|
کدخبر: 312973

کشف جسد / حادثه / پلیس

کشف جسد معلم تهرانی / ماجرا چه بود؟

جسد خانم معلمی که تنها زندگی می‌کرد در حمام خانه‌اش کشف شد.

حوادث کشف جسد معلم تهرانی / ماجرا چه بود؟

شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: من ساکن خانه‌ای در خیابان کارون هستم. همسایه‌مان خانم معلم ۵۲ ساله‌ای است که بشدت منظم و وقت‌شناس است. او هر شب سر ساعت کیسه زباله‌هایش را بیرون خانه می‌گذارد و هر روز صبح هم سر ساعت برای خرید نان از خانه خارج می‌شود.

خانم معلم به‌تنهایی زندگی می‌کند و هروقت هم که قصد مسافرت داشته باشد به همسایه‌ها خبر می‌دهد. اما چند روزی است که او را ندیده‌ام و از او خبری نیست نه برای خرید نان از خانه خارج شده و نه برای گذاشتن زباله.

 امروز هم چند نفر از همکارانش به خانه آمدند و مدعی هستند او سرکار هم نرفته است به‌همین دلیل نگرانش هستم و تصور می‌کنم اتفاقی برایش افتاده باشد.

به‌دنبال این تماس موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و پس از هماهنگی‌های قضایی مأموران پلیس وارد خانه خانم معلم شدند. آنها با ورود به خانه با جسد خانم معلم در حمام خانه‌اش در حالی مواجه شدند که روی سرش آثار شکستگی و روی زمین لکه‌های خون دیده می‌شد.

در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد که وی به‌علت گازگرفتگی یا به دلیل از دست دادن تعادلش به زمین خورده و جان‌باخته است.

 با این حال برای بررسی علت اصلی مرگ و تحقیقات بیشتر جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا با اعلام نتیجه پرونده تکمیل شود.

منبع: دیده بان ایران
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ماجرا چه بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها