|
کدخبر: 276773

ماجرای قتل برادر با چاقو و دستمال

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت راز کشف جسد داخل وانت مزدا برملا و قاتل شناسایی و دستگیر شد.

حوادث ماجرای قتل برادر با چاقو و دستمال

سرهنگ نجم الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بعدازظهر سه شنبه ۲۶ مهر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در پی گزارش پیدا شدن یک دستگاه وانت مزدا که داخلش جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله از اتباع افغانستان با آثار اصابت چاقو بر نواحی بدن بود، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

مرادی تصریح کرد: انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی و بررسی هویت و تحقیقات از آخرین افرادی که با متوفی در ارتباط بودند و همچنین بررسی دوربین های اطراف محل کار مقتول ، پرده از راز این قتل گشود و برادر ناتنی مقتول به عنوان اولین مظنون دستگیر شد.

رئیس پلیس پاکدشت گفت: برادر ناتنی مقتول که جوانی ۲۴ ساله است پس از چند روز لب به اعتراف گشود و اعلام کرد، طی تماس تلفنی ، برادرم را به کارگاه کشاندم و چند ضربه چاقو به او وارد کردم و با میله آهنی به سر او کوبیدم سپس برای اطمینان از کشته شدنش ، با دستمال سر ، وی را خفه و جسدش را با خودروی وانت مزدا در حاشیه اتوبان رها کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد: با تلاش همکارانم در پلیس آگاهی ، قاتل در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را ارث و میراث و مسائل مالی اعلام کرد.شایان ذکر است این پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: مشرق

ارسال نظر