|
کدخبر: 303429

شرور سرآسیاب به دام افتاد + جزئیات

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری احدی از اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.

حوادث شرور سرآسیاب به دام افتاد + جزئیات

سرهنگ سعید راستی با بیان این خبر گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد،مزاحمت و اخلال در نظم عمومی توسط یک نفر از اوباش در منطقه سر آسیاب، ماموران عملیات این پلیس بدون درنگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه ماموران این پلیس با  حضور به موقع در محل اعلام شده از سوی شهروندان، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از اوباش که عامل ایجاد نا امنی شده بود، افزود: اقدام به موقع پلیس موجب دستگیری و زمین گیر کردن متهم و سبب رضایت شهروندان آن منطقه شده است.

سرهنگ راستی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف تعداد ۳ قبضه شمشیر، ۵ عدد قمه و ۴ عدد نیمچه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهم که از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین مورد نزاع و درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد را در کارنامه خود دارد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

منبع: رکنا
  • نیستانک ارسالی در

    تشکر از نیروی انتظامی؛ این اشخاص بحدی وح شت آفرین هستند که عملکردشان تا آخر عمر د ر مغز می‌ماند و فرد را حتی دچار امراض رو حی می‌کند که خود فرد نیز مطلع نمی‌گردد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها