|
کدخبر: 302863

توقیف پژو ۲۰۶ مرموز در بزرگراه بابایی + جزئیات

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف حدود ۳۹۵ گرم مواد مخدر توسط تیم گشت نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه بابایی از پژو ۲۰۶ خبر داد.سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق قبل از حکیمیه، تیم گشتی نا محسوس پژو ۲۰۶ را به علت سرعت و سبقت متوقف، می‌کند.

حوادث  توقیف پژو ۲۰۶ مرموز در بزرگراه بابایی + جزئیات

وی افزود: پس از بررسی بیشتر (مقداری مواد مخدر حدوداً ۳۹۵ گرم) از داخل خودرو کشف، که طی صورت جلسه تحویل کلانتری مربوطه می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بیش از پیش و بویژه در این ایام علاوه بر انجام مأموریت‌های مرتبط و جدا از مأموریت‌های تخصصی روزانه‌اش و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است ضمن انجام مأموریت‌های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می‌توانند این گونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیک‌ترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها