|
کدخبر: 304237

آتش سوزی هولناک در یک کارخانه معروف + تصاویر

آتش سوزی در یکی از سوله‌های مرکز صنعتی اسنوا ساعت ۱۱:۱۰ به سازمان آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه هشت دستگاه خودرو اطفائیه فوق سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

حوادث آتش سوزی هولناک در یک کارخانه معروف + تصاویر

طی این حادثه حدود ۲۰ متر از یکی از سوله‌های وابسته به گروه صنعتی انتخاب که فوم تولید می‌کرد؛ در بخش انبار مواد اولیه دچار آتش‌سوزی شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات تکمیلی امدادرسانی به حریق انبار کارخانه اسنوا را تشریح کرد.

اسنوا۱

سرآتشیار محسن بگدلی ‌اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۵ امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ درخواست همکاری توسط آتش‌نشانی شهرک صنعتی مورچه‌خورت مبنی بر آتش‌سوزی در انبار کارخانه لوازم خانگی اسنوا به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان با اطفائیه‌های فوق سنگین، خودروی حامل دستگاه تنفسی، آب‌رسان و پلتفرم به محل حادثه اعزام شدند.اسنوا۲

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به وسعت حریق، بیش از ۲۰ تیم عملیاتی آتش‌نشانی از شاهین‌شهر، گز و شهرهای اطراف و عوامل آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی جی، مورچه‌خورت، شهرک بزرگ، دهق و آتش‌نشانی پالایشگاه و پتروشیمی و شهرک انرژی به محل حریق اعزام شده بودند و در این عملیات مشارکت داشتند.

 

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در لحظات ابتدایی، با دود و شعله ناشی از حریق انبار بزرگ کارخانه لوازم خانگی مواجه شدند و با مشارکت تیم‌های عملیاتی، آتش را از چندین جهت محاصره کردند، اطفای حریق را انجام دادند و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری و اقدام به جداسازی لوازم خانگی سالم کردند.

بگدلی خاطرنشان کرد: این حریق سنگین تلفات جانی نداشت و تنها چند مورد دودگرفتگی و سوختگی جزئی برجای گذاشت. علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها