|
کدخبر: 307143

تصادف مرگبار خودروهای شوتی در نهبندان + جزئیات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از برخورد ۲ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان که دچار حریق شدند خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی ۲ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در محور خاکی پشت ایست و بازرسی"سهل آباد" شهرستان نهبندان که دچار حریق شده بودند، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حوادث تصادف مرگبار خودروهای شوتی در نهبندان + جزئیات

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، ۲ سواری شوتی حامل سوخت قاچاق با یکدیگر برخورد و دچار حریق شدند که بر اثر این حادثه، یک نفر از سرنشینان خودرو‌های شوتی فوت و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی و رعایت نکردن حق تقدم یکی از خودروهای شوتی حین گردش به چپ، تشخیص داده شد گفت: حمل غیر مجاز سوخت علت حریق خودروها بوده است.

طول مسیر بیرجند - نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که تاکنون حدود نیمی از آن دوبانده شده و مابقی در دست اجراست.

علاوه بر این تردد خودروهای سوخت‌کش موسوم به شوتی با سرعت‌های بالا در جاده‌های خراسان جنوبی به معضل نگران کننده تبدیل شده و آمار تصادفات جاده‌ای را در این استان افزایش داده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و با استان سیستان و بلوچستان و کشور افغانستان از سمت شهرستان‌های نهبندان و سربیشه هم مرز است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها