|
کدخبر: 307215

تیراندازی و مرگ کودک ۳ ساله در زاهدان + جزئیات

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: عامل اصلی تیراندازی و قتل کودک ۳ ساله زاهدانی در اقدام اطلاعاتی پلیس زاهدان دستگیر شد.

حوادث تیراندازی و مرگ کودک ۳ ساله در زاهدان + جزئیات

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و تیراندازی به سمت خانه شهروند زاهدانی به مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان زاهدان به محل واقعه اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان،  ادامه داد: پلیس در بررسی‌های میدانی خود مشخص کرد چند نفر با انگیزه اختلافات قبلی در مراسم عروسی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی تیراندازی کرده که در این حادثه فرزند ۳ ساله صاحبخانه مورد اصابت ساچمه‌های سلاح گرم قرار گرفت و در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار جلیلیان با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع وقوع یافته تصریح کرد: در همان لحظات اولیه وقوع جرم پرونده‌ای در این راستا تشکیل و تحقیقات تخصصی پلیس نیز در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان زاهدان با تشدید اشراف اطلاعاتی و میدانی خود در کمتر از ۸ ساعت موفق شد عامل اصلی این واقعه را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و برنامه ریزی شده دستگیر کند که تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سلاح بکار رفته در این جرم و دستگیری عاملان دیگر این پرونده نیز ادامه دارد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها