|
کدخبر: 265978

این ۲ سارق شرور دستگیر شدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ شرور تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران که با تخریب شیشه‌های یک دستگاه خودروی سواری قصد زورگیری از راننده آن را داشتند، خبر داد.

سرهنگ «پیمان لطیفی» گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری خلیج فارس، در حال گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که راننده یک دستگاه خودروی سواری به گشت انتطامی مراجعه و اظهار داشت، ۲ موتورسوار که پلاک موتورسیکلت‌شان مخدوش بود با استفاده از یک قبضه سلاح سرد (قمه) در ابتدا شیشه خودرواش را تخریب کرده‌اند و سپس قصد زورگیری از وی را داشتند که موفق نشده و از محل متواری شدند.

وی افزود: شاکی موفق شده بود چهره سارقان را به خاطر بسپارد، از این رو مشخصات ظاهری متهمان در اختیار کلیه گشت‌های انتظامی کلانتری قرار گرفت و ماموران موفق شدند در طرح مهار سارقان، هر ۲ موتورسوار را که در یکی از خیابان‌های خلیج در حال تردد بودند مشاهده و قبل از هر گونه اقدامی، متهمان زمین‌گیر و دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیش‌تر از متهمان یک قبضه سلاح سرد کشف شد، ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد متهمان ۲۴ و ۲۸ ساله از افراد شرور و سابقه‌دار بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران می‌باشند.

وی در پایان به اعتراف متهمان به زورگیری از راننده خودرو اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پلیس با این مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر