|
کدخبر: 201862

پای علی دایی به دعوای استقلال باز شد

رکنا : در ماجرای اختلاف مربیان و بازیکنان استقلال و مدیران این باشگاه پای علی دایی هم به معرکه باز شد.

خروجی رپرتاژ آسام پای علی دایی به دعوای استقلال باز شد

به گزارش رکنا ، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان است. به تازگی کریستسانو رونالدو رکورد تعداد گل های زده علی دایی را شکست. این اتفاق با واکنش مثبت علی دایی و رونالدو همراه بود اما تازه ترین خبر از علی دایی برمی گردد به حضور او در دعوای استقلال . در ادامه صحبت های علی دایی و احمد مددی را بخوانید.

بعضی از صفحات هواداری استقلال ویدئویی را از علی دایی در مورد احمد مددی منتشر کرده‌اند که البته مربوط به سال گذشته می‌شود. در این ویدئو علی دایی می‌گوید مددی سخنگوی باشگاه سایپا بوده و چون خبر رفتنم را اعلام کرده باید به او پاداش می‌دادند و به همین دلیل این مدیر را به استقلال بردند. علی دایی در ادامه می‌گوید استقلال تیم بزرگی است و نباید چنین مدیرانی را در این باشگاه به کار گرفت.

علی دایی از فوتبال به دور است

هواداران استقلال یا حداقل بخشی از آنها این ویدئو را منتشر کرده و پای علی دایی را هم به معرکه مدیریتی و دعوای استقلالی‌ها باز کردند. البته دایی طی ماه‌های گذشته صحبتی در مورد فوتبال انجام نداده و این روزها همچنان به دور از میادین به سر می‌برد.

یکی از مباحث جنجالی هفته‌های اخیر اظهارات مدیربرنامه‌های رشید مظاهری بوده است. او ادعا کرده است مدیرعامل باشگاه استقلال در یکی از جلسات تهدید کرده است که «من علی دایی را کنار گذاشته‌ام. رشید مظاهری که عددی نیست.»

مددی حرف هایش را درباره علی دایی تکذیب کرد

این روایت بازتاب‌های قابل ملاحظه‌ای در فضای مجازی و فوتبالی داشت تا اینکه مددی در یک برنامه تلویزیونی آن را تکذیب کرد و گفت: "به هیچ وجه این حرف را نزده‌ام و مدیربرنامه‌های مظاهری باید در دادگاه پاسخگو باشد."

 

ارسال نظر