|
کدخبر: 306350

درگیری در قرچک / ۶ نفر با قمه به جان هم افتادند!

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و درگیری اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در منطقه زیبا شهر کرده بودند با تلاش و حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

حوادث درگیری در قرچک / ۶ نفر با قمه به جان هم افتادند!

سرهنگ  یداله طهماسیان با اشاره به دستگیری ۶ نفر از ارازل و اوباش مطرح این منطقه، اظهار کرد: برابر اعلام احدی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر اراذل و اوباش در منطقه زیباشهر اقدام به اربده کشی و ایجاد مزاحمت و نزاع دسته جمعی نموده‌اند که ماموران کلانتری ۱۲ زیبا شهر سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ با تلاش و حضور به موقع و مقتدرانه خود پس از حضور در محل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیس موفق به دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با استفاده از انواع سلاح سرد شامل چاقو ، قمه و شمشیر باعث ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در میان عموم مردم کرده بودند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: در همین راستا پس از تشکیل پرونده ۶ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و نهایتا با قرار مناسب ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

طهماسیان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت اقدام خواهند کرد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها