|
کدخبر: 304639

راننده تریلی‌های آبادان با اسلحه به جان هم افتادند!

افرادی که هفته گذشته با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به ۴ راننده تریلی در آبادان کرده بودند توسط پلیس آبادان دستگیر شدند.

حوادث راننده تریلی‌های آبادان با اسلحه به جان هم افتادند!

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان گفت: در پی وقوع تیراندازی در اوایل هفته گذشته به سمت ۴ راننده تریلی در مقابل یکی از درهای سوخت گیری پالایشگاه آبادان، بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید، عاملان درگیری و تیراندازی برسر نوبت دهی کامیون ها حمل سوخت با یکدیگر درگیر شده اند و با توجه به اختلافات قبلی وطایفه ای کار به درگیری مسلحانه کشیده شد.

 که در این رابطه ۴ نفر باسلاح شکاری به صورت سطحی مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ کشوری گفت: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شدند؛ در این راستا ماموران پلیس  اطلاعات وامنیت عمومی آبادان با اقدامات فنی و اطلاعاتی تاکنون موفق به شناسایی و دستگیری ۶ تن از عاملان این تیراندازی ها شدند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک سلاح شکاری به کار رفته در درگیری کشف و ضبط شد.

و یک دفتر حمل نقل نیز در این رابطه پلمب گردید.

 متهمان نیز پس از دستگیری به تیراندازی های اعتراف کرده و ادعا کردند که به خاطر اختلافات قبلی دست به این تیراندازی ها زده اند که پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل گردیدند.

رئیس پلیس آبادان در پایان گفت: نیروی انتظامی با اینگونه افراد به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و به هیچ کسی اجازه ایجاد ناامنی و هنجارشکنی در شهر را نخواهد داد.

لازم به ذکر است درسالهای گذشته این چندمین بار است که شاهد اقدام به تیراندازی اعضای این طایفه به رانندگان تریلی هستیم.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها