی(به نامم هست ایا بازم میتونم ثبت نام کنم

    • ناشناس ارسالی در

      اره

  • رضا محمدی ارسالی در

    یعنی چی من سال 83 یک ماشین خریدم الان ن دیگه نمیتونم بخرم میگن هر کی یک ماشین پل اکم میخوام عوض کنم نمیشه بچم هرروز میگه بابا ماشین نمیخری منم که نمیتونم. بچم گر یه میکنه این چه وعض مملکته واقعا مسعول ه ای مفت خور بی احساسات

  • محمد ارسالی در

    سلام.آیافقط الان فقط یکبار ثبت نام میکنن د ولی هر ماه قرعه کشی یا اینکه هر ماه ثب ت نام میکنن و همون ماه هم قرعه کشی .اگه اسمت این ماه در نیومد میتونی برج بعدی با ز ثبت نام کنی یا فقط در طول سال همین دفع ه ثبت نام میکنن.

  • ناشناس ارسالی در

    شما که میگید پراید قراضه هست حالا برای ث بت نام ماشین گفته شده که پلاک فعال نداشت ه باشیم . پراید 15 سال پیش گه دارم چرا ن می تونم عوض کنم.

    • منصور ارسالی در

      ببخشید من یه پلاک دارم برا ۷ سال پیشه.ال ان بدم فک پلاک انجام بدم به نظر تون میتو نم توی ثبت نام تایید بشم

  • سعید ارسالی در

    در هر دو شرکت سایپا و ایران خودرو ثبت نا م کردم اما بعدا شنیدم که باید در یکی از شرکت ها ثبت نام میکردم چون باعث حذف از ق رعه کشی میشه.اگه واقعیت داره لطفا بهم بگ ین.برای اولین بار میخوام صاحب خودرو بشم.

  • ناشناس . ارسالی در

    با سلام
    بنده پلاک به نام خودم دار م و ماشین را فروختم ولی هنوز به نام بنده هست
    چرا نمیتوانم خودرو ثبتنام بک نم

    لطفا یک فکری برای این م شکل بکنید

  • حسن ارسالی در

    سلام من راننده کامیون هستم که تازه بازنش سته شدم کامیونم هنوز موجود هست ثبت نام ک نم برا من تعلق پیدا میکنه؟
    به پلاک فعال کامیونم گیر میدن؟

  • محمد ارسالی در

    اقا من یه کامیون به اسمم هست ایا میتونم ثبت نام کنم یا باید برم کامیونمو بفروشم از نون خوردن بیفتم تا بتونم یه پراید بخر م باااهاش مسافر کشی کنم فک کنم این ایده خودم جذاب تره ؟؟؟

  • صادق ارسالی در

    سلام ایا پلاک عمومی هم نباید بنام داشته باشی؟؟؟

  • امیر علی ارسالی در

    سلام والله فکر نکنم بااین شرایط جدید هم توفیقی به حال مصرف کننده واقعی بشه چون من خودم حین ثبت نام می دیدم که خیلی از برادران دلال عزیز با چندین کد ملی به اسم اقوامشان فقط بخاطر عرضه محصولات بعد از برنده شدن در قرعه کشی با اختلاف قیمت ده درصد نسبت به کارخانه به مردم عزیز ثبت نام میکردن ،بابا یه فکری بحال بازار خودرو بکنید عرضه رو زیاد کنید سوءاستفاده رو کم کنید واقعا این همه احتکار چی بوده ؟این همه مشکل از کجا آب می خوره ؟خدایا تو را به بزرگیت خودت دست بکار شو،البته ناگفته نماند که قوه قضائیه نیز خوب به این ماجرا ورود کرده کاش تا ریشه کن شدن این فساد ادامه پیدا کنه .

  • سیاوش ارسالی در

    سلام ببخشید دسته چک واسه چی هست حتما بای د به اسم خودمون باشه؟
    واقعا فکر ن کردن یه ادم 22 ساله از کجا باید چک داشته باشه /:

  • حسین ق ارسالی در

    به نظر که نمیخوان مردم صاحب ماشین بشن
    تعرفه خودرو رو بردارن تا رقابت ازاد بشه
    بعدش ایران خودرو و سایپا قیمت گذاری با خودشون باشه
    باور کنید هیچ کس با هیچ قیمتی از اینا ماشین نمیخره
    بعدش ورشکست میشن و وزرا و نمایندگان ک ه سهامدار این 2 تا شرکت هستن بی چاره میش ن
    این یه لوپ بسته هست
    مردم ه م باید همیشه ضرر کنن

  • کیوان ارسالی در

    سلام من دیروز۷/۳/۹۹ ثبت نام کردم ولی الا ن میخوام قبل قرعه کشی انصراف بدم . آیا ا مکانش هست؟

  • عدالت 🎭 ارسالی در

    خدایی درست نیست کسی ک هم خودش ماشین داره هم خانومش اونوقت بچش تازه ۱۸ سالش شده با اونایی که سنشون ۳۰ سال به بالاس دارن خرج زندگی رو میدن ولی هنوز نتونستن ماشین داشته باشن شرایط اینا یکسان باشه برای قرقه کشی .

  • کارگر ارسالی در

    خداوند بلایی بسرتون بیاره که روزی هزاربار آرزومرگ کنین
    مگه شما چقد شکمتون جاداره اخه این آهن پارها وبی کیفیت چقدمی ارزن چرا بفکرمردن نیستین

  • نوشین ارسالی در

    سلام .ببخشید من در سایت ایران خودرو ثبت نام کردم ولی نمیتونم خودرو انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید

  • Maha ارسالی در

    سلام، کسی میدونه انتخاب رنگ خودرو کیه؟آی ا بعد قرعه کشی یا زمان تحویله؟چون من ندی دم تو ثبت نام چیزی زده باشن.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من دوهفته پیش ماشینم به علت نیاز مالی فروختم والان پلاکم دست اون صاحب نمایشگاه ماشینه وماشین هم واسه فروش داخل نمایشگاهست ایا میتونم ثبت نام کنم وهیچوقت هم ماشین صفرنخریدم نه از نمایندگی نه بازار

  • ناشناس ارسالی در

    سلام مثلا کسی ساینا ثبت نام کرده همون قیمتی که داخل جدول قیمتا مشخص کردنم ۶۱_۲۲۰فکرکنم قیمت ساینا زدن باید طبق اون پرداخت کنه یا چیزی دیگه هم تعلق میگیره مثلا بیمه و،....‌قیمت کلی اش چند درمیاد تا از اون نمایندگی تحویل بگیریم،،لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم و

  • ناشناس ارسالی در

    چک دیگه نمیگیرن ،،،ایا درسته میگن ۳ تومن وجه نقد میگیرن این واسه چیه ،،ایا دوباره پس میدن موقع تحویل خودرو

  • میلاد ارسالی در

    سلام یه پارس ثبت نام کنم الان قبل ازقرعه کشی بایدپول پرداخت کنم ؟چقدر؟بقیشو کی ب دم؟

  • حسن ارسالی در

    مشتریانی که دارای خودروی سنگین باری و تج اری هستند امکان ثبت نام دارند؟

  • ناشناس ارسالی در

    مبلغشو اخر چطوری باید پرداخت کنیم!؟

  • فاطمه ارسالی در

    من نفهمیدم الان برا 206باید پول رو همون اول پرداخت کنیم یا نصف اول نصف دیگه رو م وقع تحویل میشه لطفا جواب بدید .

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرشون

  • علی ارسالی در

    ملتی که تحت حکومت ظلم به سر می برند به چ اپلوسی و حقارت گرفتار شده و عزت نفس و اع تماد به نفس خود را از دست داده است

  • ناشناس ارسالی در

    این ماشینا همه آشغالن

  • ناشناس ارسالی در

    این چه به صفر رسوندنی که هنوز بعد از دو سال ماشین آریو اتوماتیک منو تحویل ندادن؟

  • اصغر از تهران ارسالی در

    سلام چه بازاری بشه یه اقایی پلاک های ماشین زده به نام زن خودش رفته ثبت نام کرده

  • حسین ارسالی در

    از یه جهت این شرایط درست به نظر میاد و پای خیلی ها رو از این پیش فروش بیرون میکشه اما بی اشکال نیست بعضی ها ماشین کهنه دارن میخوان یه ماشین صفر بگیرن اگه تحویلش و قرعه قطعی بود طرف ماشین فرسودشو میفروخت خیالش راحت بود 3 ماه دیگه صاحب ماشین میشه .از طرفی درصد پولت رو نمیدن .انشالله که به موقع این ماشینایی که 3 سال احتکار کردن تو زیر آفتاب و برف بدن

  • ناشناس ارسالی در

    باید هرکی که ب نامه زنس یا بچش ماشین داره رو بزارن واسه بعد الان کسایی که تو خانوادشون ماشین ندارن اصلا نگرفتن اول بزارن البته هرکی که پولشو داره میاد بعد میبینی همه چی درست میشه

  • ناشناس ارسالی در

    باید هرکی که ب نامه زنس یا بچش ماشین دار ه رو بزارن واسه بعد الان کسایی که تو خان وادشون ماشین ندارن اصلا نگرفتن اول بزارن البته هرکی که پولشو داره میاد بعد میبین ی همه چی درست میشه پس ببینید خودتون دزدو دلال هستیت وگرنه میشه

  • حجت ارسالی در

    یه ماشین سپند گرفتم قصتی توی سال 87 س ه دفه جپ کردم و سافکار نامرد هم بد بو د بدترش کرد الان خاستم ماشین صفر بگیرم گفته نمیشه نمره ماشین به نام تو است شما که میگن همه چیز میدانی اما راستش هیچ ی نمیدونی بگو ملت چکار کنه مسخره هم خ ودتان هستین

  • وحید ارسالی در

    سلام ایا کسی که ماشین سنگین داره میتونه سواری سایپا یا ایرانخودرو ثبت نام کند؟

  • نیایش ارسالی در

    سلام ببخشید من تو ایران خودرو ثبت نام کر دم الان قیمت های سایپا رو دیدم پشیمون شد م آخه پول من با ماشین های سایپا هماهنگ ت ر ه اگه تو قرعه کشی اسمم دربیاد میتونم ا ز سایپا خودرو خرید کنم؟

  • علی ارسالی در

    سلام من یک ماشین پراید دارم مدل79با اون کار میکنم اگه بفروشم در قرعه کشی هم برنده نشم چکار کنم

  • ناشناس ارسالی در

    من میتونم تو هر دو خودرو ساز ثبت نام کنم ؟؟؟؟؟

  • ناصر ارسالی در

    در هر خودرو ساز میشه ثبت نام کرد که یکی اسم تو قره کشی دربیاد؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ملت ایران کاری کرده که درروز 100نفربرای نداری خودکشی میکنه 1000نفرسکته چرا بحق فاطمه زهرا نابودکنه خودتون با خانوادهاتون تایک هفته دعا میکردم اسممون برای ماشی دربیاد نشود چرا ملت دوزد ریس جکهورما هم داره ازجیب مردم برمیدارکه موقع رفتن جیب خودش پرباشه وقتی احمدی نژاد بود با50تمن یه کنی وسیله میخریدیم الان فقط یه ماست یکیلوی میشه چرا ماست ربگوجه پراید کلته هم ازآمریکامیاد که گرونه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها