|
کدخبر: 305365

تصادف زنجیره ای وحشتناک در بیرجند + عکس

جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از تصادف زنجیره‌ای ۱۰ دستگاه خودرو در محور بیرجند - قاین خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

حوادث  تصادف زنجیره ای وحشتناک در بیرجند + عکس

سرهنگ محمدامیر کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ساعت ۴:۵۵ صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور بیرجند به قاین بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه تریلی حامل بشکه‌های پلاستیکی گازوئیل قاچاق در سرازیری گردنه سمن شاهی حوالی روستای پسوچ با گاردریل و تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده است که بلافاصله به منظور جلوگیری از تصادفات بیشتر با حضور گشت‌های پلیس و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند.

کاظمی افزود: بشکه‌های پلاستیکی حامل گازوئیل به پایین سقوط کرده و به علت ترکیدگی سطح جاده حدود هزار متر در هر دو محور  لغزنده شده که ۵ دستگاه خودرو در باند بیرجند- قاین و ۵ دستگاه در باند قاین -بیرجند با یکدیگر برخورد کردند که دو نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس بی‌مبالاتی از سوی راننده تریلی به علت عدم رعایت مقررات حمل بار برخلاف مقررات تشخیص داده شده، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها