|
کدخبر: 205763

کشف جسد کودک ۵ ساله تهرانی در وسط کوچه!

پسرخردسال هنگام تماشای خیابان از پنجره طبقه هفتم ساختمان محل زندگی شان به پائین سقوط کرد.

حوادث کشف جسد کودک ۵ ساله تهرانی در وسط کوچه!

صبح جمعه نهم مهر امسال یکی از ماموران کلانتری افسریه به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، پسر پنج ساله ای به طور مشکوکی در یکی از خیابان های محله افسریه افتاده و فوت کرده است.

با دستور قضایی تحقیقات برای رازگشایی از ماجرای مرگ این کودک آغاز و با تحقیق ازهمسایه ها معلوم شد اوفرزند خانواده ای بوده که درطبقه هفتم ساختمان زندگی می کنند. آنها نمی دانستندکه چه اتفاقی برای این کودک رخ داده و باعث مرگ او شده است. ماموران برای بررسی ماجرا به مقابل خانه پسر فوت شده در طبقه هفتم رفتند ، درخانه را زدند اما کسی آنجا نبود.

در همین موقع مادر کودک وارد ساختمان و متوجه مرگ او شد. وی به شدت شوکه شده و گریه می کرد باورش نمی شد فرزندش فوت شده باشد. وقتی آرام تر شد به افسر تحقیق گفت: برای خرید ازخانه بیرون رفتم و پسرم در خانه تنها بود. پنجره آشپزخانه بسته بود و نمی دانم چطور بازشده است.

محمد تقی شعبانی ،بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر گفت: ماموران باتوجه به گفته های مادر کودک به تحقیقات ادامه دادند وخانه آنها رابررسی کردندکه معلوم شد ،پسرخردسال از روی کابینت سمت پنجره آشپزخانه رفته تا نگاهی به خیابان بیندازد که تعادلش را ازدست داده و سقوط مرگبار برایش رقم خورده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر